eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:32

hallo iedereen,

ik ga zondag voor de eerste keer op wedstrijd, als ik eraan denk word ik al zenuwachtig, maar ja...
ik moet dus meerijden in het achttal beginnelingen en daarna nog individueel B1 rijden, nu was ik daarnet naar de startlijsten op het internet aan het kijken in welke ring ik zou moeten rijden
er blijken 5 ringen te zijn voor B1, nu wilt het net lukken dat de broer van mijn beste vriendin (ook een hele goede vriend van mij, rijd bij een andere LRV, ik ben vrijdag nog met hem mee op wedstrijd gegaan en daar is hij gewonnen, moest ik de prijs gaan afhalen Tong uitsteken , maar dat was springen, nu is het dus dressuur, daar is hij niet zo goed in) in dezelfde ring als ik met 2 paarden start, dat zou dan willen zeggen dat ik het tegen hem moet opnemen, hij heeft mij vrijdag al zenuwachtig gemaakt door mij er steeds aan te herinneren dat hij daar ook op wedstrijd moet en dan met mij kan komen lachen, maar als ik daar minder punten heb als hij zal ik het zo nog ongeveer mijn hele leven kunnen aanhoren, het is dan wel één van mijn beste vrienden, maar als het op rijden aankomt, moet hij altijd commentaar moeten geven (we rijden in dezelfde manege en dus ook regelmatig samen) nu ben ik eens benieuwd of ik dan in dressuur misschien wel beter ben dan hij, want hij is daar dus niet goed in, dat weet hij zelf ook en ik denk toch dat hij vind dat ik het beter kan als hij want hij heeft me vorige week gevraagd of ik binnen enkele weken niet een paar keer met zijn paarden wou dressureren, waardoor hij zichzelf heeft tegengesproken Clown want hij was eerst (om te lachen wel) aan het zeggen dat ik steeds slechter begon te rijden enzo en toen kwam hij met die vraag Tong uitsteken Cool ik zal jullie zeker laten weten hoe het afloopt, voor zover ik weet, weet hij nog van niets en ik hoop dat zo te houden Schijnheilig dan kan hij mij niet zenuwachtig maken op voorhand Tong uitsteken
groetjes van Valerie en Adelarde
duim zondag voor mij Tong uitsteken

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:41

is er tegenwoordig al B1 en B2 dan?of is dit nou een domme vraag:Sof is dit van de fnrs?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:50

Asmila schreef:
is er tegenwoordig al B1 en B2 dan?of is dit nou een domme vraag:Sof is dit van de fnrs?

Dat is zo bij de LRV in België(B1, B2, L1, L2, M1, M2, Z1 en Z2), heb je ook een heel ander systeemm, hier werken ze niet met winstpunten maar mag de eerste van elke ring automatisch over naar een hogere klasse Knipoog

En ik zal gewoon van hem winnen hoor, kick that ass Haha! . Zorg dat je niet zenuwachtig bent, probeer wat tempo erin te houden maar vooral een nette foutloze proef te rijden, dan kan je gerust zijn Lachen

marasay
Berichten: 101
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Steenokkerzeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:56

Waar gaat je eerste wedstrijd door? Toch niet in Haacht?

Als dat het geval is kunnen we samen bibberen, het is ook mijn allereerste wedstrijd in B1, ik bak er niets van maar het is de ervaring die telt hé voorlopig niet de punten. Ik moet rijden in ring 22.

toy toy hé ik duim voor zondag

Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 12:05

toch wel in Haacht, ik moet in ring 21 rijden Tong uitsteken

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:46

Iig heel veel succes.. Moet lukken toch! En nu heb je alleen maar meer reden om goed je best te doen. Haha!

Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 13:30

ik heb het ondertussen hem ook vertelt, eerst was hij vol zelfvertrouwen aan het vertellen dat hij veel beter is dan mij en dan kwam daar met een klein hartje achter 'denk ik'
maar ja, hij heeft 2 kansen om mij voor te zijn, hij berijd 2 paarden in dezelfde ring, met 1 van hen heeft hij niet al te veel kans want dat is een merrie die met veulen staat en is maar net terug bereden en de andere krijgt regelmatig bokkuren (als dat gebeurd heb ik misschien wel kans Tong uitsteken) ik ga mij althans niet laten doen Tong uitsteken