Menmogelijkheden bij Groot Bartje Zorgvlied?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Menmogelijkheden bij Groot Bartje Zorgvlied?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 11:51

Wij gaan deze zomer naar Groot Bartje in Zorgvlied en onze Janssen gaat mee. Het park op zich hebben we bekeken, stallen geinspecteerd en het ziet er allemaal prima uit.

Wie kent de omgeving goed en heeft daar gemend? Zijn er routes op papier en hoe komen we er aan? We hebben er onwijs veel zin in om na een paar jaar Veluwe eens een ander gebied te verkennen. Maar een goede voorbereiding is het halve werk!

Webshop - digital art: MoTekent


stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:37

Hoi,

Ik zag dat dit al een oud onderwerp is, maar er was nog niet gereageerd...
ik heb les op camping groot bartje van Bob aupers die daar de trapperranch beheert.
ik rij in die omgeving zowel onder het zadel als aangespannen, en kan je verzekeren dat je enorm gaat genieten als je daar naar toe gaat!!
gewoon doen!

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom


MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 22:51

Nou, we doen het zeker Haha! We hebben al maanden geleden geboekt en we gaan vrijdag weg. Heb er hardstikke veel zin in Tong uitsteken .

Webshop - digital art: MoTekent

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:58

Bij het bezoekerscentrum tussen Appelscha en Elsloo zijn kleine kaartjes met de menroutes gratis te krijgen. Je kunt er echt heerlijk rijden en mennen! Boswachterijen appelscha, smilde en vledder/Diever...
Veel plezier!

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:48

he monique T dan zullen we elkaar nog wel zien, mijn man heeft vrijdagavond les en ik neem mijn merrie mee om haar te wassen voor de keuring! fijne vakantie alvast!

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 09:03

Yep, wij gaan elkaar tegenkomen, dat kan niet missen. Ik weet niet precies wat we vrijdagavond doen, maar kijk maar in mijn profiel of op de site, dan zie je vanzelf bij welk paard wij horen.

Webshop - digital art: MoTekent

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:53

dat zal de vos janssen dan zijn neem ik aan! nou ik zal rondkijken hoor?!
gaan jullie in tent of chalet?

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 10:28

Yep, Janssen gaat mee. En wij zitten in een chalet. Ik kom wel eens even kijken bij de les vrijdagavond.

Webshop - digital art: MoTekent


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef, Frieke84, GoogleAdsense, lovelance, Symke, Wieke en 113 bezoekers