me vergist in bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

me vergist in bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:19

volgens mij heb ik me ernstig vergist in bokt. Ik plaatste hier mijn verhaal omdat ik hoopte op wat steun. Maar een lekkere deo ofzo is blijkbaar belangrijker.. Dan weet ik dat voor de volgende keer, ik was nu eindelijk zover dat ik de stap durfde te nemen om mijn hart te luchten maar dat doe ik dus niet meer.
dit wilde ik even kwijt.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:21

Ik begrijp je niet,
lees net je topic en daar wordt het woord deo niet genoemd Verward
ik zal wel weer blond wezen maar ik snap er de ballen van...

Dag lieve mama...

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:23

Zo, het zelfmedelijden ligt er duimendik bovenop. Mag best hoor, maar je hoeft toch niet te verwachten dat iedereen dan meteen vol medeleven gaat reageren op je post.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:23

nee idd , ik snap het ook niet?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:24

ik bedoelde dat ik me op dit moment nogal kl*te voel en een topic neergezet heb in de hoop op een beetje steun en dat ik bijna geen reactie krijg terwijl een topic over deo overspoelt wordt met reacties.
Het is niet zo dat ik aandacht wil ofzo, en niemand is verplicht om ergens op te reageren, maar ik vond het erg jammer. en ik vind het alles behalve een kwestie van zelfmedelijde, het gaat niet eens over mij, maar over mijn katje dat doodziek is.
Laatst bijgewerkt door Esther_1985 op 13-07-04 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:25

je topic staat nog geen 1,5 uur op bokt, het topic over de deo's etc loopt al langer, daar reageren veel dezelfde mensen

er hebben in jou topic ook gewoon menen gereageerd hoor!

en ik heb zelf helaas al genoeg problemen dat ik niet altijd alle topics vananderen open en er iets opbeurends te plaatsen, heb soms meerbehoefte aan wat afleiding, en plaats dan berichtjes zonder echte inhoud(zoals over de deo's )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:25

Dat zal wel een verwijzing naar [AM] Heb ik eindelijk een lekkere deo gevonden... zijn, een topic waar een hoop meer reacties worden gegeven. Tsja Esther, ik weet niet wat het je doel is met dit berichtje, maar het is nou eenmaal zo dat mensen vaak wat sneller reageren in topics van mensen die ze 'kennen', dat is logisch. Dat wil niet zeggen dat mensen niet met jou meeleven of wat dan ook, ze zullen jouw topic waarschijnlijk niet eens gezien hebben. Dat had ik ook niet tot ik dit topic las. Je pikt er nou eenmaal sneller eerst de berichten uit van 'bekenden', dat geldt denk ik voor de meeste bokkers.


Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:26

Bokt wordt overspoeld door dit soort berichten dus sorry, ik lees ze alleen nog van voor mij 'bekende' Bokkers

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:31

ik krijg hier al meer reacties op dan op mijn andere topic Haha!
Ach laat maar ik begrijp best dat je voornamelijk naar topics van bekende kijkt. Maar ik zit hier nogal moederziel alleen met een hoopje zieke kat en ik hoopte op een beetje medeleven of op iemand die me een beetje hoop kon geven voor mijn mannetje.

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:33

Esther, je kunt niemand verplichten om op jouw topic te reageren hoor?
En zoals uit het deo-topic blijkt (al snap ik niet waar je de vergelijking vandaan haalt?) is dat iets waar heel veel mensen last van hebben. De kleine ongemakken des levens. Bokt gaat echt niet alleen maar over grote problemen, maar ook over kleine ergerlijke dingetjes.
Zoals gezegd: je kunt niemand verplichten op jouw topic te reageren, of verwachten dat iedereen maar ooh en aah gaat roepen. Zo gaat dat in het echte leven ook niet. Bokt is bijna net zoals 'out there' het enige verschil is dat je mensen hier niet in de ogen kijkt en betrekkelijk anoniem je verhaal kunt doen.
Als je om aandacht verlegen zit denk ik dat je op bokt echt aan het verkeerde adres bent...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:34

Esther19 schreef:
Het is
niet
zo dat ik aandacht wil ofzo, en niemand is verplicht om ergens op te reageren, maar ik vond het erg jammer. en ik vind het alles behalve een kwestie van zelfmedelijde, het gaat niet eens over mij, maar over mijn katje dat doodziek is.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:35

Esther19 schreef:

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.


goed lezen

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:35

Misschien staat het op een niet zo veel bezocht plekje..
Ik kom nooit op Crea bea.. Scheve mond En ik denk dat er wel meerdere zijn..

Maar sterkte met je kat ...

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:37

Wijzig de titel dan? 'Zieke kat' oid dekt de lading meer dan 'ik zie het helemaal niet meer zitten', wat eerder lijkt of je zwaar depressief bent. Niks mis mee, maar daar kúnnen heel veel mensen zo weinig mee.
En als je niet om aandacht verlegen zit, waarom open je dan nog een topic? Het andere topic is ongeveer 1,5 uur oud. Dan heb je logischerwijs niet zo heel erg veel reacties. De meeste topics lopen niet zo snel. 't Zijn de uitzonderingen die in no-time op 5 pagina's staan.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:40

Esther19 schreef:
ik krijg hier al meer reacties op dan op mijn andere topic Haha!
Ach laat maar ik begrijp best dat je voornamelijk naar topics van bekende kijkt. Maar ik zit hier nogal moederziel alleen met een hoopje zieke kat en ik hoopte op een beetje medeleven of op iemand die me een beetje hoop kon geven voor mijn mannetje.

