rijden op Briessie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

rijden op Briessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 17:40

hihi, vandaag zijn Lutske en ik naar Bries geweest, mijn mam was weer zo lief om ons te brengen en te halen. We gingen dr eerst maar eens poetsen en toen losgegooid en dr boxje gedaan.
Toen bonanza losgegooid en haar box gedaan. Toen haar er weer uithalen, lutske stond met Briessie te wachten (opgezadelt) en ik zou bon naar binnen brengen, die tuthola rukt zich ineens los en vliegt de grote wei in. Ik snel een emmer biks pakken, hoor ik lutse ineens MAAIKE schreeuwen, ja bonanza ging hiet fietspad op, ze liep dus het fietspad op, toen kwam ze dr al weer aan en kon ik dr pakken Schijnheilig
Toen Briessie gelongeerd, ze is dan echt hele vervelend want ze staat soms ineens stil en wil dan niet lopen, dus telkens weer weg duwen (zweep ging ze steigeren enzo), maar we zijn eruit gekomen. Toen kwam het moment dat ik erop zou Haha!
Eerst zonder zweepje en lutske ernaast, toen gewoon aan de longeerlijn. Dat beest vertikte het telkens om te lopen dus een zweepje erbij gepakt. Ik tik geven, bok, tik, bok. En zo ging dat even door, af en toen maakte ze een rare sprong naar voren. Maar ik ben ent zolang doorgegaan tot ze zich overgaf en dat gebeurde op het laatst en toen even een paar rondjes gestapt en even gedraaft en toen ook maar gestopt.

Oh ja ik weet dat ik te groot ben, maar ze moet er voor dat meisje ook even doorheen gereden worden, misshcien dat ze dan weer komt Verward

dan komen hier de foto's:
Afbeelding
longeren

Afbeelding
hihi, ik heb me cap scheef en bries dr oogjes dicht Lovers

Afbeelding
nog steeds me cap scheef Tong uitsteken

Afbeelding
Briessie dr hoofd, ik heb mijn hoofd ff blauw gemaakt Haha! ik stond er zo dom op

Afbeelding
Briessie en ik

Afbeelding
en nog even een sprongetje, ze hebben daar geen hindernissen dus hebben we het maar met 2 emmers en een bezem gedaan Haha!


Groetjes Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:42

haha leuke foto's hoooor! Ze was wel heeeel lief he Lovers
En ik maar rennen! Jammer dat ze niet over die hoge heen wou
'the bitch' Haha! .

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:51

Haha! wat een leuk paardje!
Die springfoto *LOL* leuk hoor!
Party!!Grtzzzzz Party!!

Mag een vegetariër vlinders in zijn buik hebben?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:55

agg leuk man!
Maar jij te groot voor haar?
nee joh,kan makkelijk!
Mag ik vragen hoe groot jij bent,en Briessie?
Leuke foto's!

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:04

hee leuk joh!!!
beetje blubsie bak.....
maarre je past er makkelijk op!!!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 18:18

Clautje schreef:
agg leuk man!
Maar jij te groot voor haar?
nee joh,kan makkelijk!
Mag ik vragen hoe groot jij bent,en Briessie?
Leuke foto's!


hihi thnx,
ik ben ongeveer 1.63m. en briessie is ongeveer 1.13 (vanmiddag opgemeten)

het is wel een schatje hoor, alleen dat bokken meot ze even afleren, hihi.
ik zat er zo op:
bok bok bok steiger spring bok bok bok Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:22

ah wat een leukerd is het toch he Lachen
en ik vind je niet echt te groot het gaat meer om je gewicht dan om je lengte hoor..
jij weegt maar 43 kg nou kan je dr toch heel makkelijk op hoor!!!!
veel sucses met haar en leuk dat lutske mee ging gezellie Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:03

Heej leuke fotos !! briessie ziet er echt leuk uit! stom dat je je hoofd blauw heb gemaakt Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:41

