Met Nescio maak je vrienden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Met Nescio maak je vrienden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 17:25

Met Nescio alleen buiten rijden is een klein drama. Hij wil terug naar huis en wordt echt gevaarlijk op de weg en dan is er geen houden meer aan.
Ik had het alleen naar buiten gaan dus al een hele tijd gelaten voor wat het was, het is het me tenslotte niet waard om te verongelukken, dan maar niet alleen buiten rijden. Met een ander paard erbij is hij super braaf, ook als dat andere paard een scheiterd is, meneer wil best voorop, dat is geen probleem, als hij maar niet alleen hoeft.

De laatste tijd regelmatig buiten gereden met een stalgenootje, afgelopen maandag nog, erg braaf en zoet, gisteren les gehad en vandaag was ik helemaal in de stemming: We gaan het weer eens alleen proberen! Butsmuts op, martingaaltje om, sh|triempje eraan en gaan met die banaan!

Het erf af, de weg langs, weg oversteken, fietspad langs, ging allemaal erg goed. Beetje kijkerig en aarzelend, maar hij ging wel OK dan! Dat is wel eens anders geweest... Ziek Het laatste stukje weg naar het bos is altijd een beetje spannend, is veel te zien en daar is hij ook met een ander paard niet zo heel safe. Er is daar ook een windmolentje, staat meestal stil, maar vandaag draaide het... Wow! Daar wou hij dus echt niet langs, was geen gekloot, hij vond het gewoon echt eng. Dan wordt hij gelukkig lang zo gevaarlijk niet als wanneer hij loopt te eikelen maar erlangs kom je toch ook niet. Dus maar even afgestapt en hem aan het handje meegenomen. Zo groot als hij is wou hij het liefst in m'n binnenzak, maar we wandelden redelijk rustig langs het levensgevaarlijk molentje.

In het bos erop weer op geklommen en voorrrrrwaarrrrts het bos in. Nog steeds kijkerig en aarzelend, maar hij ging! OK dan! Waren ongeveer 500 meter op weg en toen kwam er een ponymerrietje achterop.... Omdraaien, steigeren etc. hij voelde zich ineens wel heel erg alleen! Kon 'm wel steeds weer terug draaien (ook dat is wel eens anders geweest!) maar hij ging op een gegeven moment toch wel erg hoog.... Voelde me niet echt meer op m'n gemak. Die pony werd ondertussen ook een beetje opgefokt en uiteindelijk waren ze dan naar elkaar toegestuiterd. Rust in de tent.

Maar dan... Ik zag het echt niet gebeuren om allebei een andere kant op te gaan, dat zou die grote lummel echt niet braaf doen en haar pony vond die grote bink toch ook wel leuk Cool Dus toen zijn we maar samen gaan rijden *LOL* Was hartstikke gezellig en paard & pony vonden elkaar ook erg leuk, dat ging gelijk goed. Ze bleek hartstikke dichtbij te staan, dus telefoonnummers uitgewisseld en we hebben er weer een buitenrijmaatje bij!


Wel een beetje een dubbel gevoel hoor, moet ik nou blij zijn of niet Verward Alleen buiten rijden gaat dus duidelijk mis zodra ik een ander paard tegen kom en niet iedereen is natuurlijk zo aardig om met je mee te rijden, de optie alleen rijden moet ik dus misschien toch maar vergeten, maar ik heb vanochtend wél heel erg fijn gereden uiteindelijk en een leuk iemand leren kennen om ontspannen mee het bos in te gaan.

Nulla tenaci invia est via


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:28

kijk daar heb je teminste wat aan.
als je de volgende keer weer opzoek bent naar een nieuw vriendinnetje ga je gewoon weer alleen weg *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:18

je hebt het toch maar ff gedaan! OK dan!

Dapper hoor, volgende keer kom je niemand tegen en dan speer je gewoon alleen het bos door!

Zaterdag mag je oefenen op Morrie, ik kan niet overal met de fiets ernaast, dus dan ben je ook alleen... je hebt Morrie al gezien vanmiddag, dus...... stretchen maar!!!! Schijnheilig

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:19

Gefeliciteerd, jouw probleem klinkt me erg bekend in de oren helaas.......

Van vallen leer je opstaan...!

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:29

Hey margreet....
Ik weet al wat t is!! Hij wil gewoon niet in z'n eentje bij karo weg! haha *LOL* moet er in ieder geval een andere mooie vrouw bij m in de buurt zijn om m te vergezellen!! *LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 20:42

Dat zou het zomaar eens kunnen zijn *LOL* Hij wil z'n dames in de wei natuurlijk ook niet alleen laten... Met Par op stap vindt hij geweldig! Een boswandeling is weer eens wat anders dan uit eten Haha! Met een vrouw erbij moet hij natuurlijk stoer doen Cool Daar past die aanstellerij niet bij! Hij werd wel een beetje agressief naar 3 jonge hengsten in een weitje langs de weg... Scheve mond Denk dat hij het met Karo ook wel leuk vindt, die hebben elkaar ook alweer een poos niet van dichtbij gezien Vingers aflikken

Nulla tenaci invia est via

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:47

Ergens in de bossen bij jullie staat ook nog een ezel geparkeerd, daar heb ik een keertje piaff en passage voor gereden, op een jachtpaard nog wel, maar die was allergisch voor ezels Haha! Clown

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131996
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:16

Heeft Nes er weer een vriendinnetje bij ? *LOL*
Ik denk dat ik toch voor de optie "blij" zou kiezen.
Met elk paard is het wel wat, en jullie hebben in elk geval een gezellige rit gehad.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:22

Mijn paard wou vroeger nooit verder als de dam bij ons voor thuis. Dus ik kon alleen maar op buitenrit door een rondje om de boerderij te maken. Toen zo opeens, ging er een knopje om in haar hoofdje en nu kunnen we gewoon op buitenrit! Dus heb geduld, je kan vanzelf wel alleen weg.

Spanning is wie je denkt te moeten zijn, ontspanning is wie je echt bent.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Arjette15, herous, IndianSu, Kimmie235, MaanNaam, Suusw, Thami, Urbiezira en 111 bezoekers