zelfbruiner

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

zelfbruiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:50

Lachen hoi wat een slecht weer steeds hier in holland!! Cool en ik ga nog niet op vakantie ook,maar toch wil ik graag een bruin tintje wie heeft er ervaring mee met zelfbruiners en word tje er echt bruin van??? OK dan!

ps:maakt het ook uit wat voor merk het is??ik heb nou eigen merk van etos!!en hoelang en hoevaak moet jee het gebruiken voordat je resultaat ziet!! *LOL*


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:56

Ik heb zelfbruiner gebruikt, ik geloof 2 jaar geleden. Ik zou het laten insmeren door iemand anders... Je moet nl overal evenveel zelfbruiner opsmeren, je krijgt echt enorme strepen anders. En let op evt. kleding, grote kans dat je de vlekken er niet uit krijgt.

Ik had (geloof ik) bruiner van Vacant Soleil, die werkte erg goed.

Ik kan je overigens ook aanraden niet meteen een hele donkere kleur te nemen, dat ziet erg onnatuurlijk uit...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:58

binnen hoeveel uur zier je resultaat dan?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:00

Eh... Vacan Soleil had geloof ik 2 uur op de fles staan, zal straks thuis even kijken.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 16:02

oke alvasat bedankt bij die van eigen merk staat niks achterop namelijk..moet je eerst de huis scrubben of niet heb ik gehoord namelijk??en wanneer is de beste tijd om te doen na het douchen of zo of maakt dat niet uit..

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 16:09

wie gebruit het nog meer??????????

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:13

Clarins is het merk wat ik gebruik. Dit stinkt ook niet zo als de rest en geeft een heel net resultaat. Qua gebruik raden ze aan om 's avonds te scrubben zodat je geen dode huidcellen meer hebt zitten. Je gewoon in te smeren met bodylotion en dan 's ochtends in te smeren met selftanner.
Kijk uit voor hielen, achillespezen en knieëen omdat het daarvaak wat droger is absorbeerd het meer/beter dan je andere lichaamsdelen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:23

Pardon, Delial, niet Vacan Soleil. Ruikt naar zonnebrand Lachen

Tekst achterop:
- Gelijkmatig aanbrengen, niet op haaraanzet en wenkbrauwen en vervolgens uw handen goed wassen
- Reeds na 2-3 uur krijgt uw huid een bruine, egale teint

Idd zoals Roos zegt heel goed opletten op die punten, wat dat betreft is het ook prettiger (vind ik) om het door iemand te laten doen. Je bent zelf snel geneigd wat extra te smeren. Zelf deed ik van te voren onder de douche scrubben en daarna insmeren.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:24

Ik heb van die no trance broncer spray waar ze zoveel reclame voor maakte op tv. (Merk kan ik niet meer herinneren, van garnier geloof ik). Nou dat no trace is iig niet waar, laat je door iemand insmeren anders heb je overal strepen. Na twee uur zie ik resultaat.
nadeel: t gaat eraf bladderen als je het niet goed bijhoudt (=iedere twee dagen een nieuw laagje).


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:26

Ik heb altijd die van lancaster.
Moet alleen lang intrekken, dus ik smeer/spray hem savonds op, loop een tijd naakt rond en spring dan in bed. Haha! De volgende dag kan ik mn kussen wassen want dan is het helemaal bruin afgegeven. Tong uitsteken Maar vlekt niet op je huid en je krijgt er een mooi kleurtje van

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:28

Ik heb Delial Maxi-Braun. Ideaal spul, smeert enorm makkelijk en nooit last van strepen of vlekken. Na 2 a 3 uur zie je resultaat en dat houdt ongeveer 3 dagen aan. Het vervaagt gewoon heel geleidelijk, dus het blijft er natuurlijk uit zien.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:28

Heb onlangs een relatief "goedkope" zelfbruiner van Garnier gekocht........wat een drama was dat! Boos! Wilde me bijna gaan ziekmelden zulke grote vlekken had ik op mijn benen zitten echt om te janken Huilen

