Onze nieuwe auto

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Onze nieuwe auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 21:40

We hebben een nieuwe auto en ik vind het toch wel zo'n Kwijl ding!

Eerst hadden we deze, een grijze, saaie, combi (niet zichtbaar op de foto dat het een combi is). Uiterst handig met de hond (die we nu niet meer hebben Huilen ), maar niet echt spannend.

Afbeelding

En nu hebben we deze! Splinternieuw, in een erg blits kleurtje (agonietblauw, een van de eerste in NL met deze kleur) en een stuk hipper van vorm!

Afbeelding

Ik mag er alleen niet in rijden Boos! In de oude ook al niet. Zogenaamd omdat ik niet gewend ben om in een grote auto te rijden. Dat ik regelmatig (schadevrij!) in de langste uitvoering van de Peugeot Boxer rijd, die toch echt nog een flink stuk groter is, wordt voor het gemak even vergeten........ Frusty En het zou ook lastig zijn dat het een automaat is Verward Daar zie ik nou echt het punt niet van in, lekker makkelijk juist!

Nulla tenaci invia est via


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:00

Ach wat jammer nou Margreet dat jij niet in die nieuwe auto mag rijden. Ze denken toch niet dat jij een brokkenpiloot bent. Mooie auto overigens Tong uitsteken

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 22:04

greetje schreef:
Ze denken toch niet dat jij een brokkenpiloot bent.


Blijkbaar wel dus, al heb ik geen idee waar dat op gebaseerd is. De laatste keer dat ik ergens tegenaan gereden ben was op de fiets, toen een of andere eikel z'n portier voor m'n neus opengooide Boos!

Vindt het maar flauw. Zelfs op een leeg, groot parkeerterrein mag het niet! Wat een vertrouwen!

Nulla tenaci invia est via

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:06

Hier bij mij thuis mogen ze wel in mijn auto rijden. Hij is verzekerd dus ik heb er geen problemen mee, hoewel ik het jammer zou vinden als ze er een ongelukje mee kregen. Maar ja dat kan mij zelf ook gebeuren. *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:07

wow,COOLE AUTOOO!
dies echt mooi man!
is dat overgins jouw man in de auto's?
wel sneu dat je (nog) niet mag rijden, komt vast wel Knipoog Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:10

vette wagen! Alleen kosten die best wel veel €tjes en van de ene kant is het wel een beetje logisch in zo'n duure auto rijden, als die van je ouders is.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 22:14

greetje"]
Hij is verzekerd
[/quote]

Deze is ook gewoon verzekerd, all-risk, maar het mag gewoon niet! Maar in die van m'n moeder (overigens ook pas een half jaar oud) mag ik gelukkig wel rijden, dus ik heb niet te klagen, maar ik wil deze blitsbak ook zo graag een keer meenemen!


[quote="Clautje schreef:
is dat overgins jouw man in de auto's?


Haha nee, het idee!!! Ik ben pas 21, veel te jong nog! Dat is de vriend van mijn moeder, even iets anders! (en veel ouder dan ik!)
Het is dus niet mijn vader (in zijn auto mag ik wel rijden), misschien dat dat ook meespeelt.

Nulla tenaci invia est via

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:25

wel een beetje een goedkope auto voor zo een mooi optrekje hoor in een 'kakdorp'. Zou er dus niet al te veel mee flaneren door het centrum als ik je vader was Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:30

Je moet beter lezen Prima *LOL* Het is niet die van haar vader maar van de vriend van haar moeder.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 22:34

Precies Greetje, dat is heel wat anders! *LOL*

En Prima, ik vind dit ook maar matig hoor, had liever de cabrio-uitvoering gehad (hard-top, anders is het zo beroerd in de winter) Haha!

Weet jij trouwens precies in welk huis ik woon dan? (jou een beetje kennende ben je in staat om een keer langsgereden te zijn *LOL* )

Nulla tenaci invia est via

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:06

Pas op, ik weet waar je woont!! Nee hoor, ik zie het aan de foto en de achtergrond. Trouwens ik weet ongeveer waar je woont. Waarom heeft hij niet gekozen voor een s-serietje? Gewoon een simpele, bv een 320? da's pas wijs!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 23:14

Geen idee waarom hij geen S heeft gekocht, geld zal het probleem niet direct zijn. Waarschijnlijk omdat hij altijd al een C heeft gehad, hij is een beetje vastgeroest in z'n gewoontes.
Ik vond deze kleur al een schok na altijd donkerblauw of grijs te hebben gehad!

Hij is trouwens ook al wat ouder, flink stuk ouder dan m'n moeder, en dan doe je geen gekke dingen meer *LOL*

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 23:21

Oei 'geld zal het probleem niet zijn' klinkt wel een beetje arrogant.
Kleine uitleg: deze meneer heeft z'n sporen al lang en breed verdiend in het bedrijfsleven (en heeft nog steeds adviesfuncties) en hij leeft er nu goed van. Er is dus hard voor gewerkt!

