Breitling een maandje op een ander adresje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Breitling een maandje op een ander adresje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 13:14

Breitling gaat naar een stal waar een jongen hem in gaat rijden. (Omdat het niet echt een ideale situatie is om hem in te rijden zonder meer mensen met ervaring er bij te hebben, sta namelijk niet meer op de manege waar ik altijd gestaan heb.) Heb hem net gesproken en hij wil hem voor mij inrijden. Hij heeft een stuk of 10 paarden bij huis staan en maakt ook een plaatsje vrij voor de mijne Haha! Waarschijnlijk ga ik ook in de weekenden daar logeren. Ik moet nu alleen nog even mijn paps zover krijgen dat hij mijn paardje daar heen brengt ( is 2/2.5 uur rijden met trailer) dan gaat hij waarschijnlijk dinsdag al weg. En misschien blijft hij ook wel anderhalve maand, even kijken hoe snel hij het oppakt

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:54

Verstandige keuze! Succes!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:32

Fijn dat je iemand gevonden hebt die het voor je gaat doen en die jou er ook bij wil helpen!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:11

Wat een goede keus. Jij heb het beste met je paard voor OK dan!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:20

Goede keus. Het beste voor je paard, en het scheelt jou ook zo te horen vast wel blauwe plekken en blaren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:44

hihi leuk zeg Lachen
Ook dat je daar dan blijft logeren in het weekend.. Nogmaals heel veel succes Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 16:04

haha ja blaren in elk geval. Hij gaat mij dus helpen en als ik daar niet ben rijd/ traint hij hem. Ook staan daar 6 merries dus weet ik gelijk wat hij doet met zoveel merries om zich heen Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:30

Breitling schreef:
haha ja blaren in elk geval. Hij gaat mij dus helpen en als ik daar niet ben rijd/ traint hij hem. Ook staan daar 6 merries dus weet ik gelijk wat hij doet met zoveel merries om zich heen Haha!


Dat is idd wel een ultieme test. Moet je hem geen rose dekje mee geven, anders gaan de dames ook nog wat verkeerd van hem denken Clown

Ga je zelf ook heen? Ik las dat het zover rijden is!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 21:16

Hij moet nog even over leggen met zijn vriendin, waarschijnlijk blijf ik in het weekend daar logeren (als zij het goed vind) Weten we gelijk hoe braaf (of niet hij is tegen over merries) zien we gelijk wie er gelijk heeft met meteen castreren of niet Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 13:58

Hier een foto van de jongen die mijn paardje in gaat rijden.

Afbeelding