GEZ. Shetlandpony hengst Berlad v. keizershove

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

GEZ. Shetlandpony hengst Berlad v. keizershove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 22:31

Ik ben opzoek naar informatie, foto's van nakomelingen, van berlad. WIe weet waar hij nu is? hoe oud hij is.

Tevens ben ik opzoek naar informatie van shetland pony merrie: Brigitte van de SPoorlijn. Alle informatie van de pony's zijn welkom!

Groetjes Esmée

Kris now she's an angel in heaven...


Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:23

ik weet dat Berlad een afstamming is van Kismet van Bunswaard en hij een voshengst is met een bles. Verder kan ik helaas ook niks meer van hem vinden, ik weet niet of hij naar het buitenland gegaan is, maar met de uitslagen van de hengstenkeuring van afgelopen jaar kan ik niks meer vinden.


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:57

Hij is nog in Nederland(vorig jaar iig nog wel). In het keurings verslag van 2003 staat:
Berlad v. DKeizershof, Vos, S997, 96 cm, Dekingen 2001: 4, daaruit is 1 hengst veulen geregistreerd, Dekkingen 2002: 6. In 2002 zijn er geen veulens van hem voor gebracht. Wel 2 enters die beide zonder premie naar huis gingen en 3 twenters waarvan er 1 een premie kreeg. Van de oudere dieren kregen er 13 een 2e premie, 6 een 3e premie en waren er 20 pony's voorgebracht.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers