Oefencross Biddinghuizen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Oefencross Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 22:02

Wie komt er naar de oefencross in Biddinghuizen 24 juli??

Ik start Le Cheval in de B, niet Lucky, dus verwacht geen schimmel als je mij wilt herkennen! Haha!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:39

ik zou wel willen maar die dag vlieg ik naar Ecuador

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:58

Dat is ook onwijs gaaf Lielle! Veel plezier!

Ik ben met dit paard in biddinghuizen, deze ga ik naast Lucky dit najaar ook SGW's starten.
(zit er hier zelf niet op hoor..)
Afbeelding

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 00:20

veel plezier, ik zou ook gaan als ik niet op vakantie was.. jammer vind ik het! wel foto's plaatsen he Lachen

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 07:42

Ik las de mail en ik dacht, ooooh daar ga ik heen! Maarja dan de datum... Dan heb ik mijn L-debuut in het springen Haha! Ook leuk! Maar ik wens iedereen die erheen gaat alvast succes en veel plezier!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:53

Neuh, nog een vakantieganger hier!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:03

Wij niet. Is het alleen cross of ook dressuur en springen erbij?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:24

leuk! ik ga niet,want ik start die dag de finale van de kwpn sportmerriecompetitie...tenminste als ik dit weekend niet eraf val ofzo haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:25

Nee, het is alleen een cross. En je mag de cross volgens mij ook 2 keer rijden!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 10:35

Nou ja zeg, dat wordt een lekkere boktmeeting.... haha

Het is idd alleen cross en je mag 2x rond, geen prijzen, €15 inschrijfgeld.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:41

Eerlijk gezegd wist ik nog niet eens dat die cross er was, anders was het nog wel iets voor mij geweest.
Trouwens Chantal, volgens mij heb ik het meisje op die foto van jou wel eens op een cross te paard zien zitten.

We maken er in Wieringerwerf gewoon een gigantische boktmeeting van! Tong uitsteken

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:49

Scum schreef:
Eerlijk gezegd wist ik nog niet eens dat die cross er was, anders was het nog wel iets voor mij geweest.

We maken er in Wieringerwerf gewoon een gigantische boktmeeting van! Tong uitsteken



Je kunt nog inschrijven hoor Scum! Haha!

Yes, W'werf grote boktmeeting! *LOL*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 13:04

Scum schreef:
Eerlijk gezegd wist ik nog niet eens dat die cross er was, anders was het nog wel iets voor mij geweest.
Trouwens Chantal, volgens mij heb ik het meisje op die foto van jou wel eens op een cross te paard zien zitten.

We maken er in Wieringerwerf gewoon een gigantische boktmeeting van! Tong uitsteken


Gaan we doen!!!!

Je kunt je idd nog inschrijven, ik heb ook pas net een mailtje gehad dat er oefencross is hoor!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:07

Het stond volgens mij ook niet op de kalender. Van wie heb je die mail dan gehad?

Is het een zware cross?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 13:10

Ik heb de mail van Paul van Oers gehad, op www.sgw-eventing.nl staat ook info.

Staat idd niet op de kalender.
Je kunt de cross zo zwaar maken als je zelf wilt, als je een hindernis niet durft mag je er natuurlijk ook langs, je mag 2x rond wat erg plezierig is! Het is bij Alice op het terrein.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:16

Daar heb je zeker gelijk in, maar stel dat er nou heel veel staat wat ik niet durf en ik moet de helft overslaan, dan vind ik het toch zonde om daar te gaan starten.

Er staat alleen dit:
Oefencross te Biddinghuizen
bij Gert & Alice op 24 juli.
B,L,M,Z
Geen dressuur, geen springen
Mag 2x rond
Kosten : 15 euro
Inschrijven via e-mail (naber14@zonnet.nl)
of fax: 0321 334256
Graag voorkeur voor starttijd aangeven.

