Wie bedenkt dit nou!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Wie bedenkt dit nou!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:14

Hallo!!!
Sinds gister staat Prisca heerlijk op het land met een andere kwpner, Olaf. Nu blijkt gewoon dat die 2 halfzus en -broer zijn, ze zijn alle twee van Jorn en die is weer van Ahorn. Dat bedenk je toch gewoon niet!!! Ik vind het op zich wel gaaf! En die ruin is nu helemaal verliefd op mijn merrie. Gaat al helemaal hinniken als ze eraan komt enzo.
Gister zelfs toen ze voor het eerst op het land met hem ging, ging hij haar al telkens bij de andere paarden (die aan de andere kant van de draad staan) weghouden want ze was ZIJN merrie! Echt zo leuk om te zien joh!!!
Verder was ze vandaag echt weer zo superlief Lovers Is gewoon echt een superpaardje!!! *LOL* Ze stond me telkens toen ze ff op stal stond zo te volgen enzo met dr hoofd en tlekens die oortjes naar voren. Zo verschrikkelijk lievig!!!!!!!! Lovers
En daarna bij het rijden kwam ze voor het eerst echt helemaal los (had dus voor de 1e keer bijna niks meer in mijn handen!! Ik ben helemaal blij!!! Hyper! Het duurde niet lang maar het is wel al een hele verbetering zeker gezien dat ze het allemaal best moeilijk vind omdat ze heel onregelmatig is gereden voordat zebij mij kwam.

Maar kortom, ze is gewoon helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Anneminke en Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:23

grappig Haha! leuk joh

ajieto
Berichten: 93
Geregistreerd: 02-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:33

BLIJ!

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:43

goed zo! hopelijk dat het zo blijft dan!!