Paard sloopt trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Paard sloopt trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 15:48

Hai!

Ik heb met de zoekmachine gezocht naar topics over dit onderwerp, maar kon echt niks vinden wat op mij van toepassing was. Mijn paard (merrie, 6 jaar, half jaar onder het zadel) gaat de laatste tijd wel óp de trailer, en zolang ik bij haar sta is er niks aan de hand. Maar zodra ik niet meer bij haar ben, en ze me niet meer ziet, begint ze de trailer af te breken. Ik heb het idee dat ze bang is om alleen te zijn, maar weet het niet zeker. Het is echt erg, want de hele trailer, en de auto gaan op en neer en heen en weer, en dat zijn toch echt geen lichte dingetjes. Daarnaast maakt ze gewoon veel lawaai, en ben ik bang dat ze zelf een keer een blessure oploopt, of dat ze de trailer stuktrapt Scheve mond .
Ben wel van plan om vanmiddag wat schuimrubber aan de voorkant te plakken, zodat ze daar haar benen niet meer aan kan bezeren, maar dat lost het probleem niet op natuurlijk.
Iemand ideeen?


GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:02

ken je dr geen kalmeringsspuitje geven of pillen dat ze rustig word
mijn paard heeft het ook tijdje gehad..en nu zonder pillen is hij heel rustig

Tuigerrijdster # 15 Kwijl

IK BEN VRIJGEZEL » 75 *LOL* «


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 16:06

En nu is hij ook gewoon rustig helemaal zonder? Iets kalmerends zou kunnen helpen, maar lijkt me niet echt handig, omdat ik meestal naar rijles ga, dus dan is het niet handig om je paard op de een of andere manier te verdoven.
Maarre, hoe, en met welk middel heb jij dat gedaan dan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers