Raia gaat écht goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Raia gaat écht goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 11:05

Vorige week heb ik mijn eerste wedstrijd met Raia gereden in Andijk, daar had ik gewoon 175 punten gehaald, en de hoogste punten in mijn baan, dus mocht ook gelijk een zak lucerne meenemen. Super gegaan dus, hoewel ik zelf niet het idee had dat het een erg bijzonder proefje was, maar goed. De eerste proef die ik daar gereden had was goed voor 155 punten, wat naar mijn idee nog aan de hoge kant was, want daar had ik haar écht niet fijn voor elkaar.

Zondag had ik wedstrijd op mijn eigen vereniging in Venhuizen, en weer heeft ze lekker ontspannen haar proefjes gelopen, geen grote fouten ofzo, ik had gewoon lekker gereden voor mijn gevoel. En ik was gewoon twee keer eerste, met 162 en 170 punten, echt geweldig, ik ben zo trots op haar. Ze is nog maar een half jaartje onder het zadel, en ze is al zo braaf!
En ik heb nu in twee wedstrijden al 5 winstpunten binnengehaald, dus dat gaat supersnel! In principe is ze al wel klaar voor de L1, maar ik was eigenlijk van plan om alle klasses helemaal uit te rijden........ Lachen

Zo, ik wou even vertellen hoe trots ik ben op mijn lieve, grote slungelmerrie Haha!

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:07

Dat doe je idd goed... veel succes nog met haar... Ik ben nu 3 maanden serieus met mijn Haffie aan het trainen en ook dat gaat met veel tegenslagen de goede kant op.... afgelopen weekend net m'n eerst wp gehaald.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 13:16

Jij ook! Ik ben echt zo trots op haar! Ik heb een tijdje terug ook veel op haflingers gereden, dus ben daar ook wel fan van. Heb nu ook een foto van de springende dochter van mijn eerste haflinger op HAW gezet. Ben daar ook best trots op eigenlijk........Heb een trotse dag vandaag Clown

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:17

Netjes zeg! Mooie punten. Gefeliciteerd. Haha!
Succes verder!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 14:59

Dankje, ik moet zaterdag in Schoorl, heb er echt zin in!