Luxe probleem...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Luxe probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:23

Ik heb sinds een half uur een behoorlijk luxe probleem... Mijn vriend en ik zijn een aantal dagen na elkaar jarig (ik zondag, mijn vriend volgende week) en nu hebben mijn ouders bedacht dat ze ons samen een cadeau willen geven: namelijk een VAKANTIE!!!! Echt super!!! maarrr.. ik heb net een vakantietje geboekt voor volgende week, vijf daagjes in een bed & breakfast, niet zo duur, wel super gezellig. Dus: zal ik dit nu afzeggen, en een last-minute tropisch eiland regelen, of zal ik gewoon later van dat geld van m'n ouders op vakantie gaan en dit gewoon zelf betalen??

Ja ik weet het, van de problemen die je kunt hebben is dit wel een van de betere Lachen


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:26

vraag is: waar heb je nu zin in?
als het je toch meer trekt om straks op een tropisch eiland te zitten, zeg deze dan af.
heb je zin in twee vakanties, doe het beide.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:27

Ik zou eerst die 5 dagen gewoon weg gaan. En dan over een paar weken van dat geld van je ouders op vakantie gaan. Beter 2 vakanties dan 1 toch??

cavallino
Berichten: 206
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: stekene(ergens in belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:28

ik denk dat ik voor het laatste zal gaan.
Als je je reis gaat afzeggen verlies je er nog misschien wat geld mee.
En als je van je ouders geld krijgt voor een reisje... Gewoon opzij zetten voor later.
Als je ouders er mee akoord gaan natuurlijk.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:28

Ik zou iig een tijdje weg gaan, 5 dagen vind ik zelf persoonlijk kort, dus als je er nog een weekje aan vast kan plakken ergens lekker warm met zon, zou ik dat zeker doen. Het is nu toch bagger weer

22 Januari verwachten we ons kleintje

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:29

Aramat schreef:
Ik zou eerst die 5 dagen gewoon weg gaan. En dan over een paar weken van dat geld van je ouders op vakantie gaan. Beter 2 vakanties dan 1 toch??


OK dan! OK dan! Dat was ook mijn mening OK dan! OK dan!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:29

Dit zelf betalen (ook wel erg laat als je volgende week zou gaan om nu nog te annuleren, gaat je denk ik ook wat geld kosten) en dus lekker gaan en genieten.

En het dan in een andere vakantie nog een keer over doen, een wintersportvakantie (als je daarvan houdt, ik niet zo, dus ik zou voor de volgende optie gaan) of midden in de winter even naar een zonnige plek.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:32

Mja, ik denk dat ik inderdaad in oktober een last-minute warm eiland doe, of op wintersport (ben ik helemaal gek op!)... Echt zo relaxed... vind dit wel een beter verjaardagscadeau!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:06

Als je het qua vrije dagen geregeld kunt krijgen zou ik nu lekker op vakantie gaan wat je zelf geboekt hebt.
En tijdens die vakantie kun je dan gaan bedenken wat je voor vakantie wil op kosten van je ouders Knipoog


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:16

Gewoon de vakantie gaan die je nu geboekt hebt en het geld van je ouders aan de kant zetten om daarna nog eens te gaan...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:46

Mickey schreef:
Als je het qua vrije dagen geregeld kunt krijgen zou ik nu lekker op vakantie gaan wat je zelf geboekt hebt.
En tijdens die vakantie kun je dan gaan bedenken wat je voor vakantie wil op kosten van je ouders Knipoog


Topidee Mickey OK dan! ... Zou ik ook voor gaan!!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Amparo, anne7, Christina, Danseresje, Eliana, Evito_06, ferropaard, Lalladidoo, Mars, NikkiB1991, ogidni, Roosch, SemrushBot, YandexBot en 155 bezoekers