'ruiterpaspoort...waar slaat het op??Snel reageren AUB!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

'ruiterpaspoort...waar slaat het op??Snel reageren AUB!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 20:26

Ohhhhhhhhhh wat een dag zeg....kom net van de manege....en ja hoor komen ze der ineens mee dat je morgen als laatste dag een ruiterpaspoort kan aanvragen..moet je nou ineens verplicht op de FNRS manege's!!en ja...anders kan je nie meer meedoen aan de wedstrijden....terwijl het nou net leuk werd stelletje aso's. Moe je nou ineens pasfoto's in huis hebben. Ja ik heb wel pasfoto's op de computer maarja kan dat ook? Verward Verward Verward Verward Verward enne ja...kan ik alleen maar morgen aanvragen....maarja heeft een van jullie een ruiterpaspoort??en zijn er ook wel nuttige dingen aan??graag reacties!!

p.s sorry voor dat boze gedoe van mij!!


nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 15:19

heej rosanne!!
er is een site waar heel veel info hierover staat!!
dit is hem!!
www.denieuweark.nl

kijk maar eens!!
succes!!

Groetjes Nicole

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:02

op de manege waar mijn paard staat is binnenkort een onderlinge manege wedstrijd, en al die kindjes moeten daarvoor ook zo'n paspoort hebben.
is geloof ik verplicht op elke FNRS- manege.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:27

Echt zooooo belachelijk is het! Voor het ruiterpaspoort hoef je helemaal niet goed te kunnen rijden, en er zijn veel mensen met paspoort, waarbij ik m'n hart vasthoudt als ze gaan rijden...

Het is alleen maar geldklopperij. Om de 2 jaar verlengen, en oei, wat verdienen die lui er toch lekker aan! En op deze manier (volgens mij zeer ondemocratische manier) gaan ze er helemaal lekker aan verdienen... Ze stellen je gewoon VERPLICHT om hem te halen, en aan hun geld te betalen. Daar houdt ik dus echt niet van!

Ikzelf heb hem niet, en wil hem uit principe ook niet halen ook! Ik rijdt al járen, al vanaf m'n 2e... Ongelovelijk... wat een geldklopperij is het toch! Ik kan hier zoooo boos om worden! Maar goed, jij moet wel: dus succes!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 20:34

bedankt dat jullie zo meeleven. Nou gelukkig is het allemaal geregeld....maarja wel 17 euro in totaal voor pasfoto's en paspoort!!maare je moet het zelf om het jaar verlengen...nog belachelijker!! Boos!

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 09:32

heey,
Ik vind het ook een beetje onzin allemaal maar heb me toch maar aangemeld. Ik wil nog wel graag wedstrijden rijden. Nou veel suc6 ermee.
Groetjes Malou

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Kimmie235, OmgiliBot, pluklief, rover_, sterregoud, Thami, Webding en 114 bezoekers