Scooby Doo @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Scooby Doo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:31

hej allemaal! ik heb een verzorg welsh pony (scooby doo) van 24 jaar oud. sinds kort staat ze op stal waar m'n andere verzorgpony (een shetlander-Lowietje) ook staat. Eerst was ze vrij stijf en er was nooit echt hard mee gewerkt ofzo. nu gingen we een keertje proberen of ze aan de teugel wou, maar dat vertikte ze echt. heel hoog dat hoofd, en maar trekken, geen haar op 'r lichaam dat 'r aan zou denken om dat hoofd naar beneden te doen.
nu moet ik met elastieken op haar rijden, en een ander meisje met een slof. Scooby is dus al 24 en heeft ook een tumor onder haar keel, en dat is (denk ik) toch niet zo fijn als ze d'r hoofdje moet buigen..
Verder is Scooby wel een stuk soepeler geworden sinds ze bij ons op stal staat. maar wat vinden jullie er dan van dat ze nog op zo'n leeftijd en met een tumor opeens moet gaan leren aan de teugel te lopen??


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:34

dit topic is voor foto's enz van het rijden, dit vericht van hierboven kan je beter plaatsen bij rijtechnisch, ik zal aan een moddie vragen of ze hem willen overplaatsen okee?

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:34

Euh...volgens mij hoort dit hier niet by horses @ work Knipoog

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:34

word aan gewerkt

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:42

oow sorry! Bloos! ben net nieuw hier Tong uitsteken Maar bedankt als'ie kan worden overgeplaatst... Lachen

Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:53

'kheb 'm zelf al bij 'rijtechnische problemen' gezet.. Lachen


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:01

Omdat het topic ook al op RT staat, plaats ik een slotje Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 64 bezoekers