Wie komt er uit Hongarije en kan mehelpen vertalen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ludmilla

Berichten: 118
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Nijkerk

Wie komt er uit Hongarije en kan mehelpen vertalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 15:34

Mijn paard komt uit Hongarije en nu heb ik een stukje tekst gevonden dat over haar vader gaat alleen ik kan geen Hongaars.
Is er iemand die wel Hongaars kan en die eventueel dit stukje voor me kan vertalen??
Ik hoor t wel!

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:50

Als dit nu helemaal niet lukt, zou je de hongaarse ambasade eens kunnen bellen. De meeste ambasades vinden het nog wel eens leuk, om iemand met zo'n (niet commercieel) probleempje verder te helpen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:30

Probeer het eens voor de gein op www.virtualtourist.com. Het is geen paardensite, maar wel een site waar veel reizigers komen. Het is een site in het engels, maar als je het op het hongaarse forum plaats, is er vast wel iemand die het naar het engels kan vertalen. je moet je wel van te voren aanmelden. MOcht je geen engels kunnen dan wil ik het ook wel voor je plaatsen, ik ben al (actief) lid. Haha!

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:54

Ludmilla schreef:
Mijn paard komt uit Hongarije en nu heb ik een stukje tekst gevonden dat over haar vader gaat alleen ik kan geen Hongaars.
Is er iemand die wel Hongaars kan en die eventueel dit stukje voor me kan vertalen??
Ik hoor t wel!


Als je het stamboekformulier + het stukje tekst naar het stamboekbureau van het EASP faxed, denk ik dat ze je daar een heel eind op weg kunnen helpen.
fax: 0516 425075

Ludmilla

Berichten: 118
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 12:58

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp! OK dan!
Als ik iest weet dan laat ik t horen!