Yoehoe lekker crossen :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: Belgiƫ

Yoehoe lekker crossen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 11:35

Whieh,straks ga ik lekker crossen met mijn shettie.

Gisteren heb ik samen met 4 vrienden afgesproken om een lekkere buitenrit te maken.Kort bij huis is hier een bos,en daar gaan we lekker rijden.Het bos is niet zo heel groot,maar het heeft enkele prachtige paden,waar je gewoon niet kunt weerstaan om op te crossen.
Isabelle (mijn beste vriendin) gaat op haar 12-jarige vosruin Prince Of Wales,Tommy (een leuke jongen Tong uitsteken) gaat op Pitouche,een 5-jarige valk-merrie,Nathalie ( een leuke vriendin) gaat op Junky,een ?...Jarige vos shetlanderruin en ikke ga op Duchess Pride mijn 4-jarige bonte shetlandhengst.Hij is echt mega-cool !

Daar gaan we lekker plankgas geven.Heeft er iemand tips om een bosrit extra cool te maken...Of om een cross leuker te maken,??

I Lovers Duchie Haha!


ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:11

lekker crossen??haha veel plezier

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:32

crosze Knipoog

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:41

Je kan wat hindernisjes opzetten, bijvoorbeeld dat je door een poortje moet (bij ons in het bos staan twee korte afgezaagde boomstammetjes rechtop, daar kan je dan precies tussendoor) of lage boomtakjes om over heen te springen ofzo... Trouwens als jullie iets van hindernisjes opzetten oid, vergeet niet ze wel weer weg te halen achteraf. Wel zo sociaal voor de rest van de bosgebruikers. Haha! Nog veel plezier met jullie buitenrit. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlies, Spaansepony en 38 bezoekers