Omar kreupel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Omar kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 21:43

en snot verkouden.

Het houdt ook niet op.
Omar is nog/weer kreupel. Ik dacht dat hij na zijn hoefzweer zuiver had gelopen maar nu begin ik toch te twijfelen. of het niet zijn bui was. Hij loopt nu vanaf zaterdag nog een beetje kreupen er is niks aan zijn benen warm of gevoelig. De smid komt eerdaags die moet er maar eens goed naar kijken en anders de VA. Ik twijfel of het nog van die hoefzweer komt.
Ook is het hoesten nu wel over maar hij heeft vreselijk (groen) snot uit een neusgat.
Ik stap nu met 'm met zweetdeken. Hij staat op stal met een dunne winter deken en hij krijgt antibiotica en foenegriek door zijn eten.
Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Scheve mond

:evaw:


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:28

Hè wat balen zeg!!!! Het zit je ook niet mee!!! Sterkte hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:36

He, wat vervelend! Heel veel succes met hem. Ik hoop dat hij snel weer goed is.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 08:08

Als hij echt groen snot heeft zou ik toch proberen nog een keer een VA te regelen. dat hij even kan checken of het inderdaad "maar" een gewone oppervlakkig verkoudheid is. Kan die ook meteen naar de kreupelheid kijken.
Maar ja het is natuurlijk niet jouw eigen paard.
Wel flink balen dat het niet goed met hem gaat.
Beterschap voor hem!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 09:17

Ach gossie, arme Omar! Het zit hem ook niet mee zeg!

Van een hoefzweer kunnen ze geloof ik nog best lang last hebben, heb ik wel eens gehoor. Zelf geen ervaring mee trouwens, gelukkig....

Dat groene snot klinkt niet zo goed, eerlijk gezegd. Het lijkt mij het beste als er een goede DA naar Omar komt kijken. Wie weet is een antibioticakuur voldoende en is je paardje binnen een week of twee weer helemaal de oude!

Sterkte met hem!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 10:45

De veearts is vaste klant.
Alle paarden zijn ziek (geweest)
Waarschijnlijk heeft rasputin toen hij terug kwam van het zadel mak maken een virus meegenomen. Frusty Op een gegeven moment waren alle 13 paarden aan de hoestdrank. Omar kreeg het het laatste. Rasputin het eerste. Rasputin is nu net 2 weken beter. Pablo een week. Het gaat wel wat beter met omar. Hij ziet er ook niet ziek uit en hoest ook niet meer. Ik hou het iig goed in de gaten en zodra ik verslechtering ipv verbetering zie wordt hij gebeld.

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Miiej, onpaard, Sanet en 66 bezoekers