vriendje en verliefd...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

vriendje en verliefd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 11:30

Elke donderdag avond ga ik uit in eindhoven het is dan studenten avond. Ik ga dan met een paar vriendinnen 3 weken geleden zijn we ook geweest. Mijn vriendin heeft toen met een jongen staan zoenen. We waren maar met zn 2en die dag dus ik stond er maar een beetje bij te staan net als de vriend van die jongen.

Oke, deze jongen waar ik mee aan het kletsen was, super gezellig had interessante gespreksstof en heb het erg gezellig gehad. Had mn email gegeven en hij heeft m toegevoegd op msn.

Dus gezellig gekletst en hij smst af en toe, nu heeft hij al een aantal keer gevraagd of ik ook weer kwam naar stratum aantal keer gesmst hele leuke smsjes enzo.

Toevallig kwam ik hem donderdag avond weer tegen op stratum heel lang gekletst en een gewone afscheids kus. verder niets bijzonders.

Nu vroeg hij of ik een keer naar hem kwam (voor een massage, ik doe fysio) Nou is goed, dus ik ben bij hem geweest en veel gekletst even gemasseerd hij mij ook even en weer naar huis weer een lief kusje gekregen ( gewoon kusje)

Wat is het probleem nou... ik krijg kriebels (onee ik voel me weer 15 *LOL* )
Ik heb een vriend dus ik wil dit helemaal niet, ik ga met erg veel jongens om en mijn vriend weet dit en dit is allemaal oke. Maar dit had ik niet verwacht...

Voel me weer echt een puber meisje weet niet wat ik moet doen nu, ik twijfel steeds en al lang over mijn relatie.

iemand tips of in dezelfde situatie gezeten?


BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:35

Heb ook zoiets een keer gehad, maar ben toen niet met de jongen in kwestie uit geweest enzo. We werkte samen wat de situatie absoluut niet makkelijker maakte. Heb het tegen mijn vriend gezegt en verteld hoe ik me voelde. Dit luchtte heel erg op! Kwam er dan ook achter dat het meer een bevlieging was. Dit heeft wel heel goed gedaan in mijn huidige relatie (wat klinkt dit oud Haha! )

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:37

Niet naar hem toegaan als je het niet wilt. Ik zou eerst met je huidige vriend praten over jullie relatie en dan weer verder zien, ikdenk dat als je wel naar hem toe gaat dat je dan nog wel eens in de nesten kan werken.
Je vriend weet dat je met meerdere jongens omgaat en hij vind dat ook nog goed. Hij geeft je die vrijheid en daar moet je zuinig op zijn en het zeker niet misbruiken.
Ga eerst met je vriend praten en vind voor jezelf uit wat je wilt met je huidige relatie en met de jongen die je ontmoet hebt.

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:13

Ik heb zojuist mijn relatie na 1,5 jaar beeindigt omdat we uit elkaar waren gegroeid, teveel eigen leventje zijn gaan hebben. Ik heb al een tijdje goed contact met een ''nieuwe'' vriend van me, en daar klinkt het onwijs mee. Ik heb alles voor mezelf een goed op een rijtje gezet, en ik heb het mede daarom ook uitgemaakt met mijn vriend. Het voelde gewoon als een soort ''verraad''. (ik heb hierover niets verteld tegen mijn ex, het was al moeilijk genoeg.)
Voorlopig blijf ik lekker single, ik zie wel wat er gebeurd, en kijk het op mijn gemakje aan.

Meestal weet je zelf van binnen wel wat je moet doen, het duurt alleen een tijd voordat je een beslissing durft te nemen. Sterkte.

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:20

Inderdaad, ga met je vriend praten.
En denk goed na over wat je nou wilt.


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:55

Dit lijkt me wel moeilijk zeg; je zit lekker veilig bij je vriend en komt iemand tegen die toch wel erg leuk is...

die nieuwe is spannend en zo.. en bij je vriend is alles vertrouwd....

En dan denk je dat jou zoiets nooit overkomt.....

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 04:30

Het is tussen mij en mijn vriend nu 8 dagen over. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij het niet meer trok om bij me te zijn(ik borderliner hij burn-out). Ik huil hier nog steeds elke dag over.
Vandaag heb ik alleen ontzettend geflirt met een huisgenoot. Dat is eigenlijk iets uit de hand gelopen, maar het voelde zo goed. We durfden alleen beide niet, het was te snel na mijn ex en hij is bevriend met mijn ex.
Ik zt nu vet te twijfelen!

Mijn tip: doe het rustig aan!! Mocht het gewoon een flirt zijn dan heb je je relatie voor niks opgegeven!!

Spero melior


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, Bloemetje75, GoogleAdsense, minouesmee, MyWishMax en 46 bezoekers