binnenkort weer wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

binnenkort weer wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 21:46

binnenkort weer wedstrijden rijden, nadat het knhs er een half jaar over heeft gedaan om mn startkaart om te zetten van pony naar paard. heb nog 2 keer onderling gestart tussendoor 1e keer was een ramp hoe vaak kan je er in 1 proef vandoor gaan. 2e keer ging beter alleen hield ik aan t begin teveel tegen.
nu had ik stage en had gewoon weinig tijd om te trainen dus ga nu ff in de vakantie er flink tegenaan, en dan hopen dat ik nu eindelijk een winstpunt rij (mn punten gaan al omhoog hoef nog maar 3 puntjes meer)
nu heb ik nog steeds een erg onervaren paardje, wat de laatste tijd bij vlagen super loopt, en dan weer een aantal dagen alsof hij alles voor t eerst doet maar dan wel zo sterk dat ie ook de leiding over kan nemen

hebben jullie nog nuttige tips voor me??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:00

Verwacht de eerste paar wedstrijden gewoon helemaal niks!
Gewoon lekker rijden voor de lol en de ervaring.
Met de punten die op je protecol komen te staan kan je dan aan de slag gaan.
Misschien zou je ook eens een complete wedstrijd dag na kunnen doen.
Dus inrijden proefje rijden en deze door iemand laten beoordelen.
Even pauze en dan je tweede proefje rijden en weer laten beoordelen.
Dan weet je op welke punten je moet letten, en je weet hoe lang je van te voren moet beginnen met inrijden en of je tussen de 1e en de 2e proef je pony nog even aan het werk moet zetten of juist even op adem moet laten komen.
Dus gewoon even proberen.
In ieder geval veel succes en heb vooral plezier in de wedstrijden.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:14

IK ben het helemaal met Nienke eens! Verwacht de eerste paar wedstrijden niks, ik had de eerste 3 wedstrijden ook niets, maar wel commentaar waarmee ik aan de slag kon! Die keren daarna had ik, behalve de selectiewedstrijd in Breukelen, elke keer een winstpunt! Seucces en belangrijk is dat je van het wedstrijdrijden geniet!