Nulla tenaci invia est via

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:48

We zullen niet hardop zeggen dat we je een kakker vinden *LOL*
(we denken het wel Tong uitsteken ) Dat je je opmerkingen nog helemaal uit gaat leggen zeg Haha!

Wel een toffe auto trouwens!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 00:17

Flauw hoor dat je niet mag rijden. In een automaat is het zelfs een stuk makkelijker. Ik heb zelf twee jaar automaat gereden in grote en kleine auto's. Door dat je niet hoeft te schakelen enzo kan je juist goed in alle spiegels kijken!!!!

Ik heb net zelf een nieuwe auto en nu moet ik weer schakelen, is wel even wennen hoor.
Maar misschien mag je je straks toch wel rijden. Tip: zorg dat jij de enige bent die hem op kan halen van een feestje of zo. Als hij dan opgehaald wil worden moet jij toch echt eerst de sleutels krijgen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 08:44

Mijn pa heeft een mercedes s serie......hievoor had hij een bmw 540. Daa heb ik meer in gereden als hij...(omdat hij in het buitenland was). Het enige nadeel is dat ik zelf de benzine moest lappen. Dat kon ik toen al nauwelijks. Maar gaaf was het wel.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 09:33

Mooie auto hoor! Jammer dat je er niet in mag rijden. Ik mag gelukkig wel in mijn pappie's Camry rijden, sterker nog; hij heeft hem speciaal voor mij gekocht zodat ik met een trailer kan rijden. En dan ruilen we gewoon even van auto. Lachen

Op zich vind ik Mercedes een beetje 13 in een dozijn auto, maar als ik geld had zou ik wel graag een Mercedes ML willen! Kwijl

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 11:03

Margreet schreef:

.... had liever de cabrio-uitvoering gehad (hard-top, anders is het zo beroerd in de winter) Haha!



Je kan zo´n cabrio ook prima zonder hard-top rijden hoor Knipoog Pling !

Zo´n Mercedes met automaat rijdt lekker relaxed, vooral als je in de file staat Boos! ! Mijn man heeft een E-klasse combi met automaat en daar rij ik (af-en-toe Schijnheilig !) best graag in.
Maar.... over het algemeen rijd ik toch liever in mijn handgeschakelde ....cabrio´tje Kwijl ! (ook in de winter Knipoog !)

Dat blauw is idd een hele mooie kleur!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 12:47

Het enige wat ik belangrijk vind, oftewel mijn eisen aan de auto:
Mag niet te duur zijn
weinig wegenbelasting (grijs kenteken dan maar?)
niet te mooi, want dat blijft niet zo bij mij
moet goed kunnen trekken, of course

De hond is de betere mens


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:38

Desiree schreef:
Het enige wat ik belangrijk vind, oftewel mijn eisen aan de auto:
Mag niet te duur zijn
weinig wegenbelasting (grijs kenteken dan maar?)
niet te mooi, want dat blijft niet zo bij mij
moet goed kunnen trekken, of course


Dat zijn ook zo een beetje de eisen die ik stel aan een vrouw!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:44

dus een vrouw blijft bij jou niet lang mooi? en ze moet een grijs kenteken hebben?> waar moet ze die dan hangen, aan haar kont? grinnik.

De hond is de betere mens

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:48

nou, weinig wegenbelasting kan je vertalen in: lage vaste lasten.

En niet mooi kan je vertalen naar: het maakt me niet uit dat ze wat dikker is, want dat worden ze allemaal wel na verloop van tijd. (mannen trouwens ook, slik)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:54

mannen worden ook dikker ja, al worden ze er minder hard op veroordeeld. He, maar tegenwoordig zijn vrouwen self supporting weet je nog? dus ze brengen eerder geld op dan dat ze het kosten. Ik geef veel geld uit, maar het is zelf verdiend dus....

De hond is de betere mens

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:57

Dat hangt helemaal van de vrouw en haar wensen af....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:01

Prima"]
[quote="Desiree schreef:
Het enige wat ik belangrijk vind, oftewel mijn eisen aan de auto:
Mag niet te duur zijn
weinig wegenbelasting (grijs kenteken dan maar?)
niet te mooi, want dat blijft niet zo bij mij
moet goed kunnen trekken, of course


Dat zijn ook zo een beetje de eisen die ik stel aan een vrouw!
[/quote]

Hoe meer berichtjes ik van Prima lees, hoe meer medelijden ik met Napoleon krijg Haha!

Margreet, super mooi autootje hoor, belagelijk dat je er niet in mag rijden.
Om een een of andere reden mag ik ook nooit in de auto van mijn vader rijden (misschien wel omdat ik nog geen rijbewijs heb Verward Haha! )

17 mensen vinden dit leuk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Anoukjuuuhh, Bloemetje75, Dayna, Dennis, Eliana, GrapeshotBot, IASCrawler, jasmijn16, maaikemuis, Malissaa1, monsterina, Phen, Polarize, rocky_1995, Tyke, Westhof, xAlice en 79 bezoekers