Hahahaha t ziet er niet uit! Je bent er veel te groot voor! Doe je toch niet! Frusty Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Hoe oud is briessie? is ze wel ingereden omdat ze niet wilde lopen!? Frusty

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:36

op zich kan het wel, maar als ik jou was zou ik wel je beugels wat langer doen(stuk of 2 gaten)want je beenhouding wordt er zo niet echt beter op.(tis maar een tip)

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:54

Nathalie schreef:
Hahahaha t ziet er niet uit! Je bent er veel te groot voor! Doe je toch niet! Frusty Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Hoe oud is briessie? is ze wel ingereden omdat ze niet wilde lopen!? Frusty


LEKKER NEGATIEF!
Maar meen je dat echt,dat eerste?! Frusty

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 21:15

Clautje"]
[quote="Nathalie schreef:
Hahahaha t ziet er niet uit! Je bent er veel te groot voor! Doe je toch niet! Frusty Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Hoe oud is briessie? is ze wel ingereden omdat ze niet wilde lopen!? Frusty


LEKKER NEGATIEF!
Maar meen je dat echt,dat eerste?! Frusty
[/quote]

kijk maar ff in het topic met foto's van nathalie op haar nieuwe aanwinst..


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 21:31

tsja nathalie, ik weet het het ziet er niet uit. En ja ze is beleerd, maar je hebt eigenwijze ponies en je hebt ze niet. Verward

maarja en pluutje, ik moet me beugels idd langer doen, maar ik wist niet echt wat me te wachten stond en Hendrik zei dat ze wel eens gek kon doen en niet vooruit wou, dus had ik ze maar wat korter gelaten dan heb ik wat meer hou vast.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 21:32

ik vind het wel meevallen hoor!
Vind dat het best kan!

Leuk beestje trouwens!

Kijk ooke ven bij mijn foto's... heb nu zoveeeeeeeeeeeeel moeite gedaan!
hahah
en dat zijn ook welshjes, kun je kijken of ze op elkaar lijken!

kuss

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 21:45

Leuk beestje, maar het ziet er niet uit als je erop zit. Weet je dat pony's vaak bokken als er een te zwaar/te groot iemand op zit?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 21:53

Clautje"]
[quote="Nathalie schreef:
Hahahaha t ziet er niet uit! Je bent er veel te groot voor! Doe je toch niet! Frusty Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Hoe oud is briessie? is ze wel ingereden omdat ze niet wilde lopen!? Frusty


LEKKER NEGATIEF!
Maar meen je dat echt,dat eerste?! Frusty
[/quote]
ja zeker lekker negatief!!!
ik kan me ook jou topic nog herinneren op camila ofzo, dan zeggen wij toch ook niet dat het er niet uit ziet?? lekker lu llig ben jij!! Frusty Frusty Frusty

leuk paardje hoor!!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:18

ok weer lekker kinderachtig allemaal.... Gaaaap En wat nou Nathalie ze is niet beleerd dat slaat echt ook op stront! Ze is van een meisje die nix met haar aandurfde ze wil dus niet vooruit, Maaike pakt haar aan maar dat meisje (de eigenaar) dus (die nooit komt) die durfde dat dus niet. Vandaag ging Maaike dus op Briessie rijden aan de longe, nou Briessie had schijnbaar al een hele tijd haar eigen willetje gekregen...... (misschien een maand, maar misschien ook al 3 jaar.....) maar daar kwam mooi verandering naar heel wat geklooi liep ze eens rustig 2 rondjes in draf! Nathalie je mag best je mening geven haar hebben wij ook gedaan in jouw topic! Maar het is maaike haar eigen pony niet, Kijk jij heb Cammila gekocht voor de sport en je bent een beetje te groot voor haar (heeft nix te maken dat jullie geen plezier hebben Schijnheilig ) Maar maaike leert dat beestje alleen maar wat "manieren" bij, zodat de eigenaar er ook weer eens op kan rijden (als ze uberhaupt eens komt opdagen Misselijk ). maarja dit is zoals gewoonlijk weer een beetje vaag verhaal khoop dat je het een beetje snapt...... Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 22:23

