Gouberghse Zomerdagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Gouberghse Zomerdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 08:24

Het lijkt mij heel gaaf om die zomerdagen een keer te doen maar ik heb het nog nooit gedaan.. Kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat.



Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:30

Wanneer zijn die?

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 08:36

van 4 t/m 13 augustus

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:17

ik doe de dinsdag en woensdag mee, beide dagen twee L2 proeven, ik heb er vorig jaar ook gereden.

Super organisatie, super accomodatie!!

Wat wil je er van weten?

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 10:31

Jep is echt heel gaaf! is echt vlakbij voor mij! wat Figora al zegt, super organisatie super accomodatie, en ook super mensen die zich inzetten om die evenement elk jaar weer staande te houden! echt het is zeker de moeite waard. Je moet maar eens op hun site kijken, dan kun je je inschrijven voor verschillende dagen, en allemaal verschillende onderdelen. Haha! Haha!

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:05

Helaas, ben ik op vakantie!

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 07:01

Ja, daar moet je aan mee doen! het is de mooiste accomodatie van Brabant!!!! Knipoog ik ga er 4 dagen jureren en rijd zelf ook drie dagen mee, vorig jaar was het tijdens deze week 30 graden! het is allemaal erg goed georganiseerd goede parkeergelegenheid, verschillende zand losrijbanen en.....en ze hebben hele mooie linten, van die grote en allemaal zandbanen met hekjes ( voor de wat slordige rijders onder ons heel makkelijk Haha!) www.dengoubergh.nl

-

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:06

Ik begin bijna te balen dat ik op vakantie ga Haha! . Volgend jaar maar even rekening houden met de Gouberghse zomerdagen voordat we de vakantie plannen!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 09:00

Ik wil me net gaan inschrijven heeft me moeder een paar startcoupons weggegooid omdat ze dacht dat ik die niet meer nodig had. Boos! Nu kan ik me dus niet inschrijven baal ik wel stevig van.

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:26

Als je je startcoupons via de website van de KNHS aanvraagd heb je de startcoupons meestal met een week in huis, dus dat moet lukken, als je het secr. daar belt en vraagt of ze je naam willen noteren kan je altijd nog je startcoupons later nasturen:)*

-

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 09:38

ja ik heb je bij de vereniging gelijk besteld en ze zeiden dat ze onderweg waren..

WWWiske schreef:
Ja, daar moet je aan mee doen! het is de mooiste accomodatie van Brabant!!!! Knipoog ik ga er 4 dagen jureren en rijd zelf ook drie dagen mee, vorig jaar was het tijdens deze week 30 graden!


In welke klassen moet je jureren?

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:16

Het is echt supergaaf!!!

Zou zo weer gaan, maarja ga met vriendje mee op vakantie en dat is dus precies die week!

Vorige jaar 7 van de 8 x prijs en mooie E190!! En 11 winstpunten!!!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:28

ben vorig jaar wezen kijken, erg leuk, zou ook mee doen alleen paard had zich open getrapt in de trailer....

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:47

Heb de coupons op de post gedaan Haha!
doe woensdag de 4e mee met springen
vrijdag de 6e mee met springen
maandag de 9e mee met dressuur Lachen

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:23

Voor de mensen die komende 10 dagen naar de Gouberghse zomerdagen gaan nog even een last minute tip : met dit warme weer zijn er daar erg veel dazen!!!!!!! (omdat het in de rand van een bosje ligt) vorig jaar hadden ook veel mensen er last van en niet iedereen was daar op voorbereid, als je gaat neem dan een volle fles goede Anti dazen spray mee!!!!!

-

Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 00:24

Ik ga met mijn nieuwe paard starten Roselle in het Z1... Dat paard gaat die week meer proeven lopen dan dat ie ooit in haar leven gedaan heeft Pling ! Ik ben heel benieuwd hoe ze het doet! (Ik verwacht er niet te veel van, ze zal haar oogjes uitkijken Bloos ) Die rijd ik dus elke dag.
Verder ga ik met Tiara (zie foto´s superpaardjes) in het L1, drie dagen geloof ik.
In het springen doe ik mee op een vrijdag in het M met mijn paard Filou (zie ook superpaardjes en de puissance foto´s)

De bodem is altijd netjes op Den Goubergh en de familie Andre de la Porte zijn heel aardig en ik vind het ontzettend goed dat ze zoveel organiseren voor de sport. OK dan!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 07:36

Ik hoor net dat er denk ik in de B pony's, 2 nakomelingen van onze hengst bij de eerste 3 stonden Haha!

Dat is leuk *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nowiexx en 6 bezoekers