verhuisberichtjes / samen-gaan-wonen kaartjes

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

verhuisberichtjes / samen-gaan-wonen kaartjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:23

weer ff een praktische vraag van mij Clown (weet amper hoe je praktisch schrijft maargoed Blond )

donderdag krijgen mn vriend&ik de sleutel van ons nieuwe huis, en gaat de verhuizing beginnen, logisch dus dat we adreswijzigingen moeten rondsturen

maarja zo'n standaard ptt-kaartje is ook weer zo saai, en die moet je met de hand schrijven, en das veel te veel werk Bloos

mn moeder kwam al met het geniale idee om een stempel de laten maken van ons adres, konden we die op ieder kaartje stempelen(hebben mn ouders ook)
maarja we zijn niet getrouwd oid, en dan komt er zo'n heel verhaal op dat stempeltje, 2 achternamen etc dus dat leek me ook niet zo handig


maargoed, waar haal je leuke niet te dure verhuiskaartjes, want we moeten onze familie+vrienden wel laten weten dat we gaan samenwonen en wat ons nieuwe adres is natuurlijk

hoe hebben jullie dat gedaan? ergens laten drukken kost vrij veel zeker?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:27

via www.pttpost.nl kun je kaartjes bestellen zelfs met eigen foto
je kunt ze ook laten voorbedrukken sowieso met al jullie gegevens en ik geloof ook met alle adressen waar je ze heen wilt sturen (maar dat weet ik niet helemaal zeker)

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:34

Wij geven onze klanten gratis verhuiskaarten (48 stuks).Daar staat de foto van het huis op en je kan de kaarten via internet zelf personaliseren. Ik weet dat hier in de buurt meer NVM makelaars datzelfde doen. Misschien kan je dat eens navragen bij de makelaar waar je het huis verkocht hebt. Iedereen kan gelijk zien wat je gekocht hebt.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:37

ja klopt, zit nu net op www.TPGpost.nl te kijken

vind deze wel wat hebben:
Afbeelding

pinguins hand in hand, en er dan boven zetten wij gaan samenwonen ofzo

of deze, met sleutels, vind alleen het papier erbij niet mooi
Afbeelding


heeft iemand nog een lief plaatje met lichte achtergrond, iets zoals die pinguins ofzo? dan ga ik eens wat knutselen( of iemand anders, die zich geroepen voelt Knipoog )
1.30 per kaart(incl postzegel) en vanaf 11 kaarten wordt het goedkoper(en we hebben er meer nodig dan 11 *LOL* )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:42

Renske is het een koophuis of een huurhuis? Wij kregen toen van de makelaar een bod om gratis 50 kaarten te laten maken met foto van het huis er op. en alle gegevens

trotse moeder van 2 prinsesjes

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:44

koophuis(via hennie kunnen, is een NVM makelaar geloof ik) maar dit is de foto:

Afbeelding

niet zo mooi dus vind ik eigenlijk Bloos
ja t huis opzich wel, maar de foto vind ik niet leuk genoeg voor op een kaartje Clown

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:47

Hennie kunnen, meid weet waar je aan begint.
Al rot je keuken eruit, je krijgt geen nieuwe.
Onze kozijnen zijn aan het rotten als een gek, en we zitten er al 3 jaar achteraan, maar we krijgen geen nieuwe.

gewoon geen onderschrift :D

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:57

alles is geplaatst in 2001/2002(keuken, badkamer) e de vorige eigenaar heeft klusbedrijf en alles goed onderhouden
en de vader van mn vriend werkte veel samen met hennie kunnen(hij tekent gebouwen enzo, ook die nieuwe naast de speedy die laatst is gebouwd) dus dat zit wel goed

maar hebben jullie een huurhuis dan/want bij koophuis is t logisch dat de makelaar na de koop er niets meer aan doet?

viel me wel op dat bijna alles in bergeijk via hennie kunnen gaat!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:00

Huurhuis in de Lupinestraat, paar straten verderop Lachen
2 jaar geleden gingen ze de deur schilderen en verder is er in de afgelopen 6 jaar niks meer gedaan....
Als je connecties hebt, is het altijd handig natuurlijk Knipoog

Oh en niet alleen Bergeijk, in Lommel heeft ie ook mega veel...

gewoon geen onderschrift :D

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:03

ja klopt, heel de grensstreek, rondom bergeijk doet hij, maar das idd mooi klote ja dat ie zn huurhuize zo slecht regelt Scheve mond

gelukkig hoeven wij alleen maar ff koopcontract te tekenen en zijn we weer klaar met hem

is de lupinestraat heel dichtbij de klaproosstraat? weet wel dat een clubgenootje van me in de camillestraat is gaan wonen(precies zelfde huis, zelfs zo'n zelfde hoekhuis, echt toevallig)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:07

Ja het kruist aan de kamillestraat.