dank je lutske en de rest.
En ja dat meisje durft niet meer omdat ze haar eigen willetje heeft, ik wil nu proberen dat beest te fatsoeneren zodat ze misshcien wel komt opdagen, ik heb van Hendrik gehoord dat ze al sinds december niet meer geweest is. Ik heb nog wel hart voor zo'n diertje, het is nu een chaggo maar naar lutske en mij is ze erg lief. Natuurlijk nog niet zoals een echt lieve pony, maar neit meer zoals toen ze daar kwam.
Die pony kreeg anders geen aandacht. En longeren gaat echt voor geen meter, nu ben ik ook geen held in longeren.... Maarja ik wil iig dat die eigenaresse weer naar dr pony om kijkt anders hoef je ook geen pony te hebben.

ennuh idd jij koopt een pony voor de sport en IK vind je er te groot voor/op lijken.... en dit is helemaal mijn pony niet en ik hoef er al helemaaaaal de sport niet mee in!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:23

¡!Ellen!¡ schreef:
Leuk beestje, maar het ziet er niet uit als je erop zit. Weet je dat pony's vaak bokken als er een te zwaar/te groot iemand op zit?


Stel ze is VEEL te zwaar, en dan de pony bokken, d8 het niet! Dan kan ie bij wijze van spreken niet eens bokken....... Maar ze is zeker niet te zwaar!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:30

Tja, ik ben niet te groot voor Camilla, zeker niet. We schelen misschien 10/15 cm als ze uitgegroeit is.
Maarja dat lijkt misschien zo, omdat ik een nieuw zadel heb dat dus nog in moet zakken, en waar een schuine onderlegger onderligt nu, dus het zadel ligt sowieso al veel hoger dan het hoort te liggen.
Tja en je snapt ook wel dat ik mn mening alleen expres geef, want wat boeit mij het nou dat zij er te groot voor is. Ik vind t alleen ontzettend banketstaaf wat die Anna-Jelly gezegd heeft over mij en mn pony. Vooral dat stukje dat ze hem nooit zou willen hebben! Nou ik wil niet ruilen met die lelijke bonte ezel en dit welshje hoor. Misselijk

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:30

WAAROM????????????????

Kunnen jullie nou niet een beetje positiever op elkaar reageren?
Nathalie is absoluut niet te groot voor Camilla!
Anna Jelly: Jij bent wel te groot voor Briesje, dat heb je zelf gezegd, maar qua gewicht maakt het inderdaad niet echt uit vind ik.
Zo, opgelost, en nu alle vervelende opmerkingen Lips are sealed

Nu weer even helemaal on-topic, ik vind het leuke foto's vooral die van dat springen.

Groetjes

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:34

Haha wat leuk zeg!!!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:36

tsja... ik ga er niet over in discussie of je te groot bent of niet! Dit is een ander topic... en het is onterecht dat jij bonanza zo uitscheld dat slaat nergens op! Dat weet je zelf ook wel......

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:39

Liesje4ever schreef:
WAAROM????????????????

Kunnen jullie nou niet een beetje positiever op elkaar reageren?
Nathalie is absoluut niet te groot voor Camilla!
Anna Jelly: Jij bent wel te groot voor Briesje, dat heb je zelf gezegd, maar qua gewicht maakt het inderdaad niet echt uit vind ik.
Zo, opgelost, en nu alle vervelende opmerkingen Lips are sealed

Nu weer even helemaal on-topic, ik vind het leuke foto's vooral die van dat springen.

Groetjes


Goed gezegt! zullen we er nu over ophouden Lips are sealed

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:43

Nathalie wat ben jij kinderachtig zeg alleen maar omdat zij dat over jouw pony zegt enzo ik snap het heus wel maar jij dit is toch ook in een heel andere situatie? zij weet idd dat ze te groot is maar dan hoef je ook nog inet gelijk te schelden op bonanza(zo heet ze toch) want die heeft er al helemaal niks mee te maken!

MZZL, Lotte


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers