Facility Management stage in de paarden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Facility Management stage in de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 18:15

Ik ben begonnen met de opleiding Facility Management (HBO, Diedenoort Wageningen) Ik heb het gekozen omdat ik nog niet weet wat ik wil precies, en dit is heeel breed. Ik heb bijvoorbeeld een lijst gekregen met stageadressen, dat zijn er honderden, en heel verschillende bedrijven.
Bijvoorbeeld: Gemeente Ede, Ziekenhuis, Endemol, Schoonmaakbedrijf X, Uitzendbureau Start, Politie dictrict West, etc. Heel gevarieerd dus. Maar nu vraag ik me af: Is er een grote stal die in aanmerking zou komen als stageadres? Een vereiste is dat er een breed werkveld is voor de facility manager (veel verschil; catering, schoonmaak, communicatie, marketing etc)
Iemand een idee? Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:33

Zouden ze bij een instantie als KNHS geen algemene zaken afdeling hebben? Bij een stal lijkt het mij stug eigenlijk. Waarschijnlijk moet jij voor je opleiding echt op een AZ terecht komen, die ook als zodanig te boek staat.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:33

Volgens mij moet dat mogelijk zijn, je moet alleen kijken naar een stal waar je je onderdelen kan halen. In principe werkt elk bedrijf hetzelfde. ik zou wel bij een grote stal gaan, waar ze dus ook aan marketing etc. doen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:52

Kun je niet iets doen bij een federatiecentrum? In Wanroy en Ermelo dacht ik. Of bij het Fries Paarden Centrum in Drachten.
Dat zijn flink grote bedrijven!

Nulla tenaci invia est via

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 19:09

De RAI in de maanden voor Jumping Amsterdam? Jumping Amsterdam zelf? Dat je dan het hele facilitaire gedeelte meemaakt? Opbouw, schoonmaak, inrichting, logistiek?

Of hetzelfde in het MECC / JIM, de Brabanthallen / Den Bosch, Prins bernardhoeve NIC Zuidlaren, de IJsselhallen / Zwolse Paardendagen, zoiets?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 21:18

tsja mijn stage is een vaste periode van 15 weken geloof ik. Wat is een AZ Roos? Verward

Ik vroeg me dit alles af omdat ik de paarden toch nog heel leuk vindt en stalmanagement kan ik hier natuurlijk ook mee... maar idd, dat gaat niet bij een 'gewone' stal. Is er hier op bokt niet iemand die bij het federatoecentrum werkt oid, die mij kan vertellen of een daar Facility Manager uberhaupt rondloopt? Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 07:57

Ik wil graag zo'n BAAN Laura! Laat je het weten als je ergens beet hebt? Haha! Kan ik je mooi opvolgen...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-02 18:30

Heeee ik kom net in mn stage-adres-lijstje 'Stg Champion Arnhem' tegen... dat biedt perspectieven. Ik neem iig aan dat het om het paardenevenement gaat...

Alleen dan vraag ik me af.. Ik moet in Maart beginnen met de stage (volgend jaar) wanneer beginnen ze met de voorbereidingen? Gaat dat het hele jaar door?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 18:38

Kunnen ze jou niet gebruiken in Ermelo. Daar worden toch heel wat evenementen georganiseerd en het is niet zo ver van huis voor je.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-02 18:51

ja ik ben me aan het orienteren... ach het is wel verweg maar begin maar alvast he Lachen Dus als iemand nog een stagair FM nodig heeft in Maart voor een epriode van 15 weken... Haha!

Overigens, Jippie, waar jij werkt staat ook op onze stageadreslijst... mocht ik niks in de paarden kunnen vinden kan ik altijd nog jou gaan lastig vallen... hehe

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:03

Ik ben zelf ook op zoek naar zoiets,
ik moet in de zomerstage lopen en
wil graag bij een evenementenbureau stage
lopen. En ik denk dat bij zulke dingen wel
iets facility's aan vast gekoppeld is.
Dus als ik iets voor mezelf heb zal ik het wel
door pb-n ofzo!!

..... leeg .....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 28 bezoekers