kosten stapmolen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

kosten stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 22:05

Iemand die ik ken vraagt zich af hoe duur een stapmolen zou zijn!

Haar paardje heeft een blessurre en mag alleen stappen en op stal staan, aangezien het een bommetje van energie is, en hij minstens 4 maanden volkomen rust moet houden leek het haar slim om iets van een stapmolen ofzo te kunnen kopen *of huren Verward *
Wat kost een "simpele" stapmolen? en wat voor systeem heb je dan?

Heb je ook bedrijven die stapmolens verhuren?

haar paardje verhuizen naar een andere stalling ziet ze niet zitten omdat hij nou naast huis staat en ze vaak naar hem toe kan!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 06:57

De simpele stapmolens waar de paarden aangebonden lopen zijn volgens mij niet meer te krijgen, alleen dus die met hekken waar ze los tussen lopen. Ik denk dat je moet rekenen op fl.10.000 voor een simpele. Misschien toch voordeliger om voor die 4 maanden een pensionstalling te zoeken waar ze al een stapmolen hebben Verward

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 13:47

Klinkt logisch, maar nou staat het paardje bij haar in de straat, op een kleine stalling, .... dicht bij huis en kan ze iedere dag er vaak naar toe,...
Zou ze hem naar een luxere stalling brengen met stapmolen, dan is ze afhankelijk van haar ouders met auto *openbaar vervoer is geen optie*
Dat zou beteken dat ze maar zo'n 3x per week naar hem toe zou kunnen!

Ook wil ze niet allemaal met haar paardje gaan zeulen...

Haar vader wil max F7000 er aan besteden en de staleigenaar wil kijken of hij wil mee betalen *andere paarden kunnnen er ook in!*

Dus tja...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 13:51

Dat is te doen, ik heb een offerte aangevraagd mij liberty stapmolens.
Kijk maar eens op www.liberty.nl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 15:39

Liberty.nl verkoopt gezondheidsproducten??? Verward

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:18


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 23:19

hai

Wij hebben een trainingsmolen laten bouwen. Die kosste van zichzelf al 20000 gulden. Toen moest er nog zand gestort worden, betegelt en opgezet worden. Bij elkaar zijn we uiteindelijk 40000 gulden kwijt geweest. Wij hebben eerst ook gekeken voor die goedkope molens van 10000 gulden. Maar je moet je altijd realiseren dat er dus bestraat moet worden, zand moet storten enz. Dus je zal eigenlijk nooit echt onder de 20000 uitkomen, denk ik. Of je moet een tweedehands vinden ofzo. Maar de kosten van een molen vallen ontzettend tegen hoor!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 23:36

Tralala *trommelgeroffel* ik betaal nix Haha! zit bij de prijs inbegrepen Haha!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 23:43

En er is nog iets, een bouwvergunning. Ik weet dat een staleigenaar hier uit de buurt zelf een goedkope stapmolen in elkaar geflanst heeft voor 4 paarden, is niet veel meer dan een motor met ijzeren buizen erom heen. Krijgt hij controle van de gemeente, blijkt dat hij een bouwvergunning daarvoor aan had moeten vragen.
Misschien dat het per gemeente anders is, maar ik zou toch eerst maar even informeren.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 00:37

Esme_27 schreef:
oh sorry het is www.trainingsmolen.nl whahahaha


Ik dacht ook al, zal allerlei enge zaken voorbijdrijven Knipoog
Heb daar toch ook even een offerte aangevraagd, maar uhhh... wat een verschrikkelijk irritante site heeft dat bedrijf zeg. Niet te filmen al dat geflikker, vreselijk.