Fantasy tekeningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Fantasy tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 14:09

Ik ben dus net terug uit Taizé (plaatsje in Frankrijk waar honderden jongeren samen komen bij een klooster... erg leuk ) en heb daar een meisje ontmoet die onwijs coole stiften had om mee in te kleuren Haha!
Zijn van die professionele stiften, echt super!
Hier het resultaat van 2 tekeningen:
Afbeelding
Afbeelding

En dan nog een potlood tekening Lachen
Afbeelding

Kritiek altijd welkom!
Doei, doei

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:22

Die tweede is echt heel erg mooi!
Vind de huidskleur alleen wat grauw.

Bij de laatste mis ik de rimpels bij de vingers, waar je ze buigt. Ook zie ik geen nagels. Maar wel een mooie tekening

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 14:28

Rainie schreef:
Die tweede is echt heel erg mooi!
Vind de huidskleur alleen wat grauw.

Bij de laatste mis ik de rimpels bij de vingers, waar je ze buigt. Ook zie ik geen nagels. Maar wel een mooie tekening


Thanks Lachen En ja die huidskleur hoort zo, want het is een drow. Een drow is een dark elf (lees: elf met grijze huidskleur met zilver haar zo'n beetje). Alleen bij drow's zijn de vrouwen dominant, en niet de mannen. Bestwel een harde wereld voor de mannen daar, als ze hem niet meer wilt doodt ze hem hoogstwaarschijnlijk.

Rimpels.. hmm, bedankt Lachen (nagels heb ik niet gedaan, want dan krijg ze van die mega nagels Tong uitsteken

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:43

Ik vind de derde echt prachtig!
Heeel mooi!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:55

Ik houd helemaal niet van dit soort tekeningen, maar deze zijn écht heel mooi! Vooral die eerste met die rode ogen vind ik heel mooi. Lachen

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:43

die 3e is echt heel erg mooi !!!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:03

De derde is echt mooi, en dat van de rimpels in d'r hand, zoals Rainie zei, had ik nog niet eens opgemerkt Bloos .
Ik vind het wel wat hebben, zo, 'eenvoudig' Lachen

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:57

Ik houdt er eigenlijk ook niet echt van dit soort tekeningen maar de derde vindt ik wel mooi getekend.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:45

Ik houdt juist wel van dit soort tekeningen ik vind ze echt heel erg leuk!
De manier van inkleuren vind ik ook heel mooi, net alsof het met ecoline ingekleurd is, heel egaal. Hoewel op de tweede tekening de cape niet mooi is gedaan, daar zie je alle strepen inzitten en dat vind ik jammer.
Je hebt een erg leuke stijl, heel simpel zonder al te veel details, hier wordt het niet plastisch van, een beetje stripachtig zeg maar, heel erg leuk vind ik dat!
De tweede is veruit mijn favoriet. De eerste heeft een beetje een onnatuurlijke/vreemde houding, waardoor de tekening me wat minder aanspreekt.
De laatste vind ik ook erg leuk! Mooi hoe het meisje uit het papier lijkt te komen, hoewel ik het nóg mooier had gevonden als het meisje ook echt het de toeschouwer aan had gekeken. Ze lijkt nu wanneer ik er naar kijk over mijn hoofd heen te kijken. En idd die rimpels, dat viel me ook meteen op.

Ga zo door! Ik vind ze echt leuk!


[edit] er ging iets mis [/edit]

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:58

De eerste en de derde vind ik echt heel erg mooi

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:24

super mooi weer myra!!!! (vind nan ook, ze zit nu naast me) Kun je niet al onderhand n gallerie maken van al je tekeningen??? Tong uitsteken ze zijn echt mooi! moet je doen! in j profiel of zo Zeker doorgaan met fantasy tekeningen hoor!!! Haha!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:53

Prachtig! Echt schitterend gedaan OK dan!

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:25

echt super mooi!
ga zo door Knipoog

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 20:29

Annetje schreef:
Ik houdt juist wel van dit soort tekeningen ik vind ze echt heel erg leuk!
De manier van inkleuren vind ik ook heel mooi, net alsof het met ecoline ingekleurd is, heel egaal. Hoewel op de tweede tekening de cape niet mooi is gedaan, daar zie je alle strepen inzitten en dat vind ik jammer.
Je hebt een erg leuke stijl, heel simpel zonder al te veel details, hier wordt het niet plastisch van, een beetje stripachtig zeg maar, heel erg leuk vind ik dat!
De tweede is veruit mijn favoriet. De eerste heeft een beetje een onnatuurlijke/vreemde houding, waardoor de tekening me wat minder aanspreekt.
De laatste vind ik ook erg leuk! Mooi hoe het meisje uit het papier lijkt te komen, hoewel ik het nóg mooier had gevonden als het meisje ook echt het de toeschouwer aan had gekeken. Ze lijkt nu wanneer ik er naar kijk over mijn hoofd heen te kijken. En idd die rimpels, dat viel me ook meteen op.

Ga zo door! Ik vind ze echt leuk!


[edit] er ging iets mis [/edit]


Ja het zijn zeer speciale stiften, zijn ook peperduur!! afgeprijsd 5 euro zij de eigenares, niet afgeprijsd 7 euro PER STUK Lips are sealed
De cape was een foutje, ik tekende niet door want ik dacht er niet bij na en toen ging het dus fout Schijnheilig
En ja de eerste tekening qua houding is niet zo goed nee Tong uitsteken
En de derde tekening over de blik, ja die kreeg ik niet goed Frusty
En die rimpels tja.. had ik eerlijk gezegd niet zo aan gedacht, haha Bloos! Clown
bedankt voor je advies

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:28

Wow!
Die laatste spreekt me heel erg aan..

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:58

Myra, zijn dat van die stiften die aan in totaal 3 punten hebben (1 dikke, 1 ''gewone'' en een fine-liner?) Dan zijn het trai-markers, die heb ik thuis ook, en zijn idd best prijzig (moest ze aanschaffen voor school, maar kben gestopt met de opleiding)

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 14:32

loeckie schreef:
Myra, zijn dat van die stiften die aan in totaal 3 punten hebben (1 dikke, 1 ''gewone'' en een fine-liner?) Dan zijn het trai-markers, die heb ik thuis ook, en zijn idd best prijzig (moest ze aanschaffen voor school, maar kben gestopt met de opleiding)


Ja dat zijn ze Echt jammer dat ze zo prijzig zijn! maarr ik geef toe ze zijn geweldig Haha! Je hebt ze zelfs ook met 4 punten... dan heb je een über dikke stift erbij, maja, ik had wel genoeg aan die andere Lachen

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:46

die laatste vind ik erg mooi, maar best jammer dat er niet zoveel detail in de handen en het haar zit. de uitdrukking is wel erg goed