Ervaringen met australian stock zadel??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sjepiebenbub
Berichten: 6
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: zaandam

Ervaringen met australian stock zadel??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 17:03

Hallo Allemaal,

Zag op www.zadelmarkt.nl onwijs mooie zadels voor weinig.....mijn interesse gaat vooral uit naar westernzadels maar stuitte daar ook op het australian stockzadel! wauw *LOL* dat ziet er mooi en comfortabel uit !!alleen Is dat ook zo? Verward En heeft iemand ervaring met de kwaliteit van die zadels? Knipoog Ook info over westernzadels is welkom OK dan! Alvast bedankt voor de moeite!


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:23

Voor ervaringen met zadelmarkt kijk eens hier.

Ik heb zelf nooit met een stockzadel gereden, dus daar kan ik je niet verder mee helpen.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Niessie

Berichten: 784
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:59

Ik heb zelf een stockzadel van zadelmarkt... Wanneer je niet te veel eisen stelt aan een zadel (qua afwerking) heb je bij zadelmarkt een leuk zadel voor een leuke prijs. Wel is het zo dat je geen jaaaaaaaaaaren met zo'n zadel doet en je mazzel moet hebben wil het zadel echt goed zitten. Vriendinnen van mij hadden ook een stockzadel van zadelmarkt, maar daarbij zaten de zadels niet echt OK op hun paarden.
Met rijden zit het gewoon HEERLIJK, wel is het even wennen en vooral goed aansingelen en nasingelen.
Mocht je nog vragen hebben PB maar Haha!

www.kruisstraat5.nl voor bijzonder verblijf met je paard


Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:49

Wij hebben voor mijn tinker een australian stockzadel en die bevalt prima als je er wat meer over wil weten kan je mij pben. Haha!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 120 bezoekers