SGW-outfit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

SGW-outfit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 11:42

Ik heb een nieuw wedstrijddekje gekocht en ik wil hem ook voor SGW gaan gebruiken. Maar ik weet niet wat voor een shirt er het beste bij past. Het is zo'n soort dekje maar dan helemaal donkerblauw met een rode bies:
Afbeelding

Ik heb een blauwe bodyprotector en een witte rijbroek aan tijdens de cross. Ik vraag me dus af wat voor shirt ik daar het beste onder kan doen. Blauw lijkt me weer zo blauw (vage zin, haha), misschien blauw met rood of moet ik iets aan doen dat helemaal rood is? Willen jullie je mening/tips geven? Lachen


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:59

Als het dekje rood met blauw is dan zou ik er ook een rode trui (mss met iets blauws erin nemen. Wij hebben zelf alles donkerblauw met geel. Eenzelfde soort dekje als dat van jou maar dan dus blauw met gele rand. Dus ook een blauwe trui met gele strepen erop. En als reserver een gele trui met blauwe strepen erop. Komt wel goed uit dat de bodyprotector blauw is.
Kijk je wel uit met een witte rijbroek? Stel dat je ooit met regenachtig weer gaat crossen door de modder, of je valt in de waterbak, dan krijg je die rijbroek mss niet meer schoon.

Zo ziet het eruit (behalve dat we nu ook een blauwgele caphoes hebben)
Afbeelding

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:05

Oja, das inderdaad wel mooi! Ik zat ook al aan zoiets te denken, een blauwe trui met een rode streep er op. Maar dat moet ik dan wel vinden Lachen. Kheb in mn eigen kast nog niets gevonden, blijft de kast van mn moeder nog over, de Zeeman, Bentex en Ter Stal haha. Ik ga maar ff in de goedkope winkels rondneuzen Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:57

Ik zou een rooie trui zoeken die past bij het koord wat om het dekje zit!

Ik heb een donkerblauwe polypad met lichtblauwe rand, heb er vaak een shirt op van lichtblauw met donkerblauw of een shirt van alleen lichtblauw.
Zoiets is het bij mij dan dus:
Afbeelding

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:12

andrea16 schreef:
Oja, das inderdaad wel mooi! Ik zat ook al aan zoiets te denken, een blauwe trui met een rode streep er op. Maar dat moet ik dan wel vinden Lachen. Kheb in mn eigen kast nog niets gevonden, blijft de kast van mn moeder nog over, de Zeeman, Bentex en Ter Stal haha. Ik ga maar ff in de goedkope winkels rondneuzen Haha!

gewoon even goed zoeken, meestal vind je na een tijdje wel iets.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:38

ik heb een zwart met gele outfit
Afbeelding

je moet eens een keer bij de standjes gaan kijken op SGW wedstrijden daar kunnen ze je goed helpen en dingen voor je bestellen in de kleur die jij wilt
kijk ook eens op www.nagrags.com

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 17:01

Die site doet het niet

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:06

Wat moet er nog aan je crossoutfit worden toegevoegd Andrea? Alleen een shirt? Of toevallig ook nog een caphoesje, die zou denk ik erg mooi zijn in het donkerblauw met rood!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:46

andrea16 schreef:
Die site doet het niet


sorry!!
had een foutje gemaakt!
dit is de site:
http://www.nagrags.co.uk/

hier komt mijn pakje ook vandaan Haha! echt superrr!!!

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:52

ik cross in zwart rood:

Afbeelding

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:05

Ik ben trouwens nog op zoek naar riempjes voor om de beenbeschermers. Ik heb ze wel gevonden in het zwart, maar nog nergens in kleur. Weet iemand van jullie trouwens of die dingen er in kleur zijn en waar je die kunt krijgen?

Heb jij ze op die foto om Lielle, of is dat plakband?

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 10:23

Het is trouwens wel leuk als alle SGW'ers hier een foto plaatsen van een cross waar je je outfit goed op kan zien *LOL*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:51

andrea16 schreef:
Het is trouwens wel leuk als alle SGW'ers hier een foto plaatsen van een cross waar je je outfit goed op kan zien *LOL*

Bij deze dan mezelf:
Afbeelding

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:35

agja, als iedereen het doet Tong uitsteken
Afbeelding

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:48

Mooi blauw is niet lelijk, zie de foto's in mijn profiel (ff naar beneden scrollen). Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:19

Natuurlijk doe ik dan ook mee! Ik ben in zwart/wit/grijs met mijn schimmel:

Afbeelding

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:24

Grappige foto Missmuts. Je paardje knijpt ff z'n ogen dicht voor het spattende water.

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:19

Scum, de mijne zijn idd bandjes, volgens mij uit Hypoweert.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:04

Hypoweert??? Wow! Dat meen je niet.
Dat is nou juist de winkel waar ze bij uitstek NIKS met kleurtjes enzo hebben en zeker al niks voor crossers.

Niet te geloven. Ik zal ze anders eens opbellen of ze blauwe bandjes hebben. Tong uitsteken

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 10:43

Voor degene die de Hoefslag lezen: ik heb hetzelfde dekje als Leopold van Asten in dat stukje over Fleche Rouge. Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:50

Ik zal is even kijken welke dat is! Ben wel benieuwd!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:18

Lielle schreef:
Scum, de mijne zijn idd bandjes, volgens mij uit Hypoweert.


Shipz, ze hebben ze alleen in zwart rood en groen Boos! . Blauw konden ze wel bestellen. Maar nou komt het: als hij de 3 in 1 beschermers om heeft dan is het been 32 cm dik. Dat houdt in dat als ik hem er omheen draai en dan terugsla, er maar 3,5 - 4 cm plakruimte op de klittenband overblijft. En dat blijft niet zitten tijdens een cross. Huilen Huilen
Ze hebben die dingen gewoon veel te kort gemaakt. Boos!

Volgende week ga ik eens bij een hobbywinkel kijken of ze daar gekleurd klittenband hebben en dan evt kijken of het zelf te maken is. Tong uitsteken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:22

Balen dat dat niet gaat lukken! Ik ben echt blij met mijn NEW crossbeschermers, blijven altijd zitten, ook zonder extra plakband.klitteband Tong uitsteken

Andrea, heb het dekje gezien van Leopold van Asten! Gaaf dekje! Die 2 kleuren kun je wel wat mee voor een gehele cross outfit!

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:11

een blauwe trui met rode streep lijkt mij idd wel mooi

en een witte rijbroek tijdens de cross Bloos!
dat je die nog schoon krijgt. vooral als je er een x naast ligt...

ik start in het oranje. m'n dekje heeft een blauwe bies en m'n rijbroek is ook blauw Lachen

(mijn dekje is in het echt trouwens veel feller oranje als op de foto lijkt)

Afbeelding

ik had trouwens oranje tape voor om m'n peesbeschermers. helaas wordt die niet meer gemaakt en heb ik nog geen nieuwe kunnen vindne Scheve mond

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:21

ik krijg m'n witte broek altijd wel goed schoon hoor na het crossen, ff in de wasmachine met goed van vanish,witte reus of zoiets.

Ik moet zeggen dat ik wel een speciale 'cross broek' heb, heb 3 witte broeken, de oudste heb ik altijd aan met crossen...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers