Kl*te Ziekenhuis...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Kl*te Ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 09:11

Jeetje wat baal ik nu!

Zo als de meeste wel weten sta ik op de wachtlijst voor een Bosrtverkleining.
In Juni stond ik op de planning, maar dat hebben ze niet gered, het zou Juli worden.
Ik een paar keer gebeld, (vorige week ook nog) En vertelde ze me dat ik niet meer lang hoef te wachten maar dat ze me nog geen datum kunnen doorgeven.

Vandaag belde ik weer, krijg ik ineens een heel ander verhaal.
Door bezuinigingen hebben ze nu andere richtlijnen en is de wachtijd verdubbeld.
En ik zou volgens haar pas in oktober/ november aan de beurt zijn.
Maar ik heb al de laatste details al door gesproken met de chirurg, en alles was geregeld, ik moet alleen wachten op mijn datum...
Nu belde ze net dat ze me er nog op proberen te krijgen voor de laatste week van Juli, en anders wordt het eind augustus. Dit omdat de chirurg idd alles al met mij heeft doorgesproken...

Maar ik had me op juni ingesteld, nu dus heel misschien eind juli en anders augustus pas....

M'n dag is iig fijn begonnen Scheve mond

Dag lieve mama...


MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:21

Jeetje, wat rot zeg!
Kan je niet met dit verhaal naar je verzekering stappen?
Misschien dat zij in kunnen grijpen, zodat je eerder aan de beurt bent.
Of misschien kan je wel sneller in een ander ziekenhuis terecht.
Ik wens je heel erg veel succes!

Jaike, wat ben je toch een topper!


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:24

Getver, kan me voorstellen dat je gehoopt had om er voor de zomer nog vanaf te zijn...

Nou ja, misschien een positief puntje... Je kan nog wel ff lekker zwemmen tot die tijd. Volgens mij mag je na de operatie enkele weken niet zwemmen toch? (ben ook maar een leek hoor dus weet het niet zeker) Ik weet wel dat die operaties intensiever zijn dan een borst vergroting.

In ieder geval veel sterkte Ach gut

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 09:26

MissJ schreef:
Jeetje, wat rot zeg!
Kan je niet met dit verhaal naar je verzekering stappen?
Misschien dat zij in kunnen grijpen, zodat je eerder aan de beurt bent.
Of misschien kan je wel sneller in een ander ziekenhuis terecht.
Ik wens je heel erg veel succes!


Mijn moeder heeft idd net met de verzekering gebeld.En die bellen binnen 5 werkdagen terug...

En ach als het weer nu heel lekker wordt kan ik idd nog fijn zwemmen Knipoog Al zou ik liever lekker met een lichte voorgevel rondlopen Scheve mond

Dag lieve mama...

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:32

Ken je niet naar de dokter gaan? En dan een beetje spelen dat je er nu psychisch onder lijdt??? Zenuwen voor de operatie, die iedere keer op het laatste moment uitgesteld wordt...

Je laat niet voor niets een verkleining doen, maar als hun jouw nu ook nog eens constant in de onzekerheid laten zitten. Dat doet denk ik ook wel wat met je....

Misschien dat hij een briefje naar de verzekering kan sturen ofzo?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:33

jeetje, dat is zeker wel balen voor je! idd dan maar het positieve ervan inzien, ben benieuwd wat de verzekering zegt!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 09:36

De verzekering is nu aan het kijken als ik niet in juli meer geholpen wordt, hun kijken of ik ergens anders sneller aan de beurt kan zijn...
En de verzekering belt binnen 5 werkdagen treug.. dus ik kan mooi weer afwachten....

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:21

Wat vervelend zeg, ik weet precies waar je het over hebt! Boos!

Zezeggen altijd dat ze snel bellen en dat je snel kunt komen, maar ondertussen duurt het een eeuwigheid. Of ze bellen ineens op dat ze bepaalde behandelingen/ operaties niet meer uitvoeren en dat het opeens niet meer wordt vergoed en je dus in een keer even een paar duizend euro moet ophoesten. Ja, echt hoor, die ziekenhuizen hier in Nederland, in één woord; GEWELDIG.

Ach gut
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-04 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:28

En die premies maar opschroeven Boos!

Meer geld voor minder diensten Boos! echt krom...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:42

Balen zeg! En wachten is altijd zo vervelend. Ik hoop dat de verzekering iets voor je kan regelen. iig sterkte

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:53

Sammm schreef:
Ja, echt hoor, die ziekenhuizen hier in Nederland, in één woord; GEWELDIG.


Ja, en het gekke is nog dat de ziekenhuizen er zelf weinig aan kunnen doen. Ze krijgen maar een bepaald budget, als dat op is, is het op. Besparen ze een keertje, waardoor ze wat overhouden van het budget, dan worden ze gelijk gekort. Zo kan het gebeuren dat er in december alleen nog maar spoedeisende operaties worden gedaan, omdat het geld op is.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:11

Klopt Tes. Zo mogen ze per jaar van een bepaalde soort maar een x aantal operaties uitvoeren. Bijv. 100 staar operaties per jaar. Als dat op is, dan is er nog wel personeel, en operatiekamer over, maar mogen ze gewoon niet meer operaties doen. En daar betaal je dan de premie voor.

