Limoboland Poll

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke Datum komt het best uit?

Zaterdag 23-3
2 (100%)

Totaal aantal stemmen: 2


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Limoboland Poll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 22:24

Oke, even alles opnieuw samengevat:
Waarschijnlijk 23 of 24 maart of een weekend later vind deze meeting plaats.
Eerst naar de kinderboerderij, ga ik jullie vervelen met alle ratten, ezels, koeien, konijnen schapen, knollen enz. (alleen jammer dat Kleine anita er niet is, want die is dan waarschijnlijk nog steeds bij de hengst Huilen )

Daarna (zal rond 1 of 2 uur zijn) gaan we per fiets/auto naar de speeltuin en gaan ons daar heerlijk uitleven! Daar kunnen we ook de bijzonder gezonde maaltijd van Friet en/of pannenkoeken eten *LOL*

Of, we gaan nog langs Expensive van Yentl, om dat schatje te gaan bekijken!

Lijstje van iedereen die tot nu toe mee zou willen gaan (zoals in het vorige topic staat)
Party!! Flubke
Party!! Yentl
Party!! Sypheron
Party!! Nathalie
Party!! Percy (+kinderen Verward )
Party!! Apollo
Party!! Haffie
Party!! Suleikea
Party!! Loulou
Party!! paardenfan
Party!! assie
Party!! wjerdo
Party!! horsegirl87
Party!! Ellen Verward wel of niet? stuur even pb!
Zijn dus ongeveer 15 mensen, lijkt me wel een gezellige groep!

Oke, stem even op de poll als je meegaat. Ik heb er al zin in
Laatst bijgewerkt door assie op 06-03-02 23:53, in het totaal 6 keer bewerkt

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:27

ik kan niet op een zaterdag want dan moet ik werken, ik vind het wel een leuk idee. En ik vind wel dat het nou eens door moet gaan en dat er toch ook wel wat mensjes buiten limburg mogen komen, zoals bijvoorbeeld mensen uit het hoge noorden

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:37

Euhm, als ik kom neem ik Ellen mee (als ze kan)! Cool

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:41

ja ik kom mij maakt het niet uit welke datum dus heb ik zondag gedaan omdat aukje zaterdag moet werken, en ik ook smorgens en nathalie op zaterdag les heeft..

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:02

Yep ik ben er. IJs en weder dienende. Misschien zelfs wel met de Range Rover. Komend weekend wordt de motor in elkaar gezet.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:59

We zijn wel eensgezind: 100% stemmen op 24 maart Haha!

Ik neem inderdaad mijn kids mee en ga dan uiteraard niet stappen maar verder zullen ze wel meesjokken (hoop ik dan). De jongste is wel een beetje druk maar dat merken jullie vanzelf wel *LOL*

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:01

Mij lijkt het best wel leuk Haha! zou ik ook nog meekunnen???
en mirjel en maartje dan denk ik ook???

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:24

Percy schreef:
We zijn wel eensgezind: 100% stemmen op 24 maart Haha!

Ik neem inderdaad mijn kids mee en ga dan uiteraard niet stappen maar verder zullen ze wel meesjokken (hoop ik dan). De jongste is wel een beetje druk maar dat merken jullie vanzelf wel *LOL*


Ik kan em vast onder controle houden, want als ik eenmaal aan het spelen ben dan wordt hij gek van mij denk ik Party!! *LOL* Haha!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:50

Het is een zij Haha! en zij is vier jaar oud maar als jij haar onder bedwang kan houden en haar achterna durft te klimmen hou ik me aanbevolen want ik heb hoogtevrees en zij dus totaal niet Haha!
De laatste keer in Klein Zwitserland is ze van boven naar beneden van een klimmuur gekletterd, was ik me dus echt kapotgeschrokken. Zij was er niet zo van onder de indruk.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:56

Hallo allemaal,
jep, jullie weten al dat ik ook mee ga. maar mijn (tweeling)zus wil ook mee. Dus zij gaat ook mee. Haar email is:
ikke175@hotmail.com

tot op de chatbox zondag en zaterdag!!!!
Mazzel
-xxx-
Linda en Monique Lovers

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 22:24

Ik zit net te denken over een probleempje... Hoe komen we van de boerderij naar K-Z ? Ik kan wel een paar fietsen regelen, maar we kunnen niet met z'n 4'en op 1 fiets *LOL*
Dus, degenen die met de auto komen, zouden die ook als lift willen fungeren? En voor alles wat er dan nog niet bijpast, kan ik dan nog een paar fietsjes en misschien een lieve mama en papa met auto regelen Knipoog

Oja, mijn zusje (paardenfan) gaat waarschijnlijk ook mee, dus dat zijn al weer een paar mensjes meer Haha!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 02:08

Er kunnen er twee met mij meerijden, één daarvan zal zich tussen mijn dames op de achterbank moeten persen en heeft daarna waarschijnlijk wat snoepgoed aan zich plakken Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 09:51

lijkt me vet lachen, heb er nu al zin in. aub niet het laatste weekend want dan kan ik helemaal niet!!!!! hebben we geen paasvakantie na die zondag? kunnen we alsnog uitgaan als we niet vroeg op hoeven??!!! Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 23:15

Aangezien zo ongeveer iedereen voor de zondag 24-3 heeft gekozen lijkt het me verstandig om het uitgaan te schrappen. Het is tenslotte wel een zondag en de dag daarop moet ik naar school en bovendien is er niet zo superveel te doen in de stad op zondag... Dus, tenzij iemand ontzettende zin heeft om WEL uit te gaan, schrap ik dat.

Ik ben alvast begonnen met iemand met een sleutel van de boerderij te regelen, zodat we binnen kunnen op zondagochtend (dan is de boerderij nl dicht) En dat lukt al heel aardig. Doordat de boerderij pas om 2 uur officieel open gaat op zondag, hebben we tot die tijd de hele boerderij voor ons alleen *LOL*

Ook ben ik even een korte routebeschrijving naar de kinderboerderij aan het maken. Ik neem aan dat iedereen die met de auto komt, de weg naar Venlo weet? Dan kan ik vanuit dat punt de routebeschrijving maken

En oja, wil iedereen die met de trein komt, dat tijdig laten weten? Dan kan ik daar ook wat voor regelen!

Nog een laatste ding, moet ik voor tussen de middag broodjes met kaas en/of ham regelen of eten we in K-Z (wat dan wel wat later dan tussen de middag wordt)

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:12

as, ik denk dat mijn vader mij naar jou brengt dan, is dat goed? maar we spreken het dan nog wel af, en wie gaat er nog meer mee? hoe meer zielen hoe meer vreugd *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:18

en na afloop kan iedereen die wil mee naar expensive Lovers

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:27

Ziet er goed uit. Eten maakt me niet zoveel uit, altijd goed. Ik kan wel naar jou komen, anders heb ik aan een adres voldoende, gekke plek als ik het niet kan vinden.
Voor treintaxi zal ik wel niet meer kunnen spelen, ik verwacht dat de bus tegen die tijd echt weg is. Mogelijk doet de Range Rover het tegen die tijd, maar daar houdt ik even een slag om de arm.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:29

ikke schreef:
Mogelijk doet de Range Rover het tegen die tijd, maar daar houdt ik even een slag om de arm.


Zou cool zijn als die het deed, kan je een kleine demonstratie off-road houden in Egypte, dat ligt achter K-Z Haha!

Ik vind het ook allemaal goed zo..ik ken de beestjes op de kb ook allemaal (nouja bijna allemaal), dus ik kan ook informeren Tong uitsteken

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:39

ik denk wel dat ik kan, maar ik kom op de brommer Lachen uhm iemand die ook op die weg ligt richting roermond, kan wel met mij mee rijden dan Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 18:58

[quote="Sypheronik ken de beestjes op de kb ook allemaal (nouja bijna allemaal), dus ik kan ook informeren Tong uitsteken[/quote]
Proest! Jij informeren ?? Knipoog Dat is mijn taak!!!!
Oke, dus nog 2 mensen erbij! Gezellig!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:00

assie"]
[quote="Sypheron schreef:
ik ken de beestjes op de kb ook allemaal (nouja bijna allemaal), dus ik kan ook informeren Tong uitsteken

Proest! Jij informeren ?? Knipoog Dat is mijn taak!!!!
Oke, dus nog 2 mensen erbij! Gezellig!
[/quote]

Nou lekker ben jij, als we dadelijk niet genoeg mensen hebben die kunnen informeren dan help ik niet meer hoor Haha! Want dit wordt natuurlijk de grootste boktmeeting ooit Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 23:34

Hé, ik wil ook naar de kinderboerderie! En ik heb een auto waarin 4 mensen mee kunnen rijden. Mag ik nou ook mee? Schijnheilig

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:34

hihi tuurlijk!!! in Limburg is iedereen welkom Schijnheilig Party!! *LOL*

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:54

Nathalie schreef:
Euhm, als ik kom neem ik Ellen mee (als ze kan)! Cool


Ok, is goed!!
Ik weet alleen nog niet of ik kan/mag en wanneer... Maare, ik zal kijken! Party!!