M'n parkietje dood......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

M'n parkietje dood......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 21:09

Vanmiddag kwam ik thuis en toen lag ons parkietje op de grond van z'n kooitje. 12/13 jaar is Benno geworden, erg oud!!
We zullen z'n gekwetter erg missen.....
We hebben hem op laten halen door de dierenambulance, dan wordt hij gecremeerd, ik vind zo'n destructor altijd zo onwaardig.

Benno, we zullen je missen!!!!!!!!!!
gekke dikke birdie...........

je vrouwtje


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:33

een klein vogeltje kan een grote leegte achterlaten. Ik heb ook een vogeltje gehad en die stierf ook toen hij 13 ofzo was. Toch oud maar wat heb ik hem gemist.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:52

ja, zo'n diertje mis je toch..
alle huisdieren hebben dingen waar je je aan kan ergeren, en als hij/zij er dan niet meer is, mis je juist de 'irritantste' dingen..

sterkte

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 09:08

Tja ik weet het bij ons is er ook een doodgegaan, niet leuk!
Nu zitten we te schelden op die herriemakers (we hebben er 2) maar als het er niet meer is mis je het vreselijk!
Sterkte hoor!

:evaw:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:34

sjee, wat een leeftijd had dat beestje zeg! Hij zal wel een goed leven hebben gehad. WAs hij tam? is niet leuk om zo thuis te komen, maar ja, dat is het nadeel met dieren. Die dingen gebeuren.

De hond is de betere mens

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 15:33

Knap hoor, dat je parkietje zo oud is geworden! Het is nooit leuk om een beestje te verliezen, maar als je gaat nadenken moet ie gewoon wel een goed leven bij le hebben gehad anders zou hij nooit zo oud zijn geworden!(maarja die gedachte verzacht natuurlijk niet je pijn!)

Ik mag hopen dat mijn parkietje zo oud wordt (ze is nu 8 jaar)

succes Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AhrefsBot, Amazonbot, Ginny135, GoogleAdsense, Mediatoolkitbot, Vagabondo en 17 bezoekers