Westernruiters met haflinger gezocht voor demoteam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Westernruiters met haflinger gezocht voor demoteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:19

Wij zijn al enige tijd bezig met het opzetten van een demo-team westernrijden (alle diciplines) binnen de afdeling aangespannen rijden het KVTH. Dit omdat binnen het aangespannen rijden ook haflingers zonder papier worden toegestaan en wij niemand willen uitsluiten; dus ook als je western rijdt met een haf zonder papier kan je meedoen!

We zijn nu met 3 personen en 3 haflingers, waarvan 1 haf helaas tijdig 'uit de running' ligt vanwege haar veulen.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste westernruiters m/v die met hun haflinger mee willen doen aan ons demo-team. Een ieder laat zien wat hij/zij kan.

Het doel van dit team is om de haflinger te promoten voor het westernrijden.

Het is op vrijwillige basis. De bedoeling is om de eerste demo te geven op de Nationale Haflingerkeuring in Den Bosch op 21 en 22 augustus en daarna op het 25-jarug Lustrum van de Aangespannen Haflinger op 18 september in Ermelo.

Interesse? Mail naar buitenzorg@zeelandnet.nl en vertel wie je bent en wat jij en je pony kunnen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:25

De keuring in Den Bosch is 20 en 21 augustus, Buitenzorg. Verder kan ik je niet helpen, maar zal ik je daar wel zien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers