Hij moet ook altijd alles slopen :S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Hij moet ook altijd alles slopen :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 16:44

Vandaag was ik weer aan het oefenen met mijn 2,5 jarige zie vorige topic ( ben trots op mijn 2,5 jarige).
Nou nu niet meer dus.
Huilen Ik was met hem aan het oefenen met erachter lopen dsu met de lange teugels en hij had zijn schoftje aan en zijn borsttuig. Hij staat altijd samen met zijn broer die nu dus heel erg tekeer ging omdat ik uit het weiland ging met alleen hem.
Dus ik stap verder en ga steeds verder achteruit lopen begint hij toch te steigeren en te bokken. Dus ik trok aan de teugels en wilde snel naar zijn hoofd toe lopen, maar terwijl hij nog steeds bleef steigeren brak het oog van mijn schoftje af
Oh ik kon hem wel wat aandoen. Toch nog maar geprobeerd of ik hem nog een paar pasjes vooruit kon laten lopen , dat deed hij gelukkig toen wel braaf en toen me tuig er gelijk afgehaald om de schade vast te stellen.
Dat het oog ( waar de teugels doorheen moeten) is dus eigenlijk een schroef wat in je schoftje zit. Die is dus afgebroken en de schroef zit er nog in Verdrietig
Nu maar hopen dat dat te maken valt en niet te duur.

01-02-08 Lotte!


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:51

aai, maar dat zal je altijd hebben met jonge pony`s(en oudere) het hoort er gewoon bij Ach gut

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 16:56

dat geloof ik wel ja maar vind het wel zonde want het tuig was nog maar een jaar oud. Volgende keer denk ik maar proberen als zijn broer niet in het zicht is.

01-02-08 Lotte!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:21

volgens mijn moet dat niet zo duur zijn hoor om te maken.in plaats van een zadelmaker kun je het ook naar een schoenmaker brengen.misschien zit daar nog prijsverschil in.suc 6 verder.maar joh.het zit ons allemaal wel eens tegen hoor.hihi die stoere jongen van jou wou laten zien dat hij nog best wat kan.hihi

Bart..we zullen je missen r.i.p

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 17:31

dat is 1 ding wat ik wel zeker weet. Hij is ook echt super sterk en dat voor een 2,5 jarige :S

01-02-08 Lotte!

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:11

Hahaha ja paardjes zijn sterk he?!
Maare als je het schroefdraad eruit kan krijgen kan je zo'n oogje gewoon los kopen hor ik heb er een tijdje terug ook 2 gehaald.

Trotse Eigenaar van een - Gentle Giant *\o/*
*ShireTopic*


Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:41

Dit soort dingen moet je om die reden dus eigenlijk altijd met zijn tweeen doen, zodat 1 iemand bij het hoofd kan lopen.

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 12:41

dan was het nog gebeurt. En hij liep al een week zo.
Maar heb iig het tuig al laten maken en ik had geluk want het schroefdraad wat er nog in zat was niet al te scheef gegaan.

01-02-08 Lotte!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:47

Maar als hij stijgert dan neem ik aan dat je niet aan je teugels gaat trekken en zo het oogje eraf trekt Verward
Je had hem beter een tik met de zweep kunnen geven, als hij stijgert en je trekt dan ligt hij de volgende keer op zijn rug.
Beetje eigen schuld, dikke bult

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:23

Daar dacht ik eigenlijk ook al aan Sjonniej..

Maar goed, het tuig is dus weer gemaakt zo te lezen?

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 20:16

Ja idd maar ik ben het niet met jullie eens dat jullie zeggen eigen schuld dikke bult.
Hij is nog hartstikke jong en hij is als de dood voor de zweep dan ga ik als hij al bang is ook niet nog eens met de zweep slaan.
Ik trok ook niet aan de teugels maar hij gaf zelf een ruk aan de teugels en omdat hij zo ongelooflijk sterk is is dat oogje dus kapot geschoten.

01-02-08 Lotte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers