Foto's Snowdon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Foto's Snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 00:47

Afgelopen week heeft er een vrouw bij ons op stal foto's gemaakt van snowie en vandaag (maandag) heb ik ze gekregen! En er zit echt 1 hele supermooie bij!!!

De foto's staan in al in mijn profiel, dus daar zijn ze te vinden!
Ik vond het dubbelop om ze ook nog eens hier neer te zetten....

Wie was ook al weer die ene die die mooie tekeningen voor al die bokkers maakte?? Haha!

Met de digi zijn er ook filmpjes gemaakt, maar we moeten nog steeds (...) een kabeltje halen om op de computer er foto's van te maken.... Er zijn wel hele leuke en mooie momenten gefilmd, dus dat beloofd ook nog wel wat!!!

Maar in ieder geval veel plezier met het kijken in mijn profiel en let niet te veel op mij...

Oja, de wind hielp ook niet echt mee, t waaide echt hard!!!! (zie mijn haar en de staart van snowie!!!)

Groetjes leon en snowie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 01:03

Ik heb de foto´s bekeken, blijft apart hoor zo´n maanoog.
Natascha kan erg goed tekenen, ze heeft ook haar eigen site maar ik weet het adres niet zo uit m´n hoofd.
Bij ITP staat ook een tekening gemaakt door Jura,ook heel erg goed!

Party!! Party!! Veel plezier met Snowdon Party!! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 01:07

Hee, gave foto's hoor! Heel wat anders, een tinker of die vos!!! Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 01:11

Wat een leuke tinker! Zag ik het goed dat ie een wit en een zwart oor heeft? Lijkt heel grappig Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 09:02

Lijkt wel of hij Mascara opheeft? Apart gezicht zo'n wit hoofd en een zwart hoofd. Koop maar heel veel zonnebrandcreme, want die neus gaat misschien verbranden als hij in de felle zon staat. Mag hij de weide in?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 11:34

Hij mag de weide in ja, hij gaat nu om de dag naar buiten en straks elke dag.

Hij heeft nu jammer genoeg niet meer zo'n mooi roze neusje doordat er door t schuren splinters en korstjes op zijn gekomen Huilen Verdrietig

Gisteren probeerde ik heel voorzichtig met een spons erover heen te gaan, maar toen ging ie steigeren. Zolang ik er voorzichtig met mn vingers aan zit, laat ie t wel toe.

Ik heb idd al vaker gehoord van dat insmeren, hier bij ons op stal was het verbranden bij eentje een keer zo erg, dat niemand meer een halster omkreeg bij hem......

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:28

wowwwwww!!!!!!!
die heeft een mooi hoofd!!!!
ik vind zijn oog echt supergaaf!!! Kwijl
ik zou wel willen dat de mijne ook een
maanoog had dat is echt zo gaaf, maar ja.
nogmaals veel plezier met hem.
groetjes maike

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 14:23

Echt grappig, dat zware en dat witte oor Lachen
Ik had inderdaad al eens foto's van Snowdon gezien maar waar weet ik niet meer. Volgens mij stond hij toen nog te koop.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 14:54

Schatje joh!
Ook een mooie bouw voor een tinker!
Lachen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 15:10

leuk een echte gelukstinker (volgens zigeuners brengt het geluk een wit en een zwart oor ailin brengt dus ook boel geluk Haha! )
idd goed opletten met verbranden een hele hoge factor en vaak smeren (dus nu al beginnen te oefenen) enneh hebben jullie een goede wasplaats denk wel dat je die nodig hebt met zo'n witte tinker Haha!. maar hij is echt leuk getekend heel stiekem vind ik tinkers met veel wit toch wel wat hebben.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 17:18

hoihoi

we hebben wel een wasplaats, ik weet niet of het echt ene goede is, maar goed genoeg in ieder geval!!!

Snowdon heeft eigenlijke alle eigenschappen voor geluk op de "driekleuren" na!