Probeer het eens in Belgie Waterkippie? Volgens mij kan dat ook, en ze hebben daar toch geen (of niet zulke belachelijke) wachtlijsten?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:18

Hehe, Scum, ze kan het altijd proberen in België, maar geen belachelijk lange wachtlijsten???

Bij mijn moeder is voor de tweede keer een knobbeltje in de borst ontdekt (vorige bleek niet erg te zijn uiteindelijk) en ook nu weer moet ze meer dan drie maanden wachten voor ze een mammografie en echo kan laten doen.

Mijn tante is een paar maand geleden door een tafel gevallen (ja ingewikkeld verhaal Knipoog ), op haar schouder/bovenarm. Deltaspier zwaar gekneusd, veel rusten blablabla. Nog steeds vergaat ze van de pijn, dus afspraak in het ziekenhuis gemaakt. Vroegste wat ze kan gaan is eind augustus!!

Heb het zelf ook al tig keren meegemaakt: ik heb enorm veel darmproblemen gehad, maar dat ging periodiek (en was echt geen patroon of iets dergelijks in te ontdekken). Elke keer stuurde mn huisarts me door naar het ziekenhuis, waar ik ook elke keer twee of drie maand moest wachten voor ik op afspraak mocht komen. En dan was zo'n "aanval" natuurlijk allang over, kreeg ik toch nog tig onderzoeken aan mijn been, goh en dan waren ze maar verbaasd dat ze niets konden vinden.

enz enz Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:28

Ik moest mijn verstandskiezen plus twee extra kiezen laten trekken. Ga ik een afspraak maken, kan ik pas na een half jaar terecht voor de linkerkant Verward
En nog mooier, ik mocht daarna pas een afspraak maken voor de rechterkant, dus weer 6 maanden wachten tot ik daar weer voor mocht komen Verward

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:31

Malibu, mijn 5 kiezen zijn in 10 minuten allemaal tegelijk getrokken?? en ik moest maar anderhalve maand wachten! Of lag het aan dat ik echt traumatisch deed Schijnheilig

Maar dat is echt k*t voor je waterkippie, afwachten wat verzekering zegt!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:40

Citaat:
Malibu, mijn 5 kiezen zijn in 10 minuten allemaal tegelijk getrokken?? en ik moest maar anderhalve maand wachten!


O, dus ik loop maar een beetje te liegen ofzo??? Ik weet niet in welk ziekenhuis je geweest bent, maar dat verschilt ook nog al hoor...

Ik moest m'n boven en beneden kies laten trekken (2 aan elke kant dus). Plus, dat ik nog eens mijn eerste kiezen (vooraan) nog een keer doorkreeg aan de binnenkant. (1 aan elke kant)
(tandarts had het zelf nog nooit gezien, kaakchirug wel maar zei dat het best wel zeldzaam was)

Ik moest toch echt een half jaar wachten. M'n eerste afspraak in december gemaakt en kon pas in mei terecht. M'n tweede afspraak wou ik dus ook meteen in december maken, maar dat mocht pas NA m'n afspraak in mei Verward In mei meteen een nieuwe afspraak gemaakt en kon toen in oktober terecht....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:43

SJezus Malibu, waarom mag je die afspraak niet meteen gewoon in het begin maken? Dat er regels zijn, oke, maar dan moeten ze wel een nut hebben.
Gelukkig hebben ze die van mij (allebei boven) allebei tegelijk eruit gehaald.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:45

Bij mij zijn er boven 2 weggehaald *beide kanten * onder 3..

En malibu ik heb je gepbt! Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:46

Ze trekken verstandskiezen idd bijna altijd in 1x. Dat ivm het risico van de verdoving, als je aan allebei de kanten tegelijk verdoofd bent, heb je kans dat je niet meer kunt slikken en dan kan je stikken.
Ik mocht ook pas na mijn eerste operatie een nieuwe afspraak maken, waarvoor dat is, weet ik ook niet.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:46

Thanks, ik heb je ff terug gepbt...

Was een misverstandje, excuses Bloos

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:04

Tessebes, bij mij zijn ze bij beide kanten tegelijk weggehaald, niks gehoord over stikken etc.. Misschien bedoel je dat de verdoving in de mond werd aangebracht, bij mij was het lichamelijk narcose..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:13

MoonChloe schreef:
Tessebes, bij mij zijn ze bij beide kanten tegelijk weggehaald, niks gehoord over stikken etc.. Misschien bedoel je dat de verdoving in de mond werd aangebracht, bij mij was het lichamelijk narcose..


Ben je onder algehele narcose geweest dan? Ik heb het idd over verdovingen in de mond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:16

Tessebes schreef:
Ben je onder algehele narcose geweest dan? Ik heb het idd over verdovingen in de mond.


Ze hebben het bij mijn gewoon met normale verdovingen gedaan aan twee kanten (4 kiezen dus). Maar geen enkel probleem hoor.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:24

Bij mij deden ze het ook alleen kant voor kant, weet alleen niet meer wat de reden daarvoor was....

(brrr, voel nog steeds die naald achterin door het kraakbeen gaan...)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:25

Sorane schreef:
Ze hebben het bij mijn gewoon met normale verdovingen gedaan aan twee kanten (4 kiezen dus). Maar geen enkel probleem hoor.


Dan ben jij blijkbaar een uitzondering. Gewoonlijk wordt het bijna nooit gedaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eilish en 14 bezoekers