Geen foto's of hoe laat het begint ofzo. Of kijk ik verkeerd? Ik heb ook nog even gekeken bij oefenterreinen, maar daar staat verder ook niks.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:24

ik vind het al helemaal geen leuk terrein,ga ik liever een dagje naar lunteren

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:29

Ik ken het verder niet. Lunteren is idd heel leuk: trappen lopen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 15:52

ik vindt biddinghuizen wel aardig zal even kijken of ik wat foto's heb van hindernissen in biddinghuizen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 16:20

Ik heb wat foto's gevonden!
Ik denk dat je niet veel te eng zult vinden om overheen te gaan hoor!
Heb ook wat foto's van bokkers gepikt... dus hoop maar dat die niet boos worden... Tong uitsteken

2 dikke bomen, hier spring ik ze als in-uit maar dit zal in de oefencross niet zitten, beetje rare lijn. Als je de voorste boom van de andere kant neemt heb je na 5 (dacht ik) galopsprongen en in-uit op-af sprongetje, niet hoog, mooi voor jonge paarden. Als je de achterste dikke boom vanaf de andere kant neemt ga je na de boom nog iets bultje op (3 galopsprongen ofzo) en daarna 2 trapjes naar beneden.
Afbeelding

Hier zie je het op-af sprongetje wat ik bedoel, ik ga hier het trappetje op.
Afbeelding

De waterbak, je kunt achterin de hoek met een trappetje het water inspringen, je kunt daar ook omheen, hoef je er alleen maar in te springen, voor de foto zeg maar zit ook nog een deel waar je zo het water in kunt lopen en aan de linkerkant buiten de foto zit een een boompje het water in.
Afbeelding

Dit is de plaats waar je het water zo in kunt lopen:
Afbeelding

En de gepikte foto's: Tong uitsteken

Dit is een sprongetje na het in-uit op-afsprongetje en het trappetje, hier spring je de longeerbak in, laag sprongetje, leuk te springen, je gaat de longeerbak aan de andere kant weer uit met een zelfde sprong.
Afbeelding

Trakhenertje, dit is het kleine trakhenertje, in het oefenparcours mag je meestal kiezen tussen deze en aan de andere kant van het hek staat een wat grotere
Afbeelding


Er zijn nog veel meer sprongetjes, maar niet zo moeilijk allemaal, van alles is bijna een makkelijke en een moeilijke versie.

Net nieuw is een picknicktafel en zo'n borstel ding, vooral die borstel is prima te doen, en verder is het veel dikke bomen, een wit hekje zit er nog, er is nog een hindernis van breekbomen. Ook ik er een bak waar je in en uit kunt springen, dit moet je zien als zoiets als die in renswoude alleen dan zonder water erin.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:19

Lijkt me leuk om een keertje te gaan trainen .
Trouwens, zie ik daar op een foto een dekje met de Tazzmanian Devil op? Ik heb die ook, in dezelfde kleur! Tong uitsteken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 18:20

Scum schreef:
Lijkt me leuk om een keertje te gaan trainen .
Trouwens, zie ik daar op een foto een dekje met de Tazzmanian Devil op? Ik heb die ook, in dezelfde kleur! Tong uitsteken


Haha wat grappig hetzelfde dekje! Hij is al helemaal versleten aan alle kanten, heb hem al erg lang, maar kan er geen afstand van doen.... Bloos

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:34

Ik ga ook!

Krijg een mail van paul van Oers(toch handig als je eens een foto besteld hebt Knipoog ) en heb me meteen maar opgegeven

Als hij goed gaat rijd ik trouwens maar een keer rond, heb de dag erna mijn M-debuut gepland Knipoog Maar ik wilde toch nog een training inlassen eind juli/begin augustus dus dit komt wel mooi uit

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 09:03

Super Gomir dat het gelukt is om je in te schrijven! Wat heb je als voorkeur voor tijd opgegeven? Misschien dat ik je dan nog zie!

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:19

Helaas kan ik niet, ben uitgenodigd om te komen luchtballon varen (wat een woord) in België. Nog nooit gedaan dus vond dat ik dat niet kon afslaan voor een oefencross. Veel plezier allemaal!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers