werking imaverol

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

werking imaverol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 20:50

Ik heb al in de zoekfunctie gekeken maar kennelijk doe ik iets fout Blond want ik kan over dit onderwerp niets vinden.

marquez heeft kleine witte stipjes op zijn neus. De da wist niet zeker of het schimmel was maar heeft me voor de zekerheid imaverol meegedaan.

Ik heb hem nu twee keer daarmee gewassen. Je moet het volgens de gebruiksaanwijzing wassen, drie dagen wachten, weer wassen, drie dagen wachten, enz en dit 4 maal herhalen.

Nu is mijn vraag of je na twee keer wassen vooruitgang moet kunnen zien. Bij marquez heb ik niet het idee dat het minder wordt, er is zelfs een wit stipje bijgekomen Verward

Misschien is het ook wel geen schimmel. Wat zou het dan wel kunnen zijn? Pigment verlies? Maar gaat dat ook zo snel. De witte stippen zijn voor twee weken terug begonnen en er zijn tot nu toe een aantal stipjes bijgekomen.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:56


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:57

ohw ja k heb gezocht op imaverol en bij medisch. Zijn echt super veel topics over schimmel....

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:15

ik denk niet dat het schimmel is, want dan had je al resultaat moeten zien.
Schimmel (of ringworm) begint met een ronde plek en de haren vallen uit. Die ronde plek is vrij groot (begint met een grootte van 1 euro muntstuk en wordt groter als je er niets aan doet).

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:20


kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:50

ik denk dat jou paard last van wratjes op de neus heeft. dit kunnen er heel veel worden en daar moet je niets aan doen. asl je er nl niets aan doet gaat het het snelst over. je moet niet schrikken, want zijn hele neus kan vol gaan zitten.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:06

Nou ik denk dat je je gewoon aan de behandelingswijze moet houden.
Je hoeft namelijk niet altijd na een paar x meteen resultaat te zien.
Is het zelfde met een kuur van bijv. 10 dagen.
Het komt best voor dat je pas iets merkt als je gestopt bent met de kuur.
Geef het de tijd en haak niet te snel af.
Is het niet weg terwijl je je toch strikt aan het behandelplan hebt gehouden moet je over gaan op iets anders.
Te vroeg stoppen is zonde.

Over die wratten......idd........mijn paard heeft een jaar lang met een tros wratten op zijn neus gelopen.
De ene wrat groeide boven op de andere en daarweer boven op groeiden er nog weer een paar.
Ik heb de d.a. daar wel eens naar laten kijken maar hij adviceerde om er niets aan te doen.
Op een gegeven moment vielen ze er allemaal af ofzo want zo had hij ze nog en zo waren ze allemaal verdwenen.