Hij heeft twee maanogen, een zwart en een wit oor en een zwarte pluk in zn witte staart!!!!! Zijn aftekeningen hebben overeenkomsten met aftekeningen die ook vaak bij mustangs voorkomen en daar wordt het "medicine hat" genoemd. Deze paarden brachten geluk en voorspoed in de gezondheid met zich mee. Ook heeft snowdon iets van een "war bonnet" (een bepaalde aftekening op het hoofd).Dit waren paarden die geluk brachten met de oorlog!!!!!

Sinds vandaag staan er twee tinkers voor de handel bij ons op stal en de moeder (de andere is een 1-jarige ervan) heeft dus ook zo'n "medicine hat"-aftekening en die heeft een echte "war bonnet"!!!

Vanavond ga ik ook die twee tinkers filmen en over twee weken komt er een software-pakket en een kabel binnen zodat ik alles op mn computer kan zetten. So be prepared!!! Want vanaf dan wordt bokt belaagd met foto's!!!!!!


Oja er hebben al eerder 3 foto's van snowdon op bokt gestaan, dit waren foto's van bij de handelaar toen ik hem net had gekocht! (in oktober gekocht, in november op bokt)

Groetjes Leon en snowie

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 18:39

Leuke is snowdon zeg!! Echt een schatje Lovers Dat maanoog op de eerste foto is ook erg appart.
En het wordt net zoveel werk voor jou als voor mij om onze tinkertjes wit te houden.
Hij moet alleen nog wat steviger worden of niet?

Groetjes marjolein + Killian

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:19

maar maike en alexandra jullie hebben leon (eigennaar van snowy) al n keer gezien dat was bij de brabanthallen toen had hij sytje nog uitgestapt enzo

dat was echt leuk he leon dat jij Sytje herkende terwijl je nog maar net op bokt zat ik vond het echt leuk

nu wil ik snowy nog wel eens in het echie zien!!!

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:43

Eej Leon!!!Coole fotos hoor!!!!Wat is het toch een schatje he,verwen hem maar lekker,heeft hij wel verdiend na al die tijd bij mollema!!!Van de zomer gaan we wel een x een bokt meeting houden he,met tinkers???
Nou ik spreek je nog wel op msn!!!doeiidoei!!!!!!!!!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

lol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:52

Hey Leonidas Haha!

Dat zijn betere foto's he! Nou wil ik hem wel eens in het echt zien hoor, ik kom binnenkort als het mag Tong uitsteken

Beetje spek op zn ribjes en het lijkt me een superleuk paardje! Nou nog een foto met je australian stock hè!!!!!!

Ennuhh, kom jij ook maar eens hierheen want je moet nog Koe spelen he Clown

Cya Elise Party!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 01:05

Nou van mij mag iedereen hem komen bekijken, maar dan zal het wel erg druk worden op stal Haha!.
Maar we gaan toch een tinkerboktmeeting organiseren voor de zomer ofzo dus voor een aantal wordt t dan!!!

En Elise: als je nou binnenkort komt, zal ik het nog een keertje overwegen om Koe te komen spelen bij jullie (dat zal wat worden zeg Schijnheilig )

En Thirs en Collinnnn: We gaan nog wel een keer afspreken eeh!!!!!!!!!

Groetjes Leon en snowie

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 02:29

[quote="Thirza"]maar maike en alexandra jullie hebben leon (eigennaar van snowy) al n keer gezien dat was bij de brabanthallen toen had hij sytje nog uitgestapt enzo

quote]

Eeeeeeehm, ik weet het dus niet meer, Snowdon herken ik wel, daar heb ik ooit foto's van gezien, maar dat ik Leon ooit irl heb gezien kan ik me niet meer herinneren Bloos

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 14:58

eh ja thirs, ik heb maike wel gezien (niet echt gesproken ofzo) maar ik kan alexandra dus ook niet herinneren.... Ik kan me nu wel een beetje voor de geest halen wie ze was in de show, maar dat is alles.....

groetjes leon en snowie

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 15:15

wat een lief zwart oortje!!! Lovers Lovers Lovers

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:04

jhaaa, ik heb leon gezien (niet gesproken) want ik geloof dat thirza had gezegd dat ze hem van bokt kende, maarre als we een tinkerboktmeeting gaan houden doe ikke ook mee hoor Pling
groetjes maike