Oh dus hun wonen op dat hoekje Lachen
Noujah als je voor hun huis staat, dan kijk jezo de lupinestraat in.
Bij hun gebeurt er niet veel emer he, hebbenz e het stil gezet?
jeetje dat huis stond trouwens wel erg lang te koop....

Bij de buren is het btw hetzelfde liedje met slecht onderhouden, maarja het is wel leefbaar enzo Lachen

gewoon geen onderschrift :D

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:11

ja ze hebben heel het huis zo ongeveer opnieuw op moeten bouwen Bloos! dat was echt slecht
t is meteen als je bij de aldi zegmaar de kamilliestraat ingaat, het 1e huis rechts, hebben er een bijkeuken aangebouwd(is bij ons al gebeurd, scheelt ons weer werk Clown ) maar ze doen alles zelf, met hun vriendengroep
dus denk dat ze nu allemaal even te weinig tijd hebben, ze is ook al even niet meer op clubles geweest

gelukkig ziet ons huis er vanbinnen wel netjes uit(behalve dan de rode vloerbedekking die op de trap begint, en dan heel de bovenverdieping ook bedekt Lips are sealed )

maargoed, weer ff terug naar ideetjes voor kaartjes, of een lief plaatje waarme ik zelf aan de slag kan op de TPG site Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:15

Afbeelding

"wij hebben een paleisje gevonden" of zoiets?

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:18

Toen mijn vriend en ik gingen verhuizen, hebben wij van vrienden 2 katten gekregen. Die hebben we op de foto gezet en daar een kaartje van gemaakt. Die fot hebben we ingescand en met een leuk lettertype op de computer een klein leuk verhaaltje en ons nieuwe adres erop gezet. Onze namen hebben we geschreven en ingescnad en die eronder geplakt.

Ik had hem graag even laten zien, maar ik kan hem niet vinden. We zijn nu weer verhuisd en ik weet niet waar ik het kaartje gelaten heb. Deze keer hebben we trouwens met voorgedrukte kaarten de adreswijziging gestuurd. Ik had geen zin meer om wat te verzinnen.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:21

Ik heb hem toch gevonden.
Hier komt mijn verhuisbericht.
Afbeelding

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 18:12

leuk Lachen misschien ook wel een idee om onze hond op de foto te zetten(die komt over 2 weken, zie onderschrift!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:17

Beetje offtopic, maar wat een leuk beest zeg. Was zeker liefde op het eerste gezicht. Lovers
Je hebt iig een foto van hem, dus zoiets kan goed.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 21:59

ben nu al zo vaak verhuisd....ik mail of bel of geef mijn adres door als ik ze weer een keertje zie...saai he?scheelt wel geld...want ik zit nu ook in een verhuizing en heb nu al 36 brieven naar instanties om mijn adres door te geven, dat is iets wat móet.....maar naar vrienden en familie doe ik gewoon lekker via de mail...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:04

Waarom 2 achternamen? Gewoon lekker Renske & Björn!
Die met die penguins vind ik erg schattig... Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 11:44

dat kan idd ook ja Haha! gewoon alleen de voornamen


die pinguins vind ik ook cute, maar dat is een standaard plaatje van de PTT, iemand nog zo'n soort plaatjes ergens op zn pc of website staan, die ook zo lief zijn
2 beestjes, die elkaars pootje/vleugeltje/oid vasthouden, met t liefst een lichte actergrond(ben niet veeleisend hoor Knipoog )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:53

Vrienden van ons hebben een foto van t huis, met hun twee ervoor, en dan over de foto heen de tekst verkocht.
Vond t op zich wel een leuk idee.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:26

Ik zal vanavond eens voor je gaan zoeken Renske, ik heb 5 gigabyte aan foto's en plaatjes op mijn pc staan... Ziek

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:56

Wij hadden het ook via de ptt laten doen.
We hadden zelf stickers laten drukken zodat we niet alles hoefde te schrijven.

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:12

als je handig bent met de computer met grafische programmas, is dat ook leuk?!

zelf je eigen ideeen uitwerken he

waar ergens ga je wonen ?!

Kelsey

kelsey

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 16:16

we gaan in bergeijk wonen Lachen

ben opzich wel handig met de pc( jaartje grafische school gedaan) alleen heb ik nu ivm inpakken etc niet zo heel veel tijd om er echt iets moois van te maken
op de TPGpost site kan je zelf een plaatje kiezen en als voorkant gebruiken, en dan tekst erbij zetten, achterkant tekst zetten, wordt voor je afgedrukt en naar alle adressen gestuurd, handig, snel en makkelijk Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emma_Jane, GrapeshotBot, Noor en 5 bezoekers