heb pijpkousen gekocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-01 14:37

zo ff passen, maar heb er eigenlijk een hard hoofd in, help me duimen allemaam dat ze passen



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-01 18:35

ZE PASSEN!!!!!!!!!!
Ben gewoon naar de plaatselijke shop gegaan, en maat S genomen, ff gevraagd of ik ze eventueel kon ruilen. Ok, ze zijn wel wat ruim(in de lengte) maar niet overdreven groot ofzo. Ikke happy!!!! (ze zijn trouwen groen, en geen flauw idee welk merk)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 18:36

BETER!!!!!! stoer joh eindelijk peesbeschermertjes! veel plezier drmee!!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 20:22

Mooi hee!! Let alleen goed op dat ze geen wondje krijgt in de kootholte, of onder de knie. Bij halthouden kunnen ze goed passen, maar je moet goed opletten dat ze nergens in snijden als ze haar beentje buigt, zoals bij het werken dus. Phoebe had de Eskadronpijpkousjes met lamsbontvoering en die leken perfect te zitten, maar na een paar keer gebruiken bleek het dus zwaar kl*** te zitten! Ik heb nu bij de ruitersportzaak een zoekactie openstaan naar 3-1 peesjes, ivm het springen, en naar springschoenen, of een combinatie...

Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 21:50

ik heb peesjes voor tink van br,en die zijn wel ietsie groot maar ze zitten verder wel goed met het werken,geen wondjes ofzo.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 21:57

hoi,

vandaag op de hengstenkeuring in ermelo geweest en daar hadden ze dus wel peesbeschermers in die kleine a maatjes. Ze zijn er dus wel.

Ik zou anders eens bellen naar Harold Zoet in Wezep. (Zwolle.) Die heeft een ruitersportzaak met ook speciaal spulletjes voor de welsh A.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:29

Harold Zoet...daar zijn we nog wezen kijken voor een Welshje!! Goeie tip, niet aan gedacht! Ik ga hem eens even bellen, want ik word stapelgek van het zoeken naar goede spullen voor die kleine.
We hebben trouwens eindelijk een wagentje voor haar gevonden, ik ben het nu aan het opknappen (concourswagentje)...leuk om te doen. En zondag gaan we met haar oefenen tussen twee lijnen, samen met iemand die er ervaring mee heeft. Ik ben benieuwd hoe ze het straks doet, die kleine donder!!!

Groetjes Suzanne

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:32

cool! Houd ons op de hoogte he?

Vandaag dus naar de hengstenkeuring geweest. daar hadden ze echt heel veel stoere spulletjes. Ik heb me ingehouden en maar twee boeken gekocht haha.

ik heb ze niet eens gekocht want ik was mijn portomonee vergeten. dom..dom..dom. Die lieve Bart heeft het even betaald. maar ik zal wel even een apart stukkie schrijven..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:51

Hee Heike hoe vond jij het?
Ik vond het wel leuk.
Die zwarte Cob 's morgens vond ik toch wel erg stoer.. DAT vosje met die hoge witte benen was dat de vader van Barley?
WElke boeken heb je gekocht..
Pff lijk wel een typ/ratelmonster zoals altijd.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:57

ik heb een hengstenboek gekocht en het jaarboek van 2001 die ik nog steeds niet had. Wilde geen verzendkosten betalen als ik die toch wel op een beurs tegenkwam.

Maarre de papa van Barley was er niet Boos! Ik dacht dat ze die ook mee zouden nemen maar helaas. Vond het wel erg jammer.

Ik vond die vos eigenlijk niet zo mooi. Met al dat wit aan het been. beetje trekpaard achtig.
Afbeelding Dit is de papa van barley. Wel een erge slechte foto maar helaas. Tja hij is al helemaal goedgekeurd en heeft zijn sporen in Nederland en in Engeland al verdient. maar toch..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pony33, senna21 en 126 bezoekers