Maar inmiddels ben ik weer helemaal blij want ondanks dit slechte weer loop ik toch maar mooi met super mooie gebruinde benen rond Haha! Heb namelijk weer mijn oude vertrouwde legbronzer van Lancome gekocht en die doet wonderen Wel iets duurder dan de gemiddelde andere zelfbruiner maar door alle lovende reacties ben ik de prijs alweer vergeten Haha! (hij was met korting rond de 25 euro) mijn benen zien er super natuurlijk gebruind uit, niemand valt het op dat het een "nep"kleur is OK dan!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:32

Ik heb verschillende mensen gezien die zo'n zelfbruiner gebruikt hebben. En om heel eerlijk te zijn... Ik vind het ontzettend lelijk staan Scheve mond Toevallig dat mijn nichtje van 13 dat 2 weken geleden nog gebruikt heeft en het zag er werkelijk niet uit. Het is ook niet bruin, maar oranje!! Persoonlijk zou ik wat meer geld uitgeven en een zonnenbankkuurtje nemen Haha!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:36

Ik gebruik Lóreal en dat is helemaal niet lelijk of nep, je moet wel goed smeren en je handen wassen. Liever dit dan zonnebanken want dat is nou niet echt goed voor je huid!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:45

Caballo, dat vind ik het voordeel van die Delial, het lijkt namelijk helemaal niet nep, en echt bruin (of oranje Haha!) word je er ook niet van. Het is net even een kleurtje, alsof je een uurtje in het zonnetje op het terras hebt gezeten, net dat 'buitenkleurtje' ipv bruin.
Ik gebruik hem overigens alleen voor mijn gezicht, en haalde hem bij de Action, die hebben wel vaker zulke dingen in de aanbieding die bij het Kruidvat of de Trekpleister veel duurder zijn.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 17:51

allemaal alvast bedankt,,,ik ga dan toch maar een duurdere merk aanschaffen...

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 17:55

hoi cody,,zie je echt dat je bruiner erv an wordt??en waar gebruik je het overal,ook voor gezicht enzhoeveel kost die???welke zou je me adviseren??is een eigen merk niet zo goed?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:59

Bruiner niet eens echt, meer een gezond tintje. Ik haalde hem bij de Action, maar drogisterijen hebben hem ook wel. Ik betaalde er bij de Action 3,49 voor. Ik gebruik hem alleen voor mijn hals en gezicht, maar je kunt hem voor je hele lichaam gebruiken.
Eigen merk heb ik geen ervaringen mee, ik zou dan wel even op een onopvallende plek testen of hij niet vlekt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:38

Wow, dat is een derde van wat ik betaald heb bij de da Wow! Bij mij zag je wel dat ik echt een bruine tint kreeg, ik ben vrij wit/rood van mezelf... Alles wat afwijkt van die kleur (zo dus ook bruin Knipoog) valt bij mij gewoon erg op. Ik gebruikte 'm overigens op alles behalve mijn gezicht, vind zoiets veel te eng... Mijn lijf kan ik bedekken, mijn gezicht niet. Plus dat mijn kop nogal snel rood cq verbrand is...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:42

ik had laatst een van de l'oréal geprobeerd en daar krijg je ook geen overdreven bruin tintje van gewoon normaal kleurtje bruin.. het spul stinkt wel verschrikkelijk

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:57

napoleon schreef:
Heb onlangs een relatief "goedkope" zelfbruiner van Garnier gekocht........wat een drama was dat! Boos! Wilde me bijna gaan ziekmelden zulke grote vlekken had ik op mijn benen zitten echt om te janken Huilen


Had ik ook bij de spray van Garnier, en de volgende dag was het hartstikke mooi weer en gingen we varen Huilen Ik schaamde me dood voor die vlekken en in plaats van dat het 3 dagen bleef zitten, zaten de vlekken er na 2 weken nog Bloos!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 22:00

hallo allemaal welke adviseren jullie mij nou te nemen??ik heb eigen merk opgedaan en zie geen verschilheb het al 8 uur opzitten.. Huilen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:02

Wacht morgen eerst even af... Misschien heeft het een tijdje nodig, zo niet, dan ziet wellicht morgen iemand anders het wel. Staat er voorop een tint? Bv Light-brown, Maxi-brown, etc?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 22:03

staat niks op?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:04

Wat staat er dan wel op het flesje? Er moet toch wel iets op staan? Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuckySeven, SemrushBot, Tara_13 en 12 bezoekers