Kosten (volledig) verzekeren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tristan2000
Berichten: 197
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Leek

Kosten (volledig) verzekeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 18:07

Hallo allemaal,

Ik lees hier beneden een topic over verzekeringen en nou kan ik wel met een vraag komen met eigenlijk een hele andere vraag, maar dan kan ik beter even een eigen topic openen.
Wat betalen jullie eigenlijk voor jullie verzekeringen? Wat kost bijvoorbeel een volledige verzekering per maand/jaar?
Ik ga zelf binnenkort ook een paard aanschaffen en eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd wat zo'n verzekering nou eigenlijk kost.

Groetjes Marianne

p.s Alvast bedankt!

Beter een lief paard dan een verre vriend!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:00

ik geloof dat een vollegide verzekering (uitgebreide ziektenkosten) rond de 22 euro per maand liggen, maar zeker weten doe ik het eigenlijk niet!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:03

ligt aan de waarde van je paard, og voor hoeveel je m verzekerd, kijk eens op www.interpolis.nl daar kan je het ook uitrekenenen.

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:10

Dat is inderdaad helemaal afhankelijk van de waarde van je paard (of de waarde die je opgeeft) dit zal je persoonlijk moeten uitrekenen/opvragen Knipoog


mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:15

de ziekte kosten verzekering bij Interpolis is voor de uitgebreide verz 150 euro per jaar.
je krijgt dan 80% van de kosten uitgekeerd maar bij elke nieuwe schade heb je eerst een eigen risico van 40 euro.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers