Ooooooh, zo een gesprek....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Ooooooh, zo een gesprek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 10:54

Begin juni heb ik gehoord dat mijn contract niet verlengd zou worden (gaat slecht met het bedrijf, ben aangenomen voor een andere functie en ben te jong en onervaren voor de werkzaamheden die ik doe). Sinds die tijd is het echt ondragelijk hier!! Ze zitten me de hele dag op mijn huid en om 11 uur heb ik een gesprek... Zit m flink te knijpen hier, want ben bang dat ze me onwijs gaan afbranden... Verdrietig

Dus nog 8 minuten... Nagelbijten / Gniffelen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:56

Sterkte, laat je niet op je kop zitten hoor. Als hun weten dat je te jong en onervaren bent vind ik het heel onproffesioneel om je af te branden over je werk...

Sterkte!

(PS laat even weten hoe het gegaan is)

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:56

Ojee, heel veel succes! OK dan!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:56

succes!
en bijt maar van je af hoor!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 10:57

Hoop niet dat ze gaan roepen dat mijn inzet gedaald is, doe ook alleen nog het nodige en de rest doet mijn opvolger maar fijn...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 11:00

Oooohhh, daar ga ik... Lips are sealed

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:03

Je zult dit pas gaan lezen als je het gesprek hebt gehad, maar onthoudt dit: maakt niet uit wat ze zeggen, als je nu la weet dat je contract niet verlengd gaat worden is dat het ergste wat ze kunnen doen (of ze moeten je echt op staande voet ontslaan) . Al het andere dat ze je naar je hoofd gooien of al hebben gegooid kun je gewoon naast je neerleggen. Mocht je niet mogen blijven, verlaat de tent met een opgeheven hoofd, want jij bent het niet waard dat ze je de grond intrappen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:29

En?

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:30

Sily schreef:
En?

Ja inderdaad ben ook wel benieuwd. Schijnheilig

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 11:30

Cassidy schreef:
Je zult dit pas gaan lezen als je het gesprek hebt gehad, maar onthoudt dit: maakt niet uit wat ze zeggen, als je nu la weet dat je contract niet verlengd gaat worden is dat het ergste wat ze kunnen doen (of ze moeten je echt op staande voet ontslaan) . Al het andere dat ze je naar je hoofd gooien of al hebben gegooid kun je gewoon naast je neerleggen. Mocht je niet mogen blijven, verlaat de tent met een opgeheven hoofd, want jij bent het niet waard dat ze je de grond intrappen.


Dank je wel! Knipoog De anderen ook bedankt, hoor

Ze begon inderdaad over de motivatie, dat die gedaald was tot het nulpunt en dat ik moest doorzetten, omdat ik anders niet zo'n goed kaartje meekrijg... Verward

Als ik eerder wegwilde mocht ik dat nu zeggen, dan was dat ook oké. Jammer voor ze, want ik heb nog geen andere baan, dus ik blijf lekker zitten en neem alle kritiek voor lief... Haha!

Hoor vandaag of ik een andere baan heb en als dat het geval is, ben ik per 10 augustus weg. Mijn leidinggevende gaat vrijdag op vakantie tot 11 augustus, dus met een beetje geluk hoef ik haar niet meer tegen te komen... Lachen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:31

Cassidy schreef:
Je zult dit pas gaan lezen als je het gesprek hebt gehad, maar onthoudt dit: maakt niet uit wat ze zeggen, als je nu la weet dat je contract niet verlengd gaat worden is dat het ergste wat ze kunnen doen (of ze moeten je echt op staande voet ontslaan) . Al het andere dat ze je naar je hoofd gooien of al hebben gegooid kun je gewoon naast je neerleggen. Mocht je niet mogen blijven, verlaat de tent met een opgeheven hoofd, want jij bent het niet waard dat ze je de grond intrappen.


Ik ben het volledig met Cassidy eens (wilde ongeveer hetzelfde typen als zij en toen zag ik dat ik me de moeite kon besparen Knipoog )

Kop op meid!! Ach gut

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:31

O dus je hebt waarschijnlijk al wat anders?
Dat scheelt wel in ieder geval.
Succes ermee!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:35

Quellian schreef:
Als ik eerder wegwilde mocht ik dat nu zeggen, dan was dat ook oké. Jammer voor ze, want ik heb nog geen andere baan, dus ik blijf lekker zitten en neem alle kritiek voor lief...


Haha, net goed Haha!

Hoop dat die andere baan wat wordt Succes!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 11:35

Thanx allemaal! OK dan!

Ik ga die 3 weken vast nog wel overleven... Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:36

Quellian schreef:
Dank je wel! Knipoog De anderen ook bedankt, hoor

Ze begon inderdaad over de motivatie, dat die gedaald was tot het nulpunt en dat ik moest doorzetten, omdat ik anders niet zo'n goed kaartje meekrijg... Verward

Als ik eerder wegwilde mocht ik dat nu zeggen, dan was dat ook oké. Jammer voor ze, want ik heb nog geen andere baan, dus ik blijf lekker zitten en neem alle kritiek voor lief... Haha!



Weet jij hoeveel mensen naar eventuele kaartjes, aanbevelingsbrieven en rapporten vragen? Ik ben er nog geen enkele tegen gekomen. En vind dat argument er dus ook niet toe doen. Dat ze je nu verwijten dat je motivatie tot het nulpunt is gedaald is ook ronduit belachelijk, en natuurlijk willen ze dat je eerder weggaat, dat scheelt hen ook geld.

Gewoon doen alsof je gek bent, gewoon blijven komen, probeer het netjes af te sluiten, je weet nooit of en waar je een van de medewerkers weer tegenkomt. Je zult nu wel zeggen dat je daar nooit meer gaat werken, maar een slechte naam zal je altijd blijven achtervolgen, ook bij een ander bedrijf. En onthoudt ook dit: je komt elkaar in het leven minstens tweemaal tegen...

Ik hoop voor je dat het op die andere functie wel lukt. Zou toch mooi zijn als je van de ene baan zo de andere baan in kunt rollen.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:20

Ook bij is er nog nooit naar aanbevelingsbrieven oid gevraagd, wel naar referenties, maar daar is nog nooit gebruik van gemaakt.

Ik hoop voor je dat je lekker door kunt stromen naar die andere functie. laat je niet gek maken, sluit je werk daar netjes af en verlaat met opgeheven hoofd het pand. Houd de eer aan jezelf!!!! Daar heb nu misschien niet veel aan, maar later kun je dan met een beter gevoel terug kijken op deze periode, en daarbij, zoals al eerder gezegd, je weet maar nooit of je (oud) collega's ooit nog tegenkomt...

Succes nog even... Ik duim voor je wat betreft die andere functie!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:03

Joh, ik heb precies hetzelfde.... mijn contract loopt af per 31 september en vanaf het begin (vorig jaar oktober) dat ik in dienst kwam was het al 'oh maar jij bent straks toch weer weg'
Wil je je fanatiek ergens voor inzetten, krijg je kritiek dat je je collega's het gras voor de voeten wegmaait. Vandaag kreeg ik weer een gesprek dat ik mijn rooster niet goed had ingedeeld en nog meer slap gezeur. Ik zit de hele dag duf werk te doen en ik ben dus écht niet meer gemotiveerd. Het zal me inmiddels een worst wezen allemaal. Ben de uitzendbureau's al aan het langsbellen voor een nieuw baantje (16u flexibel in te delen) tot februari. Ben benieuwd.
Jij ook succes iig *LOL*