Neuswondjes....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Neuswondjes....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 01:11

Snowie hefet sindskort allemaal korstjes en sneetjes in zn neus en ook allemaal splinters... Dit zal wel gewoon door t schuren komen en zal het nu ook wel afgeleerd hebben, maar hoe moet ik hiervoor zorgen en geneest het snel?

Ik smeer er sinds vandaag vaseline op, maar dat is nog niet zo'n makkelijk knusje... Toen ik eerst ff met een zachte spons erover heen ging, ging ie steigeren en als ik met mn vingers erover heen ga, is ie rustig... Smeer ik er vaseline op, deinst ie achteruit, of ie nou vaststaat of niet... En hij veegt t gelijk overal aan af...

Heeft iemand een tip/idee/oplossing voor me???????

groetjes leon en arme snowie (die elke keer wel wat heeft)

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 10:03

Waarschijnljik geneest het als je er helemaal niks op doet ook goed, en misschien nog wel sneller omdat er dan lucht bij kan...
En als ze het overal aan af gaat smeren heb je dat niet de kans dat ze haar neus weer openhaalt????
Ik zou er dus gewoon niks opsmeren.. Alleen natuurlijk wel goed in de gaten houden..

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 15:04

Hij smeerde het aan mn jas en aan de tralies, dus dat kon voor zn neus niet echt kwaad.

Maar vandaag was het al wel heel wat minder, zn neusje is weer mooi roze Haha!

En ik had ook niet heel zn neus ingesmeerd hoor, dat was trouwens ook bijna onmogelijk doordat ik dan mssn wel 3 uur bezig zou zijn geweest....

In ieder geval bedankt voor je reactie!

groetjes leon en snowie