Stage engeland bijna voorbij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Stage engeland bijna voorbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 18:43

wat is het snel gegaan, een maand engeland is alweer bijna over!!
Ik heb het tot nu toe ontzettend leuk gehad. Elke dag rijden, bijna standaard 2 paarden/pony's per dag. Gister voor het eerst sinds mn stage hier in de bak gereden Haha! op een 4jarige Flemmigh x Indoctro ruin. Leuk dier maar van recht rijden hebben ze hier nog nooit gehoord. Dat merk je ook wel tijdens het buitenrijden, maar in de bak let je er toch nog wat meer op. Ik heb hem een half uurtje gereden en toen was meneer toch best wel moe Haha! Erg schattig beestje. Klein ook, hij is 15.2hands en dat is nog geen 1.58m! Ze hebben hier veel klein gebleven KWPNers staan, die ze uit NL krijgen aangevoerd. Ach de meeste engelsen zijn zelf niet zo groot dus dat zijn die kleine dieren goed verkoopbaar. Slim gedaan vanuit NL Haha!
Vandaag weer op de flemmingh gereden maar dit keer buiten. Ook nog op een erg leuke merrie gereden die best mee naar NL mag in mn koffer Maar dat zal helaas niet gaan want die zit al goed vol.

Maandag ga ik al weer terug, dan zit er een hele maand op hier in Engeland. Ik heb zin om terug te gaan, hoe leuk ik het hier ook heb gehad. Oost west thuis best zeggen ze toch altijd? Dat klopt voor mij ook wel
Morgenavond gaan we met de hele groep uit eten, twee verjaardagen te vieren en natuurlijk mijn afscheid Haha! Wordt vast erg gezellig.
En dan vanaf dinsdag weer vanuit NL bokken!!

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:02

wat fijn dat je daar zo´n fijne tijd heb gehad, geniet nog maar van je laatste daagjes en vanaf dinsdag welkom back!!