Nikki (charmotte) gebant, vul de poll in....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Moet Nikki (charmotte) terugkomen?

Ja
24 (100%)

Totaal aantal stemmen: 24


Bucephala
Berichten: 34
Geregistreerd: 29-10-01

Nikki (charmotte) gebant, vul de poll in....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 14:27

Vinden jullie dat Nikki (charmotte) terug mag komen?
Vul even de poll in...

Arjan


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:29

ik weet niet wat ze gedaan heeft!!!
dus dat kan ik ook niet zeggen.. Party!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:33

inderdaad, ik heb ook geen stem uit gebracht. WAarom is ze gebanned?

De hond is de betere mens

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:36

JAAAA!!!!!!!!!!!

Ik vind het misselijk dat ze een IP ban heeft gehad Misselijk Wat deed ze dan?
Deed ze iets fout? Neeeeee ze sprak alleen maar in Msn taal,so what?
Ik zal even een voorbeeld noemen,heel veel mensen hier op bokt vinden het superleuk om andere uit te kafferen...jaloerse reacties etc etc.
Waarom ban je die niet bart? waarom moet je charmotte banner terwijl die alleen maar msn taal sprak? verder deed ze toch NIX verkeerd? Of wel ZOMS?

Komop...verbeter bokt maar begin eerst bij jezelf,en ga niet nikki bannen,
die bijna nooit ruzie hier had,die heel erg gezellig was en die alleen maar in msn taal sprak.So what...sjongejonge errug laag hoor op charmottje te bannen Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:38

Als dat zo is wat sunnylover zegt Bart, dan vind ik dat belachelijk. Er zijn mensen die hier anderen inderdaad uitkafferen maar waarvan jij het niet nodig vind om ze te bannen! Meet jij soms met 2 maten? Het lijkt er op dat je hier iedereen mag afzeiken als je je verder maar aan de regels houdt van Bart: geen sms taal gebruiken en je precies houden aan de topics, een bepaalde onderwerpen niet aansnijdt.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 20-02-02 14:43, in het totaal 2 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:40

Is Nikki gebanned? Wat heeft ze gedaan dan? Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 15:09

Nikki heeft een paar keer een waarschuwing gehad inderdaad wegens gebruik van msn-taal, en heeft daar niet op gereageerd. Dus is ze, na de laatste waarschuwing te hebben gehad waarna ze er nog niet mee is gestopt, geband. Ik kan het mis hebben hoor, en ik ben geen moderator, maar een ban is toch normaal een maatregel zodat degene die geband is even kan nadenken?

Nikki heeft dat niet gedaan, heeft niet nagedacht, en zich met dezelfde vaart onder een nieuwe naam aangemeld. Kwam nog triomfantelijk aanzetten met het nieuws dat ze weer terug was, onder een andere naam, en daarmee de ban van BartVB heeft omzeild (en symbolisch een lange neus trok naar Bart zo van: je kunt me lekker bannen, maar weg krijg je me niet. Daarmee schoot de eerste ban van Bart zijn doel voorbij, denken jullie niet ook? Maar BArt heeft haar in dit geval ook weer geband.

Daarop heeft Nikki, omdat ze het paswoord van Debbie wist, onder Debbie haar naam ingelogd en een berichtje achtergelaten. Om te beginnen doe je dat niet, een ander zijn naam gebruiken. En ten tweede: wéér schoot de ban zijn doel voorbij.

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie vinden dat Bart heel (of te) streng is geweest met het bannen. Ik weet niet of ze definitief is geband is of tijdelijk. Maar als Nikki zich niet tot twee keer aan toe weer had geprobeerd een weg tot bokt te banen had de ban in geval van tijdelijk ban niet zo erg lang uitgepakt. En wat ik begrepen heb is de laatste ban ook beslist niet de eerste geweest.

Wij weten allemaal niet wat er is voorgevallen in priveberichtjes tussen Bart en Nikki, maar om hier een poll over te starten vind ik nou weer niet kunnen. Ik weet niet of de ban die Nikki heeft gehad tijdelijk is of definitief. Maar Nikki geeft mij de indruk zo te handelen als op haar usericon staat: Kiss My Ass....

Als dat haar mening is en ze daar naar blijft handelen, geef ik haar weinig kans dat ze ooit nog terug mag...Er zijn nu eenmaal regels in het leven, ook voor Nikki. Zich er niet aan houden heeft nu eenmaal consequenties, en daar moet je meer (leren) leven, of in het vervolg niet overal tegen aanschoppen...

Je suis Charlie.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:07

Oke, dat is een acceptabele verklaring. En berichtjes onder iemand anders zijn naam neer zetten is heel, heel laf.

De hond is de betere mens

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:37

[opschepmode]Ik kan bart bannen Tong uitsteken Extreme duivel (Kwam er onlangs achter wie bart is Lachen Wellicht kent hij mijn naam Knipoog )

Maarre ik heb geen idee wat er allemaal gebeurt is waarom ze gebanned is, maar als ze continue de regels overtreden heeft dan kan ik me voorstellen dat ze gebanned is...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:54

Van mij hoeft ze niet terug te komen, ze loopt alleen maar te provoceren en te vervelen.
Nikki heeft geen respect voor andere mensen, zolang ze dat niet heeft wordt Bokt er niet gezelliger op met haar erbij

Goedgekeurd onderschrift :)

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:55

Cassidy schreef:

Ik weet niet of de ban die Nikki heeft gehad tijdelijk is of definitief. Maar Nikki geeft mij de indruk zo te handelen als op haar usericon staat: Kiss My Ass....


Sorry... maar die usericon heeft toch niks met dat bannen te maken?
En volgens mij is dat niet voorgoed dat ze geband is... want volgens mij heeft ze alleen maar een naamban gekregen, zoals ik begrepen heb Verward
En ik vind haar hartstikke aardig en ik vind dat ze terug moet komen!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:09

Tuurlijk moet nikjuh terug komen!!!!!

Ik mis haar Huilen

En ze had eg wel gelijk met dat fotum hoor , want aleen bij onze berichten wordt over msn taal gezeik maar bij een ander niet Boos!
Maarja ik zeg maar niks straks heb ik ook een ban!

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:22

Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Cassidy schreef:

Daarop heeft Nikki, omdat ze het paswoord van Debbie wist, onder Debbie haar naam ingelogd en een berichtje achtergelaten. Om te beginnen doe je dat niet, een ander zijn naam gebruiken. En ten tweede: wéér schoot de ban zijn doel voorbij.





Uhm........welk berichtje dan?
Ik kan het niet terug vinden in mijn lijst hoor Verward Verward Verward Verward

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:33

Het berichtje is verwijdert...denk dat BartVB dat gedaan heeft. Mijn antwoord op grond van dat berichtje achtergelaten heb is in mijn lijst ook niet te vinden.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:35

skipperfan"]
[quote="Cassidy schreef:

Ik weet niet of de ban die Nikki heeft gehad tijdelijk is of definitief. Maar Nikki geeft mij de indruk zo te handelen als op haar usericon staat: Kiss My Ass....


Sorry... maar die usericon heeft toch niks met dat bannen te maken?
En volgens mij is dat niet voorgoed dat ze geband is... want volgens mij heeft ze alleen maar een naamban gekregen, zoals ik begrepen heb Verward
En ik vind haar hartstikke aardig en ik vind dat ze terug moet komen!
[/quote]

Die usericon zegt wel degelijk wat over hoe Nikki in het leven staat. Het is namelijk net zo provocerend als haar gedrag op bokt. En aan dat gedrag op bokt heeft Nikki de ban te danken...

Je suis Charlie.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:12

Sjonge die user icoon heeft er niks mee te maken!!!!!!!!!

Ik ga toch ook niet zeggen dat jij een kleuter ben omdat jij zo'n speelgoed paardje bij je naam heb!

Sjonge je haalt er dingen bij die er niks mee te maken hebben!
Zeg dan niets als je ook niets weet!

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:16

En dat van dat bericht dat mocht van mij, omdat ze onterecht is gebant!

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:31

xxxdebbiexxx"]
:? Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward
Uhm........welk berichtje dan?
Ik kan het niet terug vinden in mijn lijst hoor Verward Verward Verward Verward
[/quote]

[quote="xxxdebbiexxx schreef:
En dat van dat bericht dat mocht van mij, omdat ze onterecht is gebant!


Normaal hou ik me afzijdig van dit soort topics, maar bij deze moet ik wel even kwijt dat het verhaal met het berichtje nogal dubieus is, vind je niet?

Eerst weet je van niks en 3 reacties later mocht ze ineens een berichtje plaatsen???????? Verward

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:35

Er is Nikki diverse malen gevraagd of ze in normaal ABN kon typen.
Dit scheen echter teveel moeite te zijn, en dan kregen we reacties als:
As ik MSN wil tiepen, dan doe ik dat lekkuh tog! (of zoiets).