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.


Mensen reageren denk ik ook vaak op bepaalde titels... je andere topic heeft best een heftige titel, daar zou van alles in kunnen staan, dat schrikt sommige mensen misschien ook af. Ik ga zo even reageren, maar dat onderwerp schudt wel altijd heel veel emoties in me wakker, ik mis mijn lieve katje nl. nog iedere dag (ik heb hem tot mijn grote verdriet in december 2002 in moeten laten slapen om hem een nare lijdensweg te besparen. Het moeilijkste dat ik ooit gedaan heb en ik heb er nog steeds moeite mee als ik onderwerpen over zieke katjes lees)

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:44

Esther, ik wil niet l*llig doen, maar in mijn geval werkt het zo, dat ik kijk naar zo'n topic, en als er dan al een paar reacties staan zo van "sterkte ermee." of "vervelend voor je, maar toch sterkte", ik de meerwaarde tegenover jou er niet van zie om nóg zo'n zelfde reactie te plaatsen (mag volgens de Bokt regels niet eens). Je topic is anders wel door 135 mensen bekeken! Die kunnen toch niet allemaal "sterkte ermee"gaan posten?

Ik vind je reactie wel wat overtrokken hoor!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:54

Ik heb het andere topic nog niet gelezen, maar als ik jouw reacties hier zo zie maak je op deze manier niet echt vrienden.

Sowieso is Bokt niet de plek om snel echte vrienden te maken. Niet door dat ene berichtje dat je hier plaatst, daar is toch meer voor nodig. Iig sterkte met je kat.

Je suis Charlie.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:54

Ik ben het met Remy eens, je kunt niet verwachten dat heel bokt je veel sterkte wenst. Ik had ook laatst een topic geopend om m'n verhaal kwijt te kunnen. Welgeteld 1 reaktie, nou ja, jammer dan! Ik ben m'n verhaal kwijt en aan medelijden heb ik toch niks.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:05

Ik zie dat het in CB staat, daar kom ik zelden dus heb zoiets nooit gezien. Er moeten maar net wat mensen online zijn en zin hebben om te reageren.

Apple

Berichten: 76180
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:07

Je bedoelt waarschijnlijk dit topic: [AM] Ik zie het helemaal niet meer zitten!! (zieke kat)

Je kunt niet verwachten van de bokkers dat ze binnen anderhalf uur gelijk enorm reageren in je topic. Daar gaat vaak wat tijd overheen. Verder heb ik de titel wat duidelijker gemaakt.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:09

Renske20 schreef:
en ik heb zelf helaas al genoeg problemen dat ik niet altijd alle topics vananderen open en er iets opbeurends te plaatsen, heb soms meerbehoefte aan wat afleiding, en plaats dan berichtjes zonder echte inhoud(zoals over de deo's )


Ik ga met Renske mee...

Ik denk dat als je een andere titel gegeven had dat je toch wat meer reacties had gehad. Zelf zal ik een topic met zo'n titel als jij had staan ook niet al te snel openen/reageren.

En wat er daarvoor al gezegd werd, als er al 10 berichten staan met 'sterkte ermee' en ik weet zelf niets beters te zeggen dan reageer ik gewoon niet...

Wel grappig dat je met dit bericht meer reacties krijgt Haha!
Sterkte, Ach gut Laat je ons wel nog even de uitslag van de DA weten....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:14

Je zegt dat je geen aandacht wil en dat je weet dat niemand verplicht is om te reageren. Plaats dan ook niet zo'n topic als deze, want hier vraag je duidelijk wél om aandacht. En ik ga echt niet van iedereen lezen wat voor problemen ze hebben, om de redenen die al gegeven zijn.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:15

Ik heb net trouwens nog even de moeite genomen om in je profiel te kijken, en ik moet nog wel even kwijt dat je onwijs mooie katten hebt OK dan!
Is dat een speciaal ras ofzo? Laat maar, ik zie zojuist dat het er al bij staat.

Ik hoop dat je deze reacties niet als kwetsend maar als opbouwend ervaart; ze zijn (ik denk dat ik voor iedereen kan spreken) iig niet persoonlijk bedoeld. En ik hoop echt voor je dat het goed komt met je katje Ach gut
Laatst bijgewerkt door Remy op 13-07-04 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:17

Bokt is nou eenmaal een paardensite, en ik zit er persoonlijk niet echt op te wachten, al die depri berichtjes die de laatste tijd worden geplaatst. Dus ik kijk er niet eens meer naar.
Ik kan me best voorstellen dat als je ergens mee zit het op deze manier van je af wil schrijven, maar verwacht dan niet dat je overspoeld wordt met medelijden. Af en toe reageer ik wel hoor, maar al die depri berichten...nee, daarvoor zit ik niet op Bokt.

Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met je kat (had je topic dus niet gelezen). Ach gut

:D

Samantha_

Berichten: 10755
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:19

Joyce schreef:
Je zegt dat je geen aandacht wil en dat je weet dat niemand verplicht is om te reageren. Plaats dan ook niet zo'n topic als deze, want hier vraag je duidelijk wél om aandacht. En ik ga echt niet van iedereen lezen wat voor problemen ze hebben, om de redenen die al gegeven zijn.

Hier ben ik t ook mee eens.
Je vraagt nu echt om aandacht.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, BLEXBot, Dallista, Eefje_Sammy, Eowyn_95, karlos, marygoround, NadjaNadja, Noor, secricible, Sodeletuut, SusanH en 42 bezoekers