Bepaalde pagina vinden in een groot topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Bepaalde pagina vinden in een groot topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:49

Af en toe heb ik zulke grote ergenissen aan dat ik bijvoorbeeld iets wil nalezen op pagina 50 en dat het een topic met 100 pagina's is. Dat duurt zoo lang.. En de zoekfunctie is vaak ook niet specifiek genoeg, om net die ene pagina te vinden.
Ik zat te denken, kun je niet boven aan in een topic, dat boven de bv. 15 pagina's zit, een hokje maken waar je de desbetreffende pagina in tikt en die dan voor geschoteld krijgt. Of is er een handigere manier dan die ik altijd gebruikt (=alle pagina's een voor af tot ik bij de goede pagina ben).

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:55

zou idd een stuk makkelijker zijn als je weet op welke pagina je moet zijn. Ben benieuwd of zoiets kan.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:03

Het is een beetje een omslachtige manier, maar het gaat wel snel met bladeren:

In de adresbalk staat in een topic met meerdere pagina's helemaal achteraan een getal. Als je dit getal veranderd kom je op een andere pagina uit... Als je op pagina 50 wilt komen moet je dus 50 [aantal bladzijdes] × 25 [aantal posts per bladzijde] doen, en de uitkomst hiervan typ je in bij je adresbalk...

Het is een beetjevage methode, maar je moet toch iets Tong uitsteken

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 21:09

Aha, nou dat gaat iig sneller dan hoe ik het deed. Het lijkt me nog steeds handig als er iets op verzonnen word Schijnheilig

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:23

Als je bijv. een zoekwoord ingeeft en je komt in een ontzettend lang topic terecht, dan kun je beter zoeken op "geef resultaten weer als berichten" (i.p.v. onderwerpen).
Dan kom je meteen bij het zoekwoord op de juiste pagina terecht.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 22:50

Ja dat wist ik wel.. Maar soms dan weet je niet een bepaald woord wat in dat topic zat.. Of als er bijvoorbeeld foto's in stonden.