Z-fries + amazone gezocht voor 24 febr. in Balkbrug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Z-fries + amazone gezocht voor 24 febr. in Balkbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 22:56

1 van de friezen uit m'n viertal is kreupel en kan zondag niet meedoen aan ons optreden in Balkbrug.
Is er misschien een bokker die ons uit de brand kan helpen?
Het gaat om een kur op muziek op M niveau.

De anderen opperden al dat ik wel met Maestro mee kan rijden, maar waarschijnlijk is dat geen gezicht, drie zwarten en een witte. Een andere optie is nog om als drietal te gaan.

Wat we dus nodig hebben is een handig iemand, liefst met ervaring in viertalrijden, die ons viertal zondag compleet kan en wil maken. De proef is niet heel moeilijk, maar er zitten wel schouderbinnenwaarts, travers, keertwendingen en contragalop in. Vandaar dus dat Z-niveau handig is.

Waarschijnlijk een onmogelijke opgave om op deze korte termijn nog iemand te vinden, maar ik probeer het toch.

Dus, heb je altijd al eens in kostuum een viertalkur op muziek willen rijden, hier is je kans...

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:15

Jammer dat Fitz niet voor Fries door kan gaan, ik had je graag uit de brand geholpen .......
Hij is wel donker maar daar houdt de vergelijking dan ook op Haha!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 00:02

a
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 00:26

Marja, wat is daar nog meer te doen? Is daar een wedstrijd voor Friezen ofzo? Ik weet niet of ik je kan helpen, maar ik zal morgen eens wat proberen. Is het een demonstratie ofzo? Rijd je in gewone wedstrijdrijkleding of hebben jullie een speciaal pak? Ik zou dit wel graag willen weten voordat ik iemand ga vragen er een dag aan te spenderen, terwijl ze midden in een grote verbouwing zitten, maar als ik het interessant voor ze kan maken, wie weet.......

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 09:12

Op www.nemosbern.nl kun je de rest van het programma zien.
Het is een kur op muziek/showdag voor barokke paarden. Het prijzengeld voor de viertallen is 100 euro voor de eerste plek. Er zijn twee viertallen, maar het andere viertal is het FPC/FPS viertal met friese hengsten op Z-niveau, dus we kunnen niet van die 100 euro uitgaan Knipoog .

Het is vanuit noordholland best een eind rijden naar Balkbrug, ik geloof ruim twee uur. We hebben vier dezelfde jasjes en dragen daaronder gewoon witte rijbroek en erboven een hoedje.

Er wordt duizend man publiek verwacht, er zijn verwarmde tribunes en er is een strodorp, waar ik (samen met vince want ik zal de halve dag wel van hot naar her aan het rennen zijn) ook met een stand van Marvin's music sta.

Als ze in Noordholland woont zou het heel fijn zijn als ze donderdagavond nog een keer met ons mee zou kunnen trainen, we trainen dan in een binnenbak in Benningbroek.

Ik ben beniewd wie je op het oog hebt, en kom je dan zelf ook mee om te groomen Tong uitsteken ?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 10:43

Kan je Breyer niet een PB sturen? Ze had laatst bij PP een topic "Meinoedske bij tuin en vee", dat paard moet het -denk ik Lachen - wel kunnen!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 21:06

Ik heb een fries gereden die het hele m-repetoir zo opvoerde. Jammer alleen dat ze weg is... Had je graag geholpen. Frusty

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 21:57

Marja schreef:
Er zijn twee viertallen, maar het andere viertal is het FPC/FPS viertal met friese hengsten op Z-niveau, dus we kunnen niet van die 100 euro uitgaan Knipoog .


even vraagje dat andere viertal zitten daar Bennie van Es en Irene Neelis(sen) toevallig in of in die van jullie?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 22:27

Sterre schreef:
Kan je Breyer niet een PB sturen? Ze had laatst bij PP een topic "Meinoedske bij tuin en vee", dat paard moet het -denk ik Lachen - wel kunnen!


die wordt anders L1 gestart geloof ik.. ik weet niet of zo dan al alle M oefeningen beheerst. kan het altijd proberen Lachen

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 10:42

even vraagje dat andere viertal zitten daar Bennie van Es en Irene Neelis(sen) toevallig in of in die van jullie?[/quote]

Nee, niet in die van mij en niet in dat andere viertal.


Iedereen bedankt voor het meedenken!
Gister hebben we iemand gevonden (Z2 combinatie) die mee wil rijden. Ze heeft zelfs gisteravond nog meegetraind, dus ik hoop dat het goed gaat zondag!