overgang pony-paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

overgang pony-paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 20:11

Misschien zijn hier al meer topics over geweest, maar ik zag zo vlug niets *LOL*

Gisteren zei iemand weer eens tegen me dat de 'communicatie-stoornissen' (niet mijn uitdrukking hoor *LOL* ) die ik soms met mijn paard heb komen doordat ik aan een pony gewend ben Haha! (ik heb hem nu vanaf september)
Mijn 'pony' bleek bij de verkoopkeuring eigenlijk 1.59 m te zijn! Een paard dus! *LOL* Als ik hem als paard ipv pony(was 10 en had een geldig meetbriefje als pony) verkocht had, zouden ze tegen de nieuwe eigenaar dan ook gezegd hebben "dat komt omdat je pony's gewend bent"?

Ik vraag me dus af wat eigenlijk het nut is van deze opmerking? Als ik mijn pony als paard had gereden hadden ze toen hetzelfde tegen me gezegd...*LOL* Hoe denken jullie hierover?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:14

Ik denk dat er nogal wat verschil zit in het rijden tussen een echte pony en een paard maar dat je met een paardgefokte E-pony weinig verschil merkt.


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 20:21

Het verschil tussen een D-tje en een paard merk je ook wel *LOL* Maar toen ik van mijn D-pony op die grote E(klein paard) ging moest ik ook flink wennen. Hij was twee keer zo ruim een een flink stuk groter en sterker. Dat was naar mijn idee al de overgang naar paard Haha! Ik heb voor dit paard ook een aantal paarden van andere mensen gereden en dar heb ik ook nooit problemen mee gehad.
Eigenlijk vind ik het een beetje onzin dat iedereen alle problemen daar steeds op afschuift...Hij is gewoon technisch nog niet voor elkaar! Dat heeft er niets mee te maken dat het een paard is, op een pony die zo ver is zou ik dezelfde problemen hebben *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers