Zaterdag is het zo ver!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Zaterdag is het zo ver!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 13:14

Eindelijk heb ik alles geregeld en a.s zaterdag gaat bram naar het land.
Het is een landje van ongeveer 3/4 voetbalveld met een inloop stal die s'nachts ook dicht kan. Ik kan mijn hooi/stro in een schuur neerleggen en de boer is echt heeel aardig. Heel raar maar ik ben nu echt zenuwachtig voor zaterdag. Hoe zal bram het vinden op het land, hoe zal het allemaal gaan enzo. Hoe zal hij zijn met de trailer. Stom eigenlijk dat ik me zo druk maak, het zal allemaal wel los lopen. IK ben in ieder geval heel erg blij dat hij al zo snel het land op kan.!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 13:54

Ja das reuze mooi dat hij zo snel al een goed plekje heeft. Heeft hij daar ook gezelschapop van een ander paardje of een ander dier/ Veel succes zatererdag en maak je er maar niet te druk om.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 13:56

Hartstikke gaaf voor je meid. Bram verdient jou en jij verdient Bram. Goed heej dat het toch nog zo snel een plekje hebt kunnen vinden. Ik hoop dat Bram ( in zo verre) op knapt en dat hij het naar zijn zin krijgt op het landje. Ennuh dat je zenuwachtig bent is helemaal niet raar. Kan me voorstellen zou ik ook zijn, want je hebt zoveel voor hem gedaan dan moet je wel zenuwachtig zijn.

Liefs van Tamaar

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:14

hoihoi wat gaaf joh !
nou het komt allemaal wel goed
heb je een foto van bram ?of anders hoe groot is ie ?
hoeveel betaal je voor dat stukje land ?ik vraag me nl de prijs af hopeveel een landje kost...

doegggggg