kent iemand Amivo/Amway ?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

kent iemand Amivo/Amway ?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:55

ik ben onlangs benaderd door iemand van "global commerce"
of ik intresse had in zaken doen!
nou,een extra zakcentje is natuurlijk nooit weg,dus meneer is deze week langs geweest ,om alles uit te leggen.

het klinkt op zich niet gek,maar ik ben toch altijd nogal huiverig met dat soort dingen.

je hoeft hier geen investeringen zelf te doen,
het is de bedoeling dat ik ,net zoals die man dat bij ons deed,mensen werf,die dit ook willen gaan doen,je krijgt een code,en alle mensen die via mij weer dit gaan doen,krijgen ook een code(die aan mijn nummer gelinkt is) mensen kunnen dus artikelen kopen,van waspoeder tot make-up tot kadoartikelen,en daar krijg ik dan weer provisie over,etc.
ze exploiteren ook het waist line progamme,een online afvalprogamma!


mijn vraag:kent iemand dit en wat zijn de ervaringen ??!!!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:05

Ik ken het bedrijf niet, maar het klinkt piramidespel achtig.. Zou er iig heel voorzichtig mee zijn.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 14:08

met een piramide spel moet je inschrijven en investeren toch?
dat is hier niet het geval,het is eigenlijk een soort tupperware,maar dan zonder dat je zelf moet inkopen,en daarnaast zelf ook weer mensen zoekt ,die dit willen doen!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:11

Mijn schoonzusje heeft het gedaan, voor zover ik weet moest ze heel vaak naar seminars om te leren en "hoger" te komen. Het fijne weet ik er ook niet van, maar mocht je meer willen weten, kan ik aan haar vragen of ze eventueel contact met je wil opnemen.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 14:33

siempie,ik heb je gepbt!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:40

Amerikaans systeem lijkt me, zo werkt het volgens mij ook bij herbalife. Werkt idd op een soort piramide-spel achtige wijze.
Ik ken ze verder niet en ik heb geen idee of het wel of niet betrouwbaar is. Zelf ben ik nogal huiverig voor zoiets. Ik denk ook dat het heel lang duurt voor het iets oplevert en dat je meer investeert dan je denkt (zo'n seminar oid, is dat gratis?)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 14:59

alle ins en outs weet ik (nog) niet,ik dacht eerst maar eens ff op bokt rondvragen!
waar een paardenforum al niet goed voor is!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:17

de seminars zijn inderdaad nier gratis vrij kostbaar,en zijn er vaak alleen op gebaseerd dat je toekomstige verkopers meeneemt nadeel daarvan is dat die van in jouw buurt gaan verkopen en niet meer van jouw afnemen,dat is dus de pyramide werking,je krijgt dan wel de provisie van de verkopen van zeg maar jouw verkopers. maar ja dat is minder dan je winst als je zelf verkoopt.

rinus

Suzanne F.

Berichten: 49168
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:41

Ja ik ken die mensen, niet doen hoor! Daar word je alleen maar armer van.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lize
Berichten: 52
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:41

Zoek maar eens goed op internet op het trefwoord MLM (Multi Level Marketing, dat is namelijk het systeem dat Amway gebruikt), je kunt behoorlijk wat horrorverhalen vinden! De grootste ellende is dat je eigenlijk maar 1 mogelijkheid hebt om je spullen te verkopen en nieuwe verkopers te vinden, en dat is in je eigen sociale netwerk. En daaraan zijn al heel wat families en vriendenkringen kapot gegaan.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 18:22

dank jullie allen!!
ik heb besloten om het Niet te doen!
het bleef me allemaal nogal vaag!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bolletje29, Eleadoras, flooooo, Gambler99, kimmetje26, Laibadji, Moonlight91, MyWishMax, NadjaNadja, Nustice, ogidni, Shivaya, spruitje12, winnetou4502, xRooss, xSannee en 125 bezoekers