een vervelend meisje in de les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

een vervelend meisje in de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:33

Hoi bokkers.

Ik heb bij ons op de manege in de les een heeeel vervelend meisje zitten.
Die zit al een hele tijd nu bij ons in de les, omdat zij zich te goed vond voor de les, dat snap ik eigelijk niet, want zij kan haar voeten niet eens fatsoenlijk in de beugels houden Verward
Maar daar gaat het nu ff niet om.

Zij is zo vervelend, omdat zei constant aan het praten is, zelfs als we buiten in galop zitten hoor je haar nog. Boos! Ik ben niet de enigste, want de hele lesgroep heeft er last van, zelfs de instructrice. We hebben er vanalles al aan gedaan, maar ik weet het nu ook niet meer, we hebben er tig keer wat van gezegd, en negeren lukt ook niet, want na een tijdje irriteert ze je toch heel erg.

Daarom wou ik kijken als iemand misschien iets weet om haar een lesje te leren, het hoeft helemaal niet hard te zijn, en ik hoef haar ook niet uit de les te hebben, maar ik wil gewoon dat ze ophoud Huilen

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:37

Maarre, wat zegt ze dan zoal? Het lijkt me nogal een verschil of ze met haar paard praat, of dat ze bv. andere mensen afzeikt. Misschien is het een idee om haar een rol plakband kado te doen?

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:40

Gertruud1984 schreef:
Misschien is het een idee om haar een rol plakband kado te doen?

Haha! Haha! Haha!
Maar even on topic, wat zegt ze inderdaad? Praat ze tegen haar paardje, of tegen anderen?
Als ze tegen iedereen zit te praten, is t misschien een idee om niks terug te zeggen?

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:48

Als de instructrice er last van heeft kan zij er misschien eens wat van zeggen. Mocht zij inderdaad te min rijden voor het niveau van jullie les, dan kan zij daarmee met haar in gesprek gaan. En zoals samantha23 al zegt, negeer haar, vindt ze waarschijnlijk alleen maar leuk als je terugsnauwt.

Nog een aantal andere oplossingen;
- Duw d'r van haar paard af.. Schijnheilig
- Laat d'r op een koe rijden, dan bijt ze op haar tanden.. kan ze dus ook haar mond niet open doen.. Bloos

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:48

Of geef er een lolly! Haha!

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:49

samantha23 schreef:
Of geef er een lolly! Haha!


Haha, fantastisch!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:52

Ik denk dat als je niet goed kan rijden automatisch bij een bepaalde groep wordt geplaatst.. Waarom bij jullie niet Verward
En een rol plakband geven kan effect geven En de instructeur heeft de recht om haar te uit de groep te zetten (wel met bijv 3 waarschuwingen vooraf, de reden is heel simpel)

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:53

Als ze zichzelf zo goed vind waarom neemt ze dan geen privé les? Haha!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:56

MoonChloe schreef:
Ik denk dat als je niet goed kan rijden automatisch bij een bepaalde groep wordt geplaatst.. Waarom bij jullie niet Verward

Geldt niet altijd hoor Haha! Ik heb ook wel gezien dat absolute beginners in een gevorderden les werden geplaatst.. Dus dat gaat niet altijd op.
is wel eens slechte zaak, dat ben ik met je eens, maar sommige mensen moeten wel omdat ze op andere uren en dagen niet kunnen... Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:03

Dan in dit geval een tape plakband als kado aanbieden

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:05

ff een paar antwoorden op jullie vragen, zodat het wat duidelijker wordt.
Ze praat gewoon tegen idereen in de les, maar op onze manege is er al een wachtlijst, dus het word zowiezo moeilijk, en volgens mij is er geen les lesgroep van haar leeftijd.

De instructrice zelf heeft er ook erg last van die haar zelf een keer gezegd, dat als ze niet stil was, dat ze dan niet mee mocht naar buiten, het klinkt misschien hard, maar ze was wel meteen een stuk stiller.

En negeren helpt gewoon niet, want je word gewoon gek van haar gekwebbel.

Ennuh Jessminder ik denk niet dat de instructrice daar zo blij meer zal zijn. Schijnheilig maar ik vind het idee wel goed Tong uitsteken Haha!

Het praten is net zoals als je iemand in de klas hebt die de hele praat en zit te giechelen waar je last van hebt

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:06

Of je monteert perongeluk haar cap over d'r gezicht heen

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:07

JodyB schreef:
Het praten is net zoals als je iemand in de klas hebt die de hele praat en zit te giechelen waar je last van hebt


En je kunt er niet rustig met haar over praten? Voor, of na een les eventueel?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:08

Hoe oud is ze eigenlijk en hoe oud zijn jullie gemiddeld in de groep?

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:14

Jessminder schreef:
Of je monteert perongeluk haar cap over d'r gezicht heen


hoe wou je dat doen?

ze is de jonste ik ben 16, mijn vriendin is 16, de andere zijn 17 en 13 en zijzelf volgens mij 12 of 13.

We (de andere lesgenoten) hebben ook al heel erg vaak gezegd of ze wil ophouden, want we hebben last van jou, maar dan zegt ze ik heb er geen last van, en dan gaat ze gewoon vrolijk door. >;)

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:21

JodyB schreef:
hoe wou je dat doen?


,,Zal ik je eens even helpen 'lief.. 12-jarig kindje..'?" En dan sluit je de cap i.p.v. onder kin, op d'r achterhoofd (neem je perongeluk wat haar mee..), flesje secondelijm erbij.. Voila! OK dan!

Maar nu even serieus, probeer nogmaals rustig met haar te praten. Lukt dat nog niet, probeer gewoon te blijven lessen voor jezelf.. Kletssmurfen kunnen je niet weerhouden paardrijden te leren! Daar heb je in principe alleen maar oren (en natuurlijk ook de rest van je lichaam) en een instructrice voor nodig.

Veel succes nog in de les!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:22

Oewh wees blij dat ik er daar niet ben, ik had haar in de grond geramd! (tsja ben best agressief van aard Schijnheilig ) Gewoon zeggen, okee jij hebt geen last van maar wij wel, desnoods gaan we ervoor zorgen dat je ergens anders gaat rijden!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:58

Isleen schreef:
Als ze zichzelf zo goed vind waarom neemt ze dan geen privé les? Haha!


Dat heeft ze toch niet nodig, daar is ze al veel te goed voor Knipoog

Nee, maar even serieus. Zulke mensen zijn heel vervelend.
Weet je instructrice dat jullie echt last van haar hebben? Luistert ze ook niet naar je instructrice?
Ik zou anders toch proberen om haar maar te negeren. Weet dat het moeilijk is, maar ze zal na verloop van tijd toch wel begrijpen dat ze er niks mee opschiet als ze tegen je aan blijft kletsen...

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:03

Maar waar heeft dat kind het dan in godsnaam over, en tegen wie?


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:04

Dat is een goeie vraag!!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 16:07

Over vanalles en nog wat, school, jongens, paarden, echt vanalles.
Maar dan moet de rest dat ook doen, en ik weet net niet of ze dat hun wel lukt Verward

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:10

Misschien eens 3x achter elkaar oordopjes in doen en als ze vraagt waarom, gewoon heel eerlijk zeggen dat je last van haar hebt..

(nog een voordeel van doofzijn Haha!)

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:17

,,Och meiske!? Je hebt toch nie perongeluk paardenstront in je oor..?"
Meiske: Hoezo? Verward
,,Je hoort volgensmij zelf nie hoe irritant je bent!"


Grandmommy
Berichten: 423
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Dorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:32

ik zou het tegen de manege-eigenaar zeggen, misschien kan die eens met r praten. klinkt kinderachtig, is het ook, maar zij is evengoed kinderachtig...

antics

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:36

JodyB schreef:
We (de andere lesgenoten) hebben ook al heel erg vaak gezegd of ze wil ophouden, want we hebben last van jou, maar dan zegt ze ik heb er geen last van, en dan gaat ze gewoon vrolijk door. >;)


Als ze een duidelijke aanwijzing niet begrijpt, dan is ze gewoon erg dom, en heel erg irritant.

Als het zelfs de instructie niet lukt om haar de mond te snoeren, kunnen wij vanaf onze PC ook weinig doen. Maar als er niemand antwoord en haar compleet negeert moet het toch snel over zijn?

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, bud_gloor, daisy91, Karintich, laura_estee, Miekie74, Pikeur, vikawiek, Yavanna en 139 bezoekers