Het was voor Nikki dus puur een spelletje van, ik luister niet naar regels, en ben ook niet van plan om er naar te gaan luisteren.
Tja, dan hebben wij onze best gedaan

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:43

Buitenzorg"]
[quote="xxxdebbiexxx"]:? Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward
Uhm........welk berichtje dan?
Ik kan het niet terug vinden in mijn lijst hoor Verward Verward Verward Verward
[/quote]

[quote="xxxdebbiexxx schreef:
En dat van dat bericht dat mocht van mij, omdat ze onterecht is gebant!


Normaal hou ik me afzijdig van dit soort topics, maar bij deze moet ik wel even kwijt dat het verhaal met het berichtje nogal dubieus is, vind je niet?

Eerst weet je van niks en 3 reacties later mocht ze ineens een berichtje plaatsen???????? Verward
[/quote]

Omdat ik niet wist over welk bericht het ging!
Maar ik sprak nikki op msn en ik heb haarzelf mijn w8woord enzo. gegeven en ik wist niet dat ze al een bericht had geplaats , maar blijkbaar dius wel!
Dus ik heb er wel toestemming voor gevegen maar wist niet dat ze al een bericht had geplaats, zo duidelijk........................?????????????

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:46

Vind Nikki een toffe meid, maar ben t met die ban eens.
Als je je niet aan de regels kan houden dan kom je toch lekker niet.
Ik had er iig heel veel last van van die dingen waar ze zich niet aan hield..

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:50

Cassidy"]
[quote="skipperfan"][quote="Cassidy schreef:

Ik weet niet of de ban die Nikki heeft gehad tijdelijk is of definitief. Maar Nikki geeft mij de indruk zo te handelen als op haar usericon staat: Kiss My Ass....


Sorry... maar die usericon heeft toch niks met dat bannen te maken?
En volgens mij is dat niet voorgoed dat ze geband is... want volgens mij heeft ze alleen maar een naamban gekregen, zoals ik begrepen heb Verward
En ik vind haar hartstikke aardig en ik vind dat ze terug moet komen!
[/quote]

Die usericon zegt wel degelijk wat over hoe Nikki in het leven staat. Het is namelijk net zo provocerend als haar gedrag op bokt. En aan dat gedrag op bokt heeft Nikki de ban te danken...
[/quote]

Dat heeft niks met haar gedrag te maken hoor Cassidy

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:51

Nathalie schreef:
Vind Nikki een toffe meid, maar ben t met die ban eens.
Als je je niet aan de regels kan houden dan kom je toch lekker niet.
Ik had er iig heel veel last van van die dingen waar ze zich niet aan hield..


Maar nog even een vraagje... waar hield ze zich dan nog meer niet aan, behalve dat ze msn taal gebruikte?

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:05

Nikki is pas gebanned nadat ze een bericht hier neer had gezet, met andere topics waar msn taal in werd gebruikt en waar geen waarschuwingen waren gegeven. prima als er regels zijn, maar pas die regels dan wel op iedereen toe en niet op 1 persoon. Hier had Nikki een boos bericht over geplaatst, waarna zij gebanned werd.

Cassidy, wat jij zegt over Nikki's houding is grote bull oliebol (sorry dat ik me zo uitdruk) ik ken Nikki persoonlijk en als er 1 iemand is die altijd voor een ander klaar staat om te helpen dan is zij dat wel. Jammer dat mensen denken meteen een profielschets van iemands karakter te kunnen maken, zonder ooit een woord met ze gesproken te hebben.

Er is trouwens niet tegen Nikki verteld dat zij geen berichten onder een andere naam mocht plaatsen. Ik bedoel, zorg er dan meteen voor dat als je een gebruiker bant deze ook niet onder een andere naam opnieuw kan posten.

Verder wil ik nog opmerken dat ik Nikki nooit iemand hier openlijk heb zien aanvallen, bijvoorbeeld door middel van een afkrakende reactie op een foto o.i.d. dit mag blijkbaar wel gewoon, zolang je het maar niet in MSN taal doet.

Als laatste wil ik nog opmerken regels zijn inderdaad nodig bij zo'n grote groep gebruikers, maar trek dan ook 1 lijn en niet de een wel en de ander niet.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BounceBabe, JudithGigi, Keizerinnnn, Lenexa, Malle_meid, MeesMo, Rooss_24, Steppe, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 56 bezoekers