Goede deal bij Tell Me

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Goede deal bij Tell Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:16

Ik moest een nieuw abonement hebben voor mijn mobiel. Mijn oude was afgelopen dus ik kon OF verlengen OF een nieuwe.
Ik heb er een bij T-Mobile. Die kon ik verlengen en een nieuw telefoontje erbij krijgen. Maar bij Tell Me hadden ze een super actie. Een 2 jarig T-Mobile abonement en een Panasonic DVD recorder erbij. Dan krijg ik dus mijn zelfde abonoment met eenzelfde telefoontje en die DVD recorder. Het enige wat er voor mij veranderd is mijn nummer.
Nou de keus was dus snel gemaakt. Ik ben een DVD recorder t.w.v. 500 euro rijker Haha!


Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:18

Maar waarom heb je dan een nieuw nummer

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:19

tarmine schreef:
Maar waarom heb je dan een nieuw nummer


Als ik mijn nummer wilde behouden moest ik verlengen en dan kreeg ik alleen een nieuwe telefoon.
Als ik een nieuwe nam kreeg ik die telefoon ook, maar wel een nieuw nummer en die DVD recorder Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:33

Wow, inderdaad aan goede deal. Weer een DVD recorder rijker... Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:06

Aaahhh...wil ik ook! Haha! Een dvd recorder, handig hoor... hmmm, misschien toch maar eens mijn huidige telfort abonnement opdoeken Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:09

vikki schreef:
Aaahhh...wil ik ook! Haha! Een dvd recorder, handig hoor... hmmm, misschien toch maar eens mijn huidige telfort abonnement opdoeken Haha!



Ja het is een super deal. Nog een leuke dvd recorder ook. Een van panasonic. Komt als beste uit de test.

Ik zal je mijn nummer even sturen Vikki!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:36

dat is mooi meegenomen, altijd handig zo'n dvd recorder

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:36

Zo, dat is niet mis... Haha! Maar waar slaat het dan op dat je een nieuw nummer krijgt? Is voor hen weer meer moeite dan als je je oude nummer houdt toch?
Trouwens wel belachelijk dat je een cadeau krijgt die nog duurder is als de telefoon zelf... Rolleyes Lips are sealed
Wat overigens niet wil zeggen dat het cadeau niet welkom is... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, BLEXBot, cheidie, cinniz123, ComscoreBot, daaf4ever, HighFly_, Labby1, milatje, Plonspony, Steenbok12, verootjoo, XXInKA en 57 bezoekers