Je eerste vriend(in) meteen de ware?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Applebee
Berichten: 92
Geregistreerd: 24-05-04

Je eerste vriend(in) meteen de ware?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 07:25

Je hoort vaak dat mensen door een aantal relaties gaan voordat ze, zeg maar, "de ware" vinden. Bij wie was het meteen raak? Of ben ik het enige geval? Mijn vriend en ik zijn echt soul mates en we zijn super gelukkig met elkaar maar soms hoor ik mensen zeggen dat een relatie gedoemd is te mislukken als je nooit met iemand anders bent geweest. Niet dat ik me daar wat van aantrek hoor Tong uitsteken Ik heb altijd een heel eigen mening gehad, wou pas wachten tot de ware en deed tot die tijd absoluut niet aan vriendjes. Heel wat jongens hebben pogingen gedaan om me te versieren maar ben daar nooit op in gegaan. Totdat mister right dus voor de deur stond. Ben echt super happy (en heb waarschijnlijk ook veel mazzel gehad tegen zo'n vent aan te lopen). Ik heb er niets op tegen hoor, dat andere mensen het anders doen/er anders over denken dan ik, maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn die bij hun eerste liefde zijn gebleven.


Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 07:36

Bij mij was het ook bij de eerste meteen goed raak. Dus wat dat betreft ben je niet de enige. Mijn vriend heb ik leren kennen toen ik 17 was en wij zijn dus bijna 7 jaar samen nu. Het loopt prima. Hij is inderdaad ook de eerste waar ik een relatie mee kreeg. Heb niet bewust gewacht op de ware, maar het lijkt wel dat ik hem bij de eerste gevonden heb. Misschien wat kieskeurig Tong uitsteken geweest, maar dat is dus niet nadelig geweest.

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!


boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:11

Mijn vriend is ook de 'eerste'. Tuurlijk heb ik ook wel wat losse vriendjes gehad. Toen ik hem tegen kwam voelde het gewoon goed. En dat doet het nog steeds. Zo goed zelfs dat we volgend jaar gaan trouwen.
Ik vind het onzin dat je eerst meerdere relaties gehad zou moeten hebben. Het gaat erom hoe je je voelt.

Jetta fan d'ald Loop
&
Lobke M

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:36

D'r zijn heus wel mensen bij wie het lukt, de rest van hun leven gelukkig zijn met de eerste. Dat is mooi. Bij mij niet, en dat is ook omdat ik zelf in mijn eerste relatie me er teveel instortte. Maar ook omdat je gewoon niet zo goed weet wat je zoekt in een relatie. Ik had er allerlei ideeen over, maar in de praktijk vond ik heel andere dingen belangrijk dan ik had gedacht. Ik heb even moeten oefenen, maar de relatie die ik nu heb geef ik een grote kans om lang te duren (als in 10+ jaar).

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:37

Bij mij was dit niet het geval. Ik heb eerst wat gedate, toen een lange relatie gehad, en daarna mr right gevonden. Maar aangezien ik blijf groeien en veranderen kan het zijn dat ik over 5 jaar wel weer een andere mr right ontmoet, dat is als mijn huidige partner niet meegroeit. Dat heb ik gezien bij mn eerste lange relatie, ik begon als een idioot te groeien en hij bleef achter.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:11

Bij mij was het een vreemd geval.
Ik zag hem in de discotheek en kwam erachter dat hij bij mij op school kwam, hij vond mij toen nog te jong.

Half jaar/jaar later (weet het niet meer Haha!) kwam ik hem weer tegen in die discotheek, nu vond hij mij ook leuk, maar toen had ik een vriendje (niks bijzonders).

Toen weer een half jaar later vond ik hem op icq en zetten hem in mijn msnlijst, wat af gepraat en geflirt en EINDELIJK na 1,5 jaar ofzo?? Kregen we wat met elkaar en het was meteen dik aan, we voelde beide al snel aan dat we de ware voor elkaar zijn. We zijn niet alleen "partners" maar hij is ook nog eens mijn beste vriend en dat vind ik erg belangrijk Lachen

We gaan ook volgend jaar samen wonen, we zouden wel eerder willen maar hij is 3e jaars HBO en ik begin net Boos!

Morgen zijn we 29 maandjes samen Lovers

22 Januari verwachten we ons kleintje

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:25

Mijn vriend is ook de eerste ik heb niet bewust gewacht op mister right maar het is gewoon zo gelopen en zoals je ziet ben je niet de enige

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:30

Dat dacht ik eerst ook van mijn eerste vriend...We hebben 2,5 jaar verkering gehad en sinds 2 weken is het uit...Ging me steeds meer irriteren aan het feit dat hij best negatief is en een enorme egoiist..Ik dacht eerst ook dat hij 'de ware' was,maar blijkbaar was hij dat toch niet Knipoog

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:34

Mijn vriend nu is ook mijn eerste vriend. We gaan (pas?) 9 maanden met elkaar en ik ben nog heel verliefd op hem. Ik hou ook wel echt van hem Lovers . Hij was(is) mijn beste vriend, voordat we wat met elkaar kregen en we kunnen ook goed met elkaar praten.

Maar.... Stiekem, heel stiekem ergens diep weggestopt in mijn hoofd ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar hoe het is om met iemand anders te gaan. Ik doe er niets mee, zeker niet en het stoort (nog?) niet, maar die gedachte zit er toch wel. Misschien dat over een aantal maanden, dat het dan daarom fout loopt, maar voorlopig hebben we nog veel te veel overeenkomsten en veel lol en liefde met elkaar Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:52

Ik ben getrouwd met mijn eerste vriendje Lovers (ik was 19 toen ik 'm leerde kennen en we zijn nu bijna een jaar getrouwd Lovers )

:evaw:

Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:56

Mijn vriendin is wel mijn eerste echte liefde.

Voor Anke heb ik wel met 1 meisje verkering gehad, maar het was nou ook weer niet zo van, ja! met haar blijf ik de rest van mijn leven samen. Vooral niet toen ze vreemdging.

Maar bij Anke sprong pas echt de vonk over!!! Zij is mijn eerste echte liefde en we zijn nu dik 3,5 jaar samen. Lovers

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:38

Tot nu toe wel Lachen.
We zijn 'nog maar' 11 maanden samen. Maar het lijkt alleen maar heftiger te worden. Ik zie de toekomst met mijn vriend dus erg zonnig in Lachen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:40

ik heb nu ongeveer 3.5 jaar een relatie, maar daavoor heb ik wel andere relaties gehad.
En ik geloof niet echt in de ware, je veranderd toch in je leven, en dan kan het zo zijn dat je wederhelft niet mee veranderd.
Ik geloof eerder dat er meerdere ware zijn Knipoog

Dag lieve mama...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:43

Nee, eigenlijk niet, heb behoorlijk rond gekeken Haha! en kan nu nog niet zeggen of ik de "ware" tegen het lijf ben gelopen! Het voelt wel erg goed en heb ook 200% vertrouwen in mijn huidige relatie maar of het de "ware" is Verward Op dit moment wel, we kennen elkaar natuurlijk ook al iets meer dan 5 jaar en nu we sinds een 1/2 jaar een relatie hebben, is het allemaal nog leuker geworden

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:46

Ik heb voor dat ik m'n vriend leerde kennen, een heleboel vriendjes gehad, sommige relaties (als je t dan zo kan noemen Schijnheilig ) duurden een week ofzo, anderen langer. Het langste toen was iets van een half jaar.
Ik wilde me toen gewoon nog niet echt binden.
Toen ik m'n vriend leerde kennen, was t meteen anders. We zijn nu 3 jaar samen, en wonen alweer 2 jaar samen. Lovers

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:49

Het was niet m'n eerste vriendje, en de eerste keer (toen was ik 17) hebben we een maandje wat gehad. Toen besloten we beiden om uit elkaar te gaan vanwege andere intresses en vrijheid/blijheid...
Om (toen ik 21 was) weer bij elkaar te komen. We zijn altijd goede vrienden gebleven en in ene was die vonk er ook weer Haha!

We zijn vrijdag alweer 2 jaar samen en hebben inmiddels een huis gekocht, ben echt dolgelukkig met hem Lovers

Het zou gerust kunnen dat je eerste vriendje de ware is, maar het kan ook zijn dat je op latere leeftijd pas ondekt dat er meer vis in de zee zwemt waar je van wilt proeven.

Ik heb geproefd en heb nu iets gevonden wat helemaal naar mijn smaak is Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:00

Mijn moeder is na de scheiding van mijn vader weer in contact gekomen met haar eerste vriendje, en die zijn inmiddels ook al weer een jaar of 12 getrouwd!

Dus je hoeft niet per se geen andere relaties gehad te hebben om met je eerste vriendje gelukkig te blijven voor de rest van je leven Haha!

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:01

Voor mijn gevoel heb ik de ware ontmoet, heb wel meerdere 'vriendjes' gehad maar dat was niet serieus te noemen. Ik ken mijn vriend vanaf mijn nog net geen 17e. Nu wonen we een half jaar samen en ik ben dolgelukkig met hem. Voor mij is hij de ware, en dat het me eerste echte relatie is dat stoort me niet, vind het juist wel iets bijzonders.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:09

Ik heb wel eerst wat vriendjes gehad, maar eigenlijk wist ik al gelijk dat ik niet met ze verder wilde. Tot die ene kwam..... en niet meer wegging.
Het voelde ook meteen anders. We zijn inmiddels alweer 15 jaar getrouwd.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:20

Als je dr in zou geloven, zou het kunnen.
Maar ik geloof niet in de ware.

gewoon geen onderschrift :D

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:22

Ilona (Jurga hier op bokt) is de eerste en enige voor mij, we zijn nu al een dikke 2 maanden verloofd Lovers

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:23

Nu heb ik al tien jaar de ware.
Maar daarvoor heb ik vele vriendjes gehad totdat ik ramon ontmoeten.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:56

Ik heb nog steeds een hele grote zwak voor mijn eerste liefde. Zo nu en dan hoor ik nog wel eens wat van hem..
Maar ik heb na diverse relaties het boek met hem pas af kunnen sluiten toen ik mijn huidige man leerde kennen. Daar ben ik nu 5 jaar mee.
Ik heb er zeker 10 jaar over gedaan om over mijn eerste vriendje heen te komen. We bleven elkaar ook steeds opzoeken maar van een langdurige relatie kwam het niet.
Het blijft toch mijn eerste grote liefde waar ik een toptijd mee heb gehad.
Laatst bijgewerkt door MirandaB op 14-07-04 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:59

ik heb voor mijn "huidige" vriend, wel een aantal vriendjes gehad maar dat was nooit echt zo "serieus"..

ik heb sinds 15 maanden een vaste relatie.
dus mijn "huidige" vriend is echt mijn echte 1e relatie.

het was meteen liefde op het eerste gezicht voor ons allebei bij. hij is echt MIJN ware!! en mijn grote liefde.

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:41

Mij mij is het niet het geval, maar bij mij zus wel. Ze zijn al geruime tijd samen en hebben al vanaf hun 13. Ze wonen samen en hebben een dochtertje.

gr


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Appeltje00, Duran123, huckellover, jitskenienke, JodieR, manonutjuh en 141 bezoekers