Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
germie schreef:Ben je er al mee teruggeweest? EN wat was het resultaat?
germie schreef:Een zadelboom mag niet scheef worden, punt uit. Dan is de boom al scheef geweest voor aankoop waarschijnlijk, en zijn de kussens redelijk gelijk opgevuld geweest.
Je hebt een Pagony zadel gekocht? HEb daar ook niet al te beste ervaringen mee. (boom die spontaan breekt met springen).
Een vulling kan in een maand zo ver inzakken dat bijvullen nodig is. En een vulling kan scheef inzakken als je zelf scheef zit. Maar de boom mag niet scheef worden. Abnormale slijtage moet je niet accepteren. Zefls die pagonyzadels zijn nog behoorlijk prijzig, die moeten wel 8-10 jaar mee gaan voor het geld wat je er voor betaald. En dat jij moet betalen voor reparatie is natuurlijk onzin als het zadel nog vrij nieuw is (er zit 5 jaar garantie op de boom, en nromaal 1 jaar garantie op de rest). Dit betekent dat je binnen een jaar zonder problemen een reparatie of vervanging mag eisen, zelfs na een jaar mag je nog het een en ander eisen. Een zadel heeft een langere levensduur dan 1 jaar, vraag maar na bij de consumentenbond. Garantie van 1 jaar wordt er vaak gezegd, maar je hebt ook een te verwachten levensduur, en als daarbinnen er een onredelijke fout geconstateerd wordt, dan mag je de verkoper hier op aanspreken. Reparatie mogen ze je dan deels laten betalen, maar niet alles.
LuvdaTossa schreef:Dit is dus abnormaal en ik zou ze daar wel streng aanpakken. Anders met paard en zadel terug naar Divoza (liefst op koopavonden o.i.d.) en je verhaal houden! Met een winkel vol mensen zullen ze je beter helpen dan wanneer je op een rustige ochtend komt! Ze willen niet afgaan voor een winkel vol klanten!
Fellor schreef:We hebben hem dus nog steeds niet terug uit heteren. ZE gaan vandaag naar de slijtage kijken en ze hebben hem rechtgemaakt met opvullen beweren ze . Nou ja, we zullen zien, maar reken maar dat we even heibel gaan schoppen als ze bij alles roepen